До розіграшу
залишилось:
9 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Конспект уроку з інформатики для 11 класу на тему: "Введення даних і редагування їх вмісту"

Про матеріал

Розробка уроку практичного застосування знань, умінь та навичок. Мета уроку: сформувати практичні навички виконання операцій опрацювання табличної інформації в середовищі табличного процесора: виділення, редагування, копіювання, переміщення, вилучення даних.

Перегляд файлу

Тема. Введення даних і редагування їх вмісту

Мета.

Навчальна:

-    сформувати практичні навички введення та редагування даних;

-    сформувати практичні навички виконання операцій опрацювання табличної

     інформації в середовищі табличного процесора: виділення, редагування, копіювання,

     переміщення, вилучення

Розвивальна:

-    розвиток розумової та пізнавальної активності, самостійності, пізнавального інтересу;

-    розвиток навичок порівняння та узагальнення в обробці інформації;

Виховна:

-    формування навичок зібраності, уважності та акуратності у роботі;

Апаратне, програмне та методичне забезпечення:

-    комп'ютерний клас;

-    програма Microsoft Excel;

-    мультимедійне обладнання класу;

-    локальна мережа класу;

-    програма для роботи в локальній мережі NETOPSCHOOL;

-    інструктивна картка до практичної роботи

Тип уроку: практичне застосування знань, умінь та навичок

План уроку:

І. Організація класу до заняття.

II. Актуалізація опорних знань, умінь та навичок

ІІІ. Організація учнів до практичної роботи.

ІV. Виконання практичної роботи.

V. Підсумок уроку.

VІ. Повідомлення домашнього завдання.

Хід уроку:

І. Організація класу до заняття.

1. Привітання вчителя.

2. Перевірка, чи всі присутні на уроці.

3. Перевірка домашнього завдання.

II. Актуалізація опорних знань, умінь та навичок

Щоб виконання практичної роботи було зрозумілим, учням необхідно нагадати попередній вивчений матеріал, на базі якого виконуватимуться завдання:

  1. Що таке електронна таблиця?
  2. Які основні функції табличного процесора?
  3. Як запустити табличний процесор?
  4. Як зберегти книгу табличного процесора?
  5. Що таке комірка та діапазон комірок?
  6. Як виділити діапазон?
  7. Як виділити несуміжні діапазони?
  8. Як добавити аркуш робочої книги?
  9. Як виконати переміщення та копіювання даних з використанням буфера обміну?
  10.       Що таке автозаповнення?

 

IІI. Організація учнів до практичної роботи.

1.  Оголошення теми і завдань уроку.

2.  Роздаю   учням   інструктивні картки до   практичної  роботи,   ознайомлюю   їх   із завданнями, звертаю увагу на складні завдання.

 

ІV.  Виконання практичної роботи.

Зміст практичної роботи:

 

Практична робота №

Тема.     Введення даних і редагування їх вмісту

Мета:     формування практичних навичок виконання операцій опрацювання табличної

     інформації в середовищі табличного процесора: виділення, редагування, копіювання,

     переміщення, вилучення

 Хід роботи.

Інструктаж із правил техніки безпеки.

Через 15 хв., після початку виконання практичного завдання, учні виконують комплекс вправ для зняття зорової втоми. 

  1. Ввімкніть свої комп’ютери.
  2. Відкрийте файл табличного процесора (ви його створювали на минулому уроці)

D:\11…клас\Електронні таблиці\Практичні завдання.xls,

(замість три крапки має бути буквене позначення вашого класу)

  1. Використовуючи можливості табличного процесора MS Excel виконайте наступні завдання.
  2. У книзі "Практичні завдання.xls"  створено п’ять аркушів робочої книги, перейменуйте другий аркуш, змінивши ім’я "Задача2" на "Касовий чек".
  3. Задача.  Створіть касовий чек, який може видати комп’ютер покупцеві під час купівлі товарів.

Показники касового чеку потрібно  подати у вигляді таблиці, що містить, такі стовпці даних:

а) номер за порядком;

б) назва товару;

в) ціна однієї штуки (грн.);

г) кількість придбаних штук;

д) сумарна вартість (грн.);

  1. Щоб підготувати задачу до розв’язання, потрібно оформити таблицю за зразком

 

 

  1. У книзі "Практичні завдання.xls"  створено п’ять аркушів робочої книги, перейменуйте третій аркуш, змінивши ім’я "Задача3" на "Облік продукції".
  2. Задача.  Завод випускає 15 видів продукції. Показники діяльності заводу потрібно визначати щоденно і подавати їх у вигляді таблиці, що містить, такі стовпці даних:

а) номер за порядком;

б) назва виробу;

в) ціна однієї штуки (грн.);

г) кількість штук у партії;

д) сумарна вартість партії (грн.);

є) кількість забракованих виробів;

ж) втрати через брак (грн.);

з) обсяг випуску якісних виробів (грн.)

  1. Щоб підготувати задачу до розв’язання, потрібно оформити таблицю за зразком

  1. Здайте роботу вчителю.
  2. Закрийте всі вікна. Закінчіть роботу на комп’ютері.
  3. Приберіть свої робочі місця.

 

V. Підсумок уроку.

1. Підводжу   підсумки   виконаної   практичної   роботи,   звертаю   увагу   на допущені помилки, труднощі, які виникали під час виконання роботи.

VI. Повідомлення домашнього завдання.

Повторити вивчений раніше матеріал.

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
4 лютого
Переглядів
244
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку