Конспект уроку з інформатики "Створюємо колективний проект"

Про матеріал

Конспект уроку з інформатик "Створюємо колективний проект - Налагодження та просування ІТ компанії "Омега". Урок з підприємницьким тлом та застосуванням цифрових, хмарних технологій.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета:

  • формувати підприємницьку компетентність завдяки реалізації колективного проекту;
  • розвивати ІКТ компетентності учнів під час групової роботи з онлайновими документами;
  • виховувати ініціативність, лідерство.

Міжпредметні зв’язки: англійська мова, основи здоров’я, історія, біологія

Операційні цілі (завдання):

Після закінчення уроку учень

Знає : суть проектного методу і проектного мислення;

Розуміє: механізми формування проекту;

Вміє: працювати з онлайновими документами;

Може: ініціювати проект; прогнозувати майбутні результати; спілкуватись онлайн;  співпрацювати в команді.

Методи і техніки:

«мозковий штурм»; групова робота; проблемне навчання; метод проектів; рефлексія.

Обладнання:  мультимедійний проектор; комп’ютери; мережа Інтернет; онлайн-сервіси; сайт “ІТ компанія “Омега” https://sites.google.com/s/1mzeUZl3_9bvtdOvtJ8SlLZs85gb1CcBh/p/1MSlu6aGYuFo83L-4V0HLoSUnm1pvOzuO/edit

Базові  поняття та терміни: спільна робота, онлайновий документ, колективний проект.

Епіграф:

«Час, що наближається, це час розумового працівника, який крім формальної освіти володіє вмінням практичного застосування знань та навичок безперервного навчання»

Петер Дрюкер

 

Структура уроку:

  1. Організаційний етап………………………………..1 хв.
  2. Перевірка домашнього завдання…………………..2 хв.
  3.  Актуалізація опорних знань……………………….5 хв.
  4. Оголошення теми та мети уроку…………………...2  хв.
  5. Мотивація навчальної діяльності………………......3 хв.
  6. Інструктаж БЖД в комп’ютерному класі………….1 хв.
  7. Практична робота в мережі (нетворкінк)…………25 хв.
  8. Фізкультхвилинка ( вправи для очей)…………….. 1 хв.
  9. Рефлексія……………………………………………3 хв.
  10. Самооцінювання…………………………………….3 хв.
  11.  Підсумок уроку……………………………………..1 хв.
  12.  Домашнє завдання ………………………………....1 хв.

 

Хід уроку

  1. Організаційний етап

Вступне слово вчителя.

Доброго дня! Епіграфом до нашого сьогоднішнього відомого американського економіста, педагога  Пітера  Дрюкера  «Час, що наближається, це час розумового працівника, який крім формальної освіти володіє вмінням практичного застосування знань та навичок безперервного навчання».

Сьогоднішнє заняття є незвичним не тільки тому, що присутні гості, але й тому, що цей урок буде з підприємницьким тлом і  працювати ви будете спільно онлайн в в мережі Інтернет. Тому підручники та зошити вам сьогодні будуть не потрібні.  Покладіть їх в сторонку. Оцінювати свою діяльність на уроці ви будете за таблицею само оцінювання, розташованій на головній стоінці сайту.

  1.  Перевірка домашнього завдання.

Сьогодні ви прийшли на урок не просто як учнів, а як ІТ спеціалісти  компанії «Омега». Під час вивчення теми «Автоматизоване створення веб сайту» ми спільно створили  наш віртуальн офісу.  Я пропонувала вам додатково ознайомитися з атласом нових професій (посилання на сайті) та вибрати собі ІТ спеціальність.  На головній сторінці сайту я розмістила випереджувальні завдання, за якими ви повинні були підготували онлайн документи для розкрутки нашого віртуального офісу, розмістити їх на своїх сторінках сайту, та надати їм доступ для спільного редагування. Чи справилися ви із завданням? Дуже добре.

  1. Актуалізація опорних знань

Хотілося б спочатку дізнатися з яким багажом знань ви прийшли на урок, як опрацювали матеріал підручника. Пропоную виконати   завдання в LearningApps

  1. Оголошення теми та мети уроку.

 Тема нашого уроку «Створюємо колективний проект «Налагодження та просування віртуального офісу ІТ компанії «Омега».  Спробуємо поставити собі мету нашого заняття, виходячи з того, що урок наш з підприємницьким тлом. Можете просканувати QR коди та дізнатися.

  1. Мотивація навчальної діяльності.

Діти, ми зараз живемо саме в той час, коли сьогодення на наших очах перетворюється в майбутнє. Інформаційні технології розвиваються з надзвичайною швидкістю. Ви щось чули про робота Софію?  Це людиноподібний робот у вигляді жінки (гіноїд), розроблений гонконгською компанією Hanson Robotics.  Софія за зовнішністю наслідує американську кіноакторку Одрі Хепберн.. З Софією проводилися безліч зустрічей по всьому світові. У жовтні 2017 року вона стала підданою Саудівської Аравії  і першим роботом в історії, що отримав громадянство будь-якої країни. Її творець — доктор Девід Хенсон[. Софія була спроектована таким чином, щоб вчитися і адаптуватися до поведінки людей, а також для праці з ними З такими істотами вам прийдеться співпрацювати у недалекому майбутньому.Чи готові ви до такої співпраці. Напевно, вам необхідно ще підготуватися і наша практична робота буде краплиною у цій підготовці.

  1. Інструктаж БЖД в комп’ютерному класі.

Як театр починається з гардеробу, так і практична робота з інформатики обов’язково розпочинається з нагадування правил безпечної роботи з персональним комп’ютером. Під час виконання практичних завдань пам’ятайте про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером! Під час роботи над колективним проектом пам’ятайте, що від якості та швидкості роботи кожного з вас залежить якість та швидкість виконання проекту в цілому.

  1. Практична робота в мережі (нетворкінк)

Завдання. Налагодження та просування віртуального офісу ІТ компанії «Омега» .

 Зараз, якщо тебе немає в Інтернеті, то ти не існуєш. Team Lead компанії ІТ «Омега» створює віртуальний офіс своєї компанії. Він набирає найновітніших ІТ спеціалістів. Ваша задача допомогти вашому керівнику розкрутити сайт організації за допомогою електронних документів Google для налагодження діяльності компанії та залучення до сайту майбутніх працівників та клієнтів.   Ви вже розподілили  обов’язки в групі та кожен підготував  завдання. Прошу у документі із завданням відмітити, хто  з яким завданням працював, у вигляді коментарів з прізвищем та ім’ям.

Запрошую ІТ спеціалістів  до реалізації нашого колективного проекту.

 

 

 

   ЗАВДАННЯ.

 1.  Цифровий лінгвіст створює Google презентацію, надає доступ для редагування іншим, пропонує спільно створити маркетингову презентацію про діяльність ІТ спеціалістів компанії.

2.  ІТ аудитор анкету ІТ спеціаліста в Google формах, запрошує заповнити її інших спеціалістам, робить аналіз анкетування.              

     3. Куратор інформаційної безпеки  створює Google календар «Тайм менеджер ІТ компанії «Омега» на травень 2018 р. з доступом редагування. Необхідно створити   події:

1.  Відкриття компанії 1. 05.2018

2.  Зустріч з  Team Lead компанії  «Омега» 2. 05. 2018 о 11.00

3.  Вебінар «Новітні напрямки інформаційних технологій». 10. 05.2018

4.  Школа веб програмування 15. 05. 2018

5.  Тренінг «Тайм менеджмент ІТ спеціаліста»  20. 05. 2018

6.  Семінар «Робота з клієнтами» 22.05. 2018

7.  Командировка до Німеччини (Берлін).

 

8.Результат пошуку зображень за запитом "увага"Фізкультхвилинка. Вправи для очей.

 

4.     Архітектор інформаційної системи  в Google мапі створює «Кар’єрну мапу». Співробітники відмічають  на мапі місця,  в якій філії компанії вони хотіли б продовжити свою роботу.

5.     Кібертехнік розумного середовища  створює спільний фотоальбом   в Google фото. Члени компанії  діляться своїми фото, додаючи їх до фотоальбому.

6. Дизайнер інтерфейсів створює в Google рисунок  з правом редагування для створення логотипу компанії. який  відображатиме  основну мету її організації.

7.  Консультант по безпеці особистого профілю  компанії cтворює групу в групах Google «ІТ компанія «Омега», запрошує до групи інших членів, створює тему для обговорення, інші члени залишають коментар.

 9. Рефлексія

 На віртуальній інтерактивній дошці Padlet  учні діляться  своїми думками, які ключові компетенції їм вдалося сьогодні сформувати чи розвинути.

10.Самооцінювання.

 За таблицею само оцінювання з коментарями.

11. Підсумок уроку.

 Сьогодні ви протягом уроку відчули себе працівниками компанії інформаційних технологій «Омега». Ви отримали досвід  спільної роботи над колективним проектом, навчилися спільно працювати з онлайн документами. Сподіваюся, цей досвід роботи допоможе вам у вашій майбутній професії та кар’єрі.

12.Домашнє завдання.

 Виконати завдання тих учнів, які не встигли запропонувати свою роботу на уроці.

Дякуємо за співпрацю, до побачення!

 

 

1

 

docx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 11 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузмінська О.Г.)
Додано
24 травня 2018
Переглядів
3022
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку