Урок 37. 9 клас
Тема. Практична робота 9. Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження.
Цілі:
-
навчальна: оволодіти практичними навичками проведення дослідження та розробки публікації, що ілюструє результати самостійного дослідження;
-
розвивальна: розвивати логічне мислення, дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;
-
виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.
Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник.
Програмне забезпечення: браузер, Microsoft Office Publisher.
Хід уроку
І. Організаційний етап
-
привітання; перевірка присутніх; перевірка готовності учнів до уроку.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Запитання
-
Які графічні об’єкти можна додавати в публікацію?
-
Які відмінності в роботі з графічними об'єктами у програмі створення публікацій порівняно з текстовим процесором і редактором презентацій?
-
Як зробити підпис під малюнком у публікації? Навіщо потрібні підписи під малюнками і статтями?
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
— Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття.
IV. Формування вмінь та навичок
Практична робота 9. Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження
Робота за комп’ютером
-
Запустіть програму Publisher.
-
Створіть і відформатуйте буклет за результатами дослідження про одну з історико-культурних або природних пам'яток України чи вашого регіону. У процесі його створення можете використати шаблон Затемнення або розробити власний макет. Зразки першої та другої сторінок буклета розміщено у підручнику ст. 206-207.
Зразок оформлення буклета (перша сторінка)
Зразок оформлення буклета (друга сторінка)
-
Для створення буклета використайте матеріали власного дослідження отримані з Інтернету.
-
Збережіть буклет у вашій папці у файлі з іменем ПР9.pub.
-
Закрийте всі відкриті вікна.
-
Повідомте вчителя про завершення роботи.
VIІ. Підсумки уроку
Оцінювання обсягу і якості виконання практичної роботи. Формулювання висновку: якими можуть бути напрямки використання публікацій під час проведення досліджень.
VІІI. Домашнє завдання
Підручник § 7.2 ст. 206-207
ІХ Оцінювання роботи учнів