Розробка "Тиждень інформатики 5-9 класи"

Про матеріал
Поглиблення й розширення знань з інформатики; підвищення інтересу учнів до предмету; формування пізнавальної активності, розширення кругозору учнів; формування креативних, комунікативних умінь школярів; розвиток особистісних якостей та інтелектуальних здібностей учнів; систематизація урочної та позаурочної діяльності учнів, які забезпечують підвищення мотивації та пізнавального інтересу учнів, сприяють розкриттю внутрішнього потенціалу учнів.
Перегляд файлу

Мета: поглиблення й розширення знань з інформатики; підвищення інтересу учнів до предмету; формування пізнавальної активності, розширення кругозору учнів; формування креативних, комунікативних умінь школярів; розвиток особистісних якостей та інтелектуальних здібностей учнів; систематизація урочної та позаурочної діяльності учнів, які забезпечують підвищення мотивації та пізнавального інтересу учнів, сприяють розкриттю внутрішнього потенціалу учнів.

План проведення тижня інформатики

Понеділок

  1. Відкриття Тижня інформатики.
  2. Конкурс стінгазет з інформатики (протягом тижня).
  3. Конкурс малюнків з інформатики (протягом тижня).
  4. Екскурсія для молодших школярів до кабінету інформатики. Демонстрація «Казки про комп’ютер».

Вівторок

  1. Демонстрація відеофільму «Комп’ютери майбутнього» (5 – 11 класи).

Середа

  1. Квест «Незвичайна інформатика» (8-9 класи).

П’ятниця

  1. Брейн-ринг (5 клас).
  2. Закриття Тижня інформатики.
  3. Нагородження переможців конкурсів та змагань.

Брейн-ринг (5 клас)

Мета: підвищити рівень знань учнів з інформатики; розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.

Правила гри: участь приймають учні 5 класу, які поділені на дві команди; гра триває п’ять геймів, кожен з яких має свою структуру та відповідні завдання; кожен гейм оцінюється по-різному (1 гейм – по одному балу за правильну відповідь, 2 гейм – по одному балу за правильну відповідь, 3 гейм – по одному балу за правильну відповідь, 4 гейм – від одного до п’яти балів за виконане завдання, 5 гейм – від одного до десяти балів за правильну відповідь).

І гейм

«Ребуси»

Командам необхідно відгадати ребуси, в яких зашифровані терміни з курсу інформатики.

1 команда:

 

 

https://fc.naurok.com.ua/000gi6-6c4a/00a.jpghttps://fc.naurok.com.ua/000gi6-6c4a/00b.jpgВІДЕО СИСТЕМА

2 команда: 

 

https://fc.naurok.com.ua/000gi6-6c4a/00c.jpghttps://fc.naurok.com.ua/000gi6-6c4a/00d.jpgЗВУК

 ПРОЦЕС

 

 

 

 

 

ІІ гейм

«П’ятнадцятка»

Командам потрібно побачити, прочитати і записати чим більше термінів з інформатики. Можна читати у різних напрямках по горизонталі і по вертикалі, але не по діагоналі.

 

 

 

И

Р

А

М

Р

О

Б

Є

К

Т

О

Р

Т

Г

О

Т

О

Ц

О

Л

Ф

М

О

Н

І

Б

П

О

С

Л

М

Г

І

Я

І

Н

А

Т

С

Н

Л

А

П

К

А

О

Л

Е

С

П

У

Л

Й

А

Ф

О

Р

Л

А

Т

Д

А

О

Р

О

Т

Я

Д

Р

Л

К

М

Е

Н

Ю

Е

М

Т

Т

Р

К

Ц

І

Я

И

Т

А

Р

В

А

М

А

К

П

О

Н

Г

А

М

К

О

Т

А

І

Л

Г

Р

Е

Р

С

М

И

Н

Н

А

В

У

И

С

К

О

В

С

И

Т

А

Ш

Я

К

И

Р

Р

Д

Р

Е

Р

Е

Т

Н

И

К

А

Т

А

Л

К

А

О

И

Т

П

Р

Р

И

Д

П

Л

К

А

В

Ж

І

Р

Н

А

П

Л

І

С

О

Н

І

Є

Й

О

Р

У

В

К

М

С

Е

Й

К

О

М

А

Н

Д

А

П

Т

А

А

А

И

М

К

О

В

О

Д

Т

Е

Р

И

С

Ч

З

К

Д

В

И

Н

А

В

Е

Ц

Ь

О

К

О

Т

І

В

ІІІ гейм

Міні-вікторина

Командам зачитується запитання. Якщо хтось із учасників команди знає відповідь, повинен підняти руку, щоб відповісти на запитання.

  1. Який пристрій введення є самим древнім в комп’ютері, його прабабусею була друкарська машинка? (клавіатура)
  2. Який пристрій комп’ютера допоможе вам зв’язатися зі всім світом? (модем)
  3. Який пристрій комп’ютера може читати з аркуша картинки і тексти? (сканер)
  4. Де в комп’ютері зберігатися все, що він знає? (у пам’яті)
  5. Який пристрій комп’ютера управляє всіма іншими і найшвидше? (процесор)
  6. Без якого пристрою виводу комп’ютер не може працювати? (без монітора)
  7. Де живуть пікселі? (там, де є зображення, на екрані)
  8. Хто допоможе поговорити з комп’ютером? (мікрофон)
  9. Комп’ютер, який можна узяти в дорогу? (ноутбук)
  10. Будинок, де живе процесор? (системний блок)

ІV гейм

Конкурс капітанів «Стерті слова»

Капітани команд повинні відкрити на Робочому столі файл «Стерті слова» і заповнити пропуски.

 

 

Відповіді: 1) блок, 2) документи, 3) диск, 4) стіл, 5) редактор.

V гейм

«Пантоміма»

Команди загадують одному із представників команди-суперника слово, яке стосується інформатики. Представник команди-суперника повинен показати його для своєї команди без звуків, лише за допомогою жестів і міміки.

І команда

  1. Клавіатура.
  2. Монітор.
  3. Планшет.
  4. Колонки.
  5. Джойстик.
  6. Миша.
  7. Сканер.
  8. Інтернет.
  9. Дисковод.
  10. Відеокамера.

ІІ команда

  1. Смартфон.
  2. Принтер.
  3. Вконтакте.
  4. Навушники.
  5. Флешка.
  6. Диск.
  7. Мікрофон.
  8. Ноутбук.
  9. Системний блок.
  10. Вірус.

 

 

docx
Додано
15 березня 2019
Переглядів
1757
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку