Конспект уроку з інформатики у 10 класі. Тема уроку "Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього - аналіз тенденцій на ринку праці. Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника."
Тема: Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього- аналіз тенденцій на ринку праці. Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника.
Цілі:
Тип уроку:
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: браузер, офісні програми.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Хочу побажати вам гарного уроку,
Щоб було цікаво всім нам працювати,
Щоб хотіли всі відповідати.
Щоб допомагало вам вміння міркувати
І дванадцять балів легко заробляти.
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Назвіть
o які технології називають інформаційними;
o етапи розвитку інформаційних технологій
2. Тестування з теми "Загрози при роботі в Інтернеті та їх уникнення"
ІІІ. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності
Як використовувати Інтернет для навчання?
‘Одним із перспективних напрямів застосування Інтернету є навчання. Пошук потрібних навчальних матеріалів, зображень, фото та відео, означень та пояснень, відкритих навчальних онлайн-курсів може суттєво допомогти під час творчої підготовки домашніх завдань, написання рефератів, виконання завдань навчальних проектів та опанування новими знаннями та вміннями. Разом з тим можливості Інтернету для навчання, самоосвіти та задоволення власних пізнавальних потреб значно ширші.
За допомогою Інтернету можна поновлювати антивірусні бази, отримувати поради від учителя чи тренера під час виконання завдань, проходити тестування для оцінювання рівня власних знань з різних предметів, дистанційно опановувати нові технології та отримувати нові знання, бути обізнаними щодо конкурсів, які проводяться в Україні і за кордоном, та брати в них участь, готуватися до предметних олімпіад і зовнішнього незалежного оцінювання знань випускників та ін.
Окремо слід зауважити про використання інтернет-технологій як технологічної основи дистанційного навчання. На відміну від звичайного навчання в класній кімнаті, освітні послуги в умовах дистанційного навчання надаються за допомогою комп’ютерних мереж. Учні реєструються на спеціальних навчальних порталах, отримують навчальні матеріали, індивідуальні завдання, за потреби скачують їх на свої комп’ютери або планшети. За запропонованим графіком навчання учні самостійно виконують завдання, а одержані результати надсилають вчителеві на портал. Вчитель, якого в системі дистанційного навчання називають тьютором, виконані завдання перевіряє та виставляє кожному учневі оцінку або відповідну кількість балів, які заносяться до спеціального електронного журналу на навчальному порталі. Крім того, процес навчання може передбачати перевірку знань у вигляді тестування. Учні можуть консультуватися як із тьютором, так і спілкуватися між собою. Для цього на навчальному порталі, де встановлено спеціальне програмне забезпечення, яке називають системою дистанційного навчання, існують відповідні засоби.
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
ІV. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
Підручник ст. 51-57
V. Підсумки уроку
Фронтальне опитування
Рефлексія
1. Під час уроку я
2. Найбільше мені сподобалося…
3. На уроках найкраще в мене виходило…
4. Я мав (-ла) труднощі з…
5. Я хотів би ще дізнатися про…
VІІ. Домашнє завдання
Підручник § 5 ст. 47-60
VІІІ. Оцінювання роботи учнів