Конспект уроку з інформатики на тему: "Створення бази даних в середовищі СКБД"

Про матеріал
Лабораторна робота №14 Тема. Створення бази даних в середовищі СКБД. Мета: ознайомитися з вікном Microsoft Access; навчитися проектувати БД, створювати таблиці, встановлювати зв’язки між таблицями; набути навичок при роботі з фрагментами таблиць.
Перегляд файлу

I курс

Лабораторна робота №14

Тема. Створення бази даних в середовищі СКБД.

Мета: ознайомитися з вікном Microsoft Access; навчитися проектувати БД, створювати таблиці, встановлювати зв’язки між таблицями; набути навичок при роботі з фрагментами таблиць.

Теоретичний матеріал

На фірмі «Омега» щомісячно розраховується сума зарплати, яку треба видати кожному співробітникові, й визначається підсумкова сума по фірмі загалом (усього на фірмі працює 10 осіб).

Сума, що видається на руки, визначається такими вихідними даними:

- посадовим окладом;

- персональною надбавкою;

- відсотком відрахувань податку з доходів(13%).

Дані про співробітників фірми подані в таблиці 1.

Табл.1

п/п

Табельний №

Прізвище, ім’я,

та по батькові

Дата народження

Посада

Посадовий

 оклад

персональна

надбавка, %

До видачі

1

2

3

4

5

6

7

8

1

111

Агамирзян З.К

20.01.1966

директор

2400

10%

 

2

112

Богданов В.М.

13.06.1959

бухгалтер

2100

10%

 

3

113

Волохова Е.В.

30.05.1978

секретар

790

0%

 

4

114

Голубев А.Л.

26.03.1972

менеджер

1600

10%

 

5

115

Зеленска Т.И.

26.03.1977

охоронник

1300

0%

 

6

116

Кошкин А.В.

26.03.1976

програміст

1690

0%

 

7

117

Ладин И.И.

26.03.1974

економіст

1800

0%

 

8

118

Сорокина Л.И.

26.03.1970

менеджер

1600

0%

 

9

119

Хонда А.Д.

26.03.1969

водій

1000

10%

 

10

120

Безруков О. Д.

26.03.1956

завгосп

760

0%

 

Підсумок:

 

 

 

 

 

Потрібно автоматизувати задачу нарахування зарплати на фірмі на основі СУБД MS Access.

Хід роботи

  1.      Вибрати створення нової бази даних  та зберегти її під назвою “Омега”.
  2.      В режимі Конструктора створити структури таблиць:
    • Дані про організацію (Код організації, назва, адреса, телефон, факс);
    • Відділи ( код відділу, назва відділу);
    • Співробітники (Табельний номер, ПІП, дата народження, стать, адреса, стаж роботи, посада);
    • Посади ( код посади, назва посади);
    • Посадові оклади (Табельний номер, посадовий оклад, персональна надбавка). 
  3.      Заповнити таблиці даними використовуючи Таблицю 1. Дані, яких немає в таблиці придумати самостійно.
  4.      Встановіть зв’язки між таблицями:

Контрольні запитання

  1.      Яким чином створюється БД?
  2.      З яких елементів складається БД?
  3.      Які типи полів існують в MS Access?
  4.      Яке призначення ключового поля?
  5.      Як встановити зв’язки між таблицями?
  6.      Що собою представляє “Майстер підстановок”?
  7.      Як скопіювати вміст однієї таблиці в іншу?
  8.      Що таке “маска”, де її застосовують?
doc
Додано
15 лютого 2020
Переглядів
855
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку