Урок № 9-А, 9-Б клас
«Знайомство з векторним графічним редактором»
До підручника Бондаренко О.О. «Інформатика 9 кл.»
-
Мета: Познайомитися з інтерфейсом векторного графічного редактора Іnkscape, навчитися створювати й редагувати векторні зображення; створювати об’єкти, що складаються з базових графічних примітивів; обертати, відображати й масштабувати об’єкти; зафарбовувати об’єкти, використовуючи однорідні, градієнтні, візерункові й текстурні заливки; додавати до графічних зображень текст і форматувати його; групувати і вирівнювати об’єкти.
-
Обладнання: векторний графічний редактор Inkscape, електронні підручники, картки(роздатковий матеріал).
-
Ключові компетентності:____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
План Уроку
-
Привітання.
-
Правила БЖД у кабінеті інформатики.
-
Розминка(логічна). Ребуси – кожному.
-
Оголошення теми уроку.
-
Повторення: порівняти властивості векторних і растрових зображень.
-
-
Вікно редактора Inkscape
-
Основні інструменти:
-
Побудова примітивів, масштабування, штрих та заповнення
-
Хвилинка релаксації: На хвилинку залиште роботу. Підведіться. Відведіть руки назад і складіть їх у «замочок» Зведіть лопатки. Повільно прогинайте спину назад. Зупиніться. Станьте рівно. Розслабте м'язи. Сідайте.
До підручника Бондаренко О.О. «Інформатика 9 кл.»
-
Практична робота за комп. Картка 1(равлик)
-
Практична робота за комп. Картка 2(грамота)
-
Ускладнене завдання(за потреби)
-
Додаткове завдання: на комп’ютері стор. 52 завд. №2(розмістити текст по спіралі)
-
Домашнє завдання: п.8 стор. 42 – 57
За підручником Бондаренко О.О. «Інформатика 9 кл.»
Вчитель інформатики: Малашина Ірина Сергіївна