Мета: поглиблення й розширення знань з інформатики; підвищення інтересу учнів до предмету; формування пізнавальної активності, розширення кругозору учнів; формування креативних, комунікативних умінь школярів; розвиток особистісних якостей та інтелектуальних здібностей учнів; систематизація урочної та позаурочної діяльності учнів, які забезпечують підвищення мотивації та пізнавального інтересу учнів, сприяють розкриттю внутрішнього потенціалу учнів.
План проведення тижня інформатики
Понеділок
Вівторок
Середа
П’ятниця
Брейн-ринг (5 клас)
Мета: підвищити рівень знань учнів з інформатики; розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.
Правила гри: участь приймають учні 5 класу, які поділені на дві команди; гра триває п’ять геймів, кожен з яких має свою структуру та відповідні завдання; кожен гейм оцінюється по-різному (1 гейм – по одному балу за правильну відповідь, 2 гейм – по одному балу за правильну відповідь, 3 гейм – по одному балу за правильну відповідь, 4 гейм – від одного до п’яти балів за виконане завдання, 5 гейм – від одного до десяти балів за правильну відповідь).
І гейм
«Ребуси»
Командам необхідно відгадати ребуси, в яких зашифровані терміни з курсу інформатики.
1 команда:
ВІДЕО СИСТЕМА
2 команда:
ЗВУК
ПРОЦЕС
ІІ гейм
«П’ятнадцятка»
Командам потрібно побачити, прочитати і записати чим більше термінів з інформатики. Можна читати у різних напрямках по горизонталі і по вертикалі, але не по діагоналі.
И |
Р |
А |
М |
Р |
О |
Б |
Є |
К |
Т |
О |
Р |
Т |
Г |
О |
Т |
О |
Ц |
О |
Л |
Ф |
М |
О |
Н |
І |
Б |
П |
О |
С |
Л |
М |
Г |
І |
Я |
І |
Н |
А |
Т |
С |
Н |
Л |
А |
П |
К |
А |
О |
Л |
Е |
С |
П |
У |
Л |
Й |
А |
Ф |
О |
Р |
Л |
А |
Т |
Д |
А |
О |
Р |
О |
Т |
Я |
Д |
Р |
Л |
К |
М |
Е |
Н |
Ю |
Е |
М |
Т |
Т |
Р |
К |
Ц |
І |
Я |
И |
Т |
А |
Р |
В |
А |
М |
А |
К |
П |
О |
Н |
Г |
А |
М |
К |
О |
Т |
А |
І |
Л |
Г |
Р |
Е |
Р |
С |
М |
И |
Н |
Н |
А |
В |
У |
И |
С |
К |
О |
В |
С |
И |
Т |
А |
Ш |
Я |
К |
И |
Р |
Р |
Д |
Р |
Е |
Р |
Е |
Т |
Н |
И |
К |
А |
Т |
А |
Л |
К |
А |
О |
И |
Т |
П |
Р |
Р |
И |
Д |
П |
Л |
К |
А |
В |
Ж |
І |
Р |
Н |
А |
П |
Л |
І |
С |
О |
Н |
І |
Є |
Й |
О |
Р |
У |
В |
К |
М |
С |
Е |
Й |
К |
О |
М |
А |
Н |
Д |
А |
П |
Т |
А |
А |
А |
И |
М |
К |
О |
В |
О |
Д |
Т |
Е |
Р |
И |
С |
Ч |
З |
К |
Д |
В |
И |
Н |
А |
В |
Е |
Ц |
Ь |
О |
К |
О |
Т |
І |
В |
ІІІ гейм
Міні-вікторина
Командам зачитується запитання. Якщо хтось із учасників команди знає відповідь, повинен підняти руку, щоб відповісти на запитання.
ІV гейм
Конкурс капітанів «Стерті слова»
Капітани команд повинні відкрити на Робочому столі файл «Стерті слова» і заповнити пропуски.
Відповіді: 1) блок, 2) документи, 3) диск, 4) стіл, 5) редактор.
V гейм
«Пантоміма»
Команди загадують одному із представників команди-суперника слово, яке стосується інформатики. Представник команди-суперника повинен показати його для своєї команди без звуків, лише за допомогою жестів і міміки.
І команда
ІІ команда