Урок з інформатики 10клас

Про матеріал

Конспект уроку з інформатики у 10 класі. Тема уроку "Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього - аналіз тенденцій на ринку праці. Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника."

Перегляд файлу

Тема: Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього- аналіз тенденцій на ринку праці. Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника.

Цілі:

  • навчальна: сформувати уявлення про навчання в Інтернеті, професії майбутнього – аналіз тенденцій на ринку праці;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • комбінований

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, офісні програми.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

Хочу побажати вам гарного уроку,

Щоб було цікаво всім нам працювати,

Щоб хотіли всі відповідати.

Щоб допомагало вам вміння міркувати

І дванадцять балів легко заробляти.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Назвіть

o   які технології називають інформаційними;

o   етапи розвитку інформаційних технологій

2. Тестування з теми "Загрози при роботі в Інтернеті та їх уникнення"

 

ІІІ. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

Як використовувати Інтернет для навчання?

‘Одним із перспективних напрямів застосування Інтернету є навчан­ня. Пошук потрібних навчальних матеріалів, зображень, фото та відео, означень та пояснень, відкритих навчальних онлайн-курсів може суттєво допомогти під час творчої підготовки домашніх завдань, написання ре­фератів, виконання завдань навчальних проектів та опанування новими знаннями та вміннями. Разом з тим можливості Інтернету для навчання, самоосвіти та задоволення власних пізнавальних потреб значно ширші.

За допомогою Інтернету можна поновлювати антивірусні бази, отримувати поради від учителя чи тренера під час виконання за­вдань, проходити тестування для оцінювання рівня власних знань з різ­них предметів, дистанційно опановувати нові технології та отримувати нові знання, бути обізнаними щодо конкурсів, які проводяться в Україні і за кордоном, та брати в них участь, готуватися до предметних олімпіад і зовнішнього незалежного оцінювання знань випускників та ін.

Окремо слід зауважити про використання інтернет-технологій як технологічної основи дистанційного навчання. На відміну від звичай­ного навчання в класній кімнаті, освітні послуги в умовах дистанцій­ного навчання надаються за допомогою комп’ютерних мереж. Учні ре­єструються на спеціальних навчальних порталах, отримують навчальні матеріали, індивідуальні завдання, за потреби скачують їх на свої комп’ютери або планшети. За запропонованим графіком навчання учні самостійно виконують завдання, а одержані результати надсилають вчи­телеві на портал. Вчитель, якого в системі дистанційного навчання на­зивають тьютором, виконані завдання перевіряє та виставляє кожному учневі оцінку або відповідну кількість балів, які заносяться до спеціаль­ного електронного журналу на навчальному порталі. Крім того, процес навчання може передбачати перевірку знань у вигляді тестування. Учні можуть консультуватися як із тьютором, так і спілкуватися між собою. Для цього на навчальному порталі, де встановлено спеціальне програм­не забезпечення, яке називають системою дистанційного навчання, існують відповідні засоби.

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

Підручник ст. 51-57

  1. Вправи для очей.

V. Підсумки уроку

Фронтальне опитування

  1. Як школярі можуть використати Інтернет для навчання? Як це може вплинути на їх успіх у майбутньому? Назвіть три прогнози.
  2. Чи використовують Інтернет в освітніх цілях дорослі? Назвіть дві причини.
  3. Яким чином можна використовувати для навчання сайти, що створені мовами, якими ви не володієте? Як розробники деяких сайтів цьому сприяють?
  4. Як розвиток інформаційних технологій впливає на професії? Назвіть основні тенденції.
  5. Яка роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника? Наведіть приклади у різних сферах діяльності.

Рефлексія

1. Під час уроку я

  • дізнався…
  • зрозумів…
  • навчився…

2. Найбільше мені сподобалося…

3. На уроках найкраще в мене виходило…

4. Я мав (-ла) труднощі з…

5. Я хотів би ще дізнатися про…

VІІ. Домашнє завдання

Підручник § 5 ст. 47-60

VІІІ. Оцінювання роботи учнів

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Нагорна Світлана Юріївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 10 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г.)
Додано
17 жовтня 2018
Переглядів
11047
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку