Назва програми: інформатика навчальна програма вибірково-обов'язкового предмету для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) вибірково-обов'язковий курс «Комп'ютерна анімація»
Розробка містить: конспект уроку, практичні завдання, приклад вирішання завдання №1, файли-заготовки до практичних завдань.
Тема уроку: "Векторна анімація руху одного та кількох об'єктів"
Автор: Щебликіна К.М.
Назва програми: інформатика навчальна програма вибірково-обов’язкового предмету для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) вибірково-обов’язковий курс «Комп’ютерна анімація»
Клас: 10-11
Урок № 29
Тип уроку: Комбінований.
Мета:
Обладнання та наочність: дошка, проектор, смартфон, комп’ютери, навчальна презентація та відео.
Програмне забезпечення: Macromedia Flash, ОС Windows, браузер.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Гра «Хто більше?» (робота в групах):
(Під час вікторини обговорюються та уточняються всі питання. Вони пов’язані з темою минулих уроків. Це можуть бути питання, як теоретичного характеру, так і питання пов’язані з інтерфейсом та роботою в програмі Macromedia Flash. Замість kahoot, можна використати plickers).
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Використовуємо відео №1, №2 або №3
ІV. Фізкультхвилинка
V. Засвоєння нових знань, формування вмінь (робота за комп’ютером)
Завдання 1. Створіть за допомогою програми Macromedia Flash анімацію, в якій метелик буде рухатися з лівого нижнього кута до квітки (можна використовувати файли заготовки)
Алгоритм дій для створення анімації руху
Якщо все зроблено правильно проміжні кадри повинні зафарбуватися в бузковий колір, а 1-й і 25-й кадр з’єднатися стрілкою. Це означає, що програма згенерувала проміжні кадри між 1-м та 25-м ключовими кадрами. У випадку помилки стрілка малюється пунктиром.
Завдання 2. Створіть за допомогою програми Macromedia Flash анімацію руху кількох об'єктів.
Алгоритм дій для створення анімації руху кількох об'єктів
VI. Підведення підсумків уроку (За необхідності обговорюються проблеми та помилки, що виникали під час роботи).
VII. Домашнє завдання (якщо учень не встиг повністю зробити завдання №2, виносимо його на домашнє завдання. Якщо ж учень встиг зробити 2 завдання, робить анімацію руху з трьома об’єктами, сценарій придумує самостійно).
VIIІ. Оцінювання роботи учнів.