Конспект уроку з хімії

Про матеріал
Конспект уроку з хімії 10 клас на тему Вуглеводні. Конспект містить матеріал з дуже цікавою формою проведення уроку. Різні конкурсні , творчі та практичні завдання з використанням гаджетів та мультімедійної дошки.
Перегляд файлу

ТЕМА 2. ВУГЛЕВОДНІ

УРОК 19. Взаємозв,язок вуглеводнів

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання, перевірка присутніх та готовності учнів до уроку, створення робочої атмосфери.

Добридень, діти!

  Я рада вас бачити і хочу, щоб наш урок пройшов успішно. Успішним він буде, якщо всім нам буде цікаво, а інтерес - це в першу чергу ваше позитивне емоційне ставлення до хімії. Перш ніж ми почнемо з вами працювати я пропоную  оцінити наш емоційний стан на початку уроку, а потім - наприкінці нашої роботи.

Визначення настрію учнів класу за допомогою методу Лутошкина.( учні вибирають стрічки за кольором який відповідає настрію на початку уроку. Створюють картину.) ( 5 хв.)

Прийом «Девіз творчих і винахідливих» (позитивне налаштування)

Ну що ж, починаємо урок, а на уроці ми…

Уважні!  Розумні!  Організовані! Кмітливі!

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Ми з вами на попередніх уроках визначили для себе правила уроку ,тож зараз пригадаємо їх.

 Перевірка домашнього завдання.

1. «Ромашка» - питання на пелюстках . Учні по черзі дають відповіді. Деякі пелютки порожні це перехід ходу. Деякі мають  знак + БОНУС, що відповідає додається 1 бал до загального балу команди на прикінці уроку.( 2 хв.)

2. Скрайбінг з теми - Вуглеводні.( 2 хв.)

3. Захист проекту про – «Застосування вуглеводнів» ( 2 хв.)

ІІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Тема : Взаємозв,язок  між класами вуглеводнів.

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

На сьогоднішньому уроці ми згадаємо все, що вивчили про вуглеводні.

Робота сьогодні в класі буде проходить в формі квесту. Для цього нам потрібно розділитися на 5 груп. Кожна група отримає путівник за допомогою якого ви будете працювати на уроці.(2 хв.)

У кого буде найбільша кількість балів той має право відкрити шкатулку з сюрпризом.  

V. РОБОТА В ГРУПАХ

ПУТІВНИК

1 станція – Наукова (завдання на 6 балів – закінчити рівняння; завдання на 9 балів – схема перетворення; завдання на 12 балів - розв,язування задач).

2 станція – Узагальнююча (проходження тесту  на сенсорній дошці , кожна група виконує свій тест).

3 станція – Дослідницька (завдання на 6 балів – визначення класу вуглеводнів за відео фрагментом; завдання на 9 балів – створення моделі молекули вуглеводню , за допомогою конструктора; завдання на 12 балів - практична  робота з використанням парафінів, необхідно зробити кольорову свічку).

4 станція – Ребуси ( 2 ребуси на 6 балів; 4 ребуса на 9 балів; 6 ребусів на 12 балів)

5 станція -  Поетична ( складання вірша).

На кожній станції група отримує кольоровий жетон-бал. На прикінці рахуються усі жетони визначається оцінка за урок.

Тривалість часу на кожній станції обмежена – 5 хв.

VII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Підрахунок балів. Відкриття шкатулки - (На перерві в їдальні на вас чекає СЮРПРИЗ)( 3 хв.).

Висновок: висловлювання учнів про проведений урок : Урок мені сподобався тому що …(звернення до рибки)

Притча.( 3 хв)

VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ – підготовитися до контрольної роботи

docx
Додано
29 лютого 2020
Переглядів
670
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку