ТЕМА 2. ВУГЛЕВОДНІ
УРОК 19. Взаємозв,язок вуглеводнів
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Привітання, перевірка присутніх та готовності учнів до уроку, створення робочої атмосфери.
Добридень, діти!
Я рада вас бачити і хочу, щоб наш урок пройшов успішно. Успішним він буде, якщо всім нам буде цікаво, а інтерес - це в першу чергу ваше позитивне емоційне ставлення до хімії. Перш ніж ми почнемо з вами працювати я пропоную оцінити наш емоційний стан на початку уроку, а потім - наприкінці нашої роботи.
Визначення настрію учнів класу за допомогою методу Лутошкина.( учні вибирають стрічки за кольором який відповідає настрію на початку уроку. Створюють картину.) ( 5 хв.)
Прийом «Девіз творчих і винахідливих» (позитивне налаштування)
Ну що ж, починаємо урок, а на уроці ми…
Уважні! Розумні! Організовані! Кмітливі!
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Ми з вами на попередніх уроках визначили для себе правила уроку ,тож зараз пригадаємо їх.
Перевірка домашнього завдання.
1. «Ромашка» - питання на пелюстках . Учні по черзі дають відповіді. Деякі пелютки порожні це перехід ходу. Деякі мають знак + БОНУС, що відповідає додається 1 бал до загального балу команди на прикінці уроку.( 2 хв.)
2. Скрайбінг з теми - Вуглеводні.( 2 хв.)
3. Захист проекту про – «Застосування вуглеводнів» ( 2 хв.)
ІІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
Тема : Взаємозв,язок між класами вуглеводнів.
IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
На сьогоднішньому уроці ми згадаємо все, що вивчили про вуглеводні.
Робота сьогодні в класі буде проходить в формі квесту. Для цього нам потрібно розділитися на 5 груп. Кожна група отримає путівник за допомогою якого ви будете працювати на уроці.(2 хв.)
У кого буде найбільша кількість балів той має право відкрити шкатулку з сюрпризом.
V. РОБОТА В ГРУПАХ
ПУТІВНИК
1 станція – Наукова (завдання на 6 балів – закінчити рівняння; завдання на 9 балів – схема перетворення; завдання на 12 балів - розв,язування задач).
2 станція – Узагальнююча (проходження тесту на сенсорній дошці , кожна група виконує свій тест).
3 станція – Дослідницька (завдання на 6 балів – визначення класу вуглеводнів за відео фрагментом; завдання на 9 балів – створення моделі молекули вуглеводню , за допомогою конструктора; завдання на 12 балів - практична робота з використанням парафінів, необхідно зробити кольорову свічку).
4 станція – Ребуси ( 2 ребуси на 6 балів; 4 ребуса на 9 балів; 6 ребусів на 12 балів)
5 станція - Поетична ( складання вірша).
На кожній станції група отримує кольоровий жетон-бал. На прикінці рахуються усі жетони визначається оцінка за урок.
Тривалість часу на кожній станції обмежена – 5 хв.
VII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
Підрахунок балів. Відкриття шкатулки - (На перерві в їдальні на вас чекає СЮРПРИЗ)( 3 хв.).
Висновок: висловлювання учнів про проведений урок : Урок мені сподобався тому що …(звернення до рибки)
Притча.( 3 хв)
VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ – підготовитися до контрольної роботи