Інформатика
«До уроку допущено Оцінка:
Зауважень до конспекту немає.
(Підпис вчителя)
Дата: День тижня
Тема. Програми та засоби ,які полегшують спілкування з людьми з особливими потребами.
Мета: формувати предметні компетентності: повторити правила роботи з програмою
"Раіnt"; формувати навички дій з об’єктами в графічному редакторі та створення зображення об’єктів, набирати текст у графічному редакторі; закріпити навички користування інструментами у графічному редакторі; ознайомити учнів з поняттям домашні обов’язки, пристроями, які допомагають заощадити час, що корисного можна робити у вільний час, що таке «власна справа» розвивати ключові компетентності: спілкування рідною мовою; інформаційно-цифрова компетентність; уміння вчитися.
Обладнання: комп’ютер, навчальна презентація, роздатковий матеріал.
Тип уроку: урок систематизації знань учнів.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Повторення правил техніки безпеки.
Зараз пограємо в гру. Якщо моє твердження вірне – ви плескаєте у долоні, якщо ні – сидите тихенько.
2. Фронтальне опитування.
Вправа «Мікрофон»
(Пензлик, Гумка, Заливка, Фігури…) Добре, молодці…
3. Гра «Доповни речення»
А зараз давайте разом з вами перевіримо ваші знання інструментів графічного редактора Paint, пограємо в гру «Доповни речення». Я читаю речення, а ви продовжуєте його.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
На сьогоднішньому уроці ми з вами ознайомимося з поняттям домашні обов’язки, пристроями, які допомагають заощадити час, з тим що корисного можна робити у вільний час, та що таке «власна справа».
Також в графічному редакторі Paint ви вже навчилися робити малюнки за допомогою олівця і пензлика, прямих і кривих ліній та за допомогою різних фігур. Вмієте зафарбовувати частини малюнка та робити написи за допомогою інструменту «текст». На сьогоднішньому уроці ми з вами закріпимо навички роботи з графічним редактором і будемо застосовувати
всі інструменти для створення малюнку.
У вас буде приклад малюнку, і якщо він вам сподобається, то вам залишиться лише розфарбувати його.
- Тож тема нашого уроку: «Пристрої, що полегшують роботу людини».
ІV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь вчителя. Удома ти допомагаєш старшим створювати затишок і дотримуватися чистоти та порядку. Для цього ви розподіляєте обов’язки – правила й відповідальність щодо своїх дій.
Щоб менше часу та сил витрачати на домашню роботу, люди придумали багато пристроїв і пристосувань.
Час, який звільнився від виконання домашніх обов’язків, часто використовують для:
дозвілля або заняття улюбленою справою.
Улюблена справа не тільки приносить задоволення. Вироби, виготовлені власноруч, можна дарувати друзям і знайомим. Можна займатися благодійністю – роздавати їжу нужденним або доглядати за тваринами.
Якщо виготовлене власноруч продавати чи обмінювати на щось інше, то це може забезпечити додатковий дохід родині або заощадити кошти.
Ти також можеш долучитися до заощадження коштів родини. Наприклад, за допомогою комп’ютера можна: намалювати малюнок, створювати ребуси, робити картки для настільних ігор, створювати ілюстрації для вивчення англійських слів.
V. Практична робота за ПК.
Пояснення вчителя з елементами демонстрації.
1. Інструктаж до практичної роботи.
- А тепер, користуючись графічним редактором Paint, спрпобуйте відтворити з поданого зразка комп'ютерний малюнок. Спочатку за допомогою клавіатури наберіть текст. Або спочатку малюнок, а потім – текст.
2. Виконання практичної роботи.
- А зараз переходимо до виконання практичної роботи.
- Хто виконав - піднімає руку.
- Молодці, діти.
3. Релаксація.
- А зараз виклали все з рук. Заплющили очі. Уявіть море, сонце, пісок, як ви йдете по ньому, вам тепло, спокійно і затишно. А тепер намалюйте заплющеними очима коло, квадрат, овал, прямокутник, трикутник.
- А тепер відкривайте очі.»
V. Підсумок уроку.