Лабораторна робота № 10
Тема: Календарно-тематичне планування. Інформатика 4 клас.
План:
1. Складіть календарно-тематичне планування. Інформатика 4 клас. За програмою будь - якого року, за будь-яким підручником на ваш вибір.
Поурочне планування курсу "Інформатика"
Відповідно до типової освітньої програми
колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко
4 клас, 3-й рік навчання (35 годин)
№ з/п |
Дата |
Зміст програми |
Примітки |
Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
|||
1 |
|
Сучасні носії інформації. |
1. Світ інформації навколо нас |
2 |
|
Організація роботи цифрового пристрою (введення, збереження, опрацювання, збереження або виведення даних). |
1. Світ інформації навколо нас |
3 |
|
Організація роботи цифрового пристрою (введення, збереження, опрацювання, збереження або виведення даних). |
2. Обережно, інформація |
4 |
|
Збереження інформації. Пам'ять |
3. Що об'єднує комп'ютерні пристрої |
5 |
|
Збереження інформації. Пам'ять |
4. Хто головний? |
6 |
|
Огляд конструкторів з робототехніки |
18. Одним оком у майбутнє |
наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв; [4 ІФО 1.1] |
|||
Інформація. Дії з інформацією |
|||
7 |
|
Пошук інформації у мережі Інтернет. |
5. Інтернет |
8 |
|
Пошук інформації у мережі Інтернет. |
5. Інтернет |
9 |
|
Пошук інформації у мережі Інтернет. |
6. Шукаємо та зберігаємо |
10 |
|
Критичне оцінювання інформації |
7. Фейк, чи просто помилка: у чому різниця? |
11 |
|
Пошук інформації у мережі Інтернет. |
8. Нам потрібна інформація |
12 |
|
Інформаційна взаємодія. |
9. Я навчаюся самостійно |
13 |
|
Інформаційна взаємодія. |
9. Я навчаюся самостійно |
|
|||
Об’єкт. Властивості об’єкта |
|||
14 |
|
Об’єкти для створення моделей. |
10. Як змінити світ? |
15 |
|
Форматування та редагування об’єктів. |
11. Навіщо створювати моделі? |
16 |
|
Форматування та редагування об’єктів. |
12. Які бувають моделі? |
17 |
|
Додавання анімаційних ефектів до об’єктів |
13. Досліджуємо разом |
18 |
|
Додавання анімаційних ефектів до об’єктів |
13. Досліджуємо разом |
|
|||
Комп’ютерні програми. Меню та інструменти |
|||
19 |
|
Середовище програмування. |
14. Алгоритми та програми |
20 |
|
Команди та інструменти. |
14. Алгоритми та програми |
21 |
|
Проекти |
15. Де мешкає рудий кіт |
|
|||
Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання |
|||
22 |
|
Складові частини об’єктів. |
|
23 |
|
Дії об’єктів. |
|
24 |
|
Математичні моделі. |
|
25 |
|
Розв’язування задач з використанням математичного моделювання |
|
|
|||
Лінійні алгоритми |
|||
26 |
|
Середовище виконання алгоритму. Алгоритми з розгалуженням |
16. Алгоритми з розгалуженням |
27 |
|
Алгоритми з розгалуженням |
16. Алгоритми з розгалуженням |
28 |
|
Алгоритми з розгалуженням |
17. Чи потрібно інакше |
29 |
|
Алгоритми з розгалуженням |
19. Запитуйте - відповімо |
30 |
|
Складання алгоритмів з повторенням. |
20. Усе повторюється |
31 |
|
Складання алгоритмів з повторенням. |
20. Усе повторюється |
32 |
|
Створення програмованих проектів, зокрема анімаційних історій. |
|
33 |
|
Створення програмованих проектів, зокрема анімаційних історій. |
|
34 |
|
Створення програмованих проектів, зокрема анімаційних історій. |
|
35 |
|
Ігри та стратегії перемоги |
|
|