Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Мета уроку: навчити надавати команди виконавцю в середовищах програмування; формувати вміння працювати з виконавцями в середовищі програмування Scratch.
Тема: Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування
Мета:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.
Програмне забезпечення: комп’ютерна програма Скретч.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Учитель:
Ось дзвінок сигнал нам дав.
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо,
Урок скоріше починаймо!
Щоб наша праця була успішною слід дотримуватись таких правил, пригадаймо їх:
1. Правило піднятої руки.
2. Дружня співпраця у парах, групах.
3. Уважно слухати вчителя і учнів.
4. Активно і творчо працювати.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
2. Виправте помилку в послідовності дій.
1) піти в магазин;
2) оплатити вартість покупки;
3) принести хліб додому;
4) взяти гроші;
5) вибрати потрібні хлібобулочні вироби.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми уроку
- Дітки, як ви гадаєте, що ми сьогодні робитимемо на уроці? (відповіді дітей)
- Сьогодні на уроці ми з вами закріпимо поняття «команда» та «виконавець команди», а також зробимо перші кроки до створення власних ігор, використовуючи команди виконавців у середовищі програмування.
ІV. Вивчення нового матеріалу.
Одного виконавця від іншого відрізняє:
Кожна послідовність дій складається для конкретного виконавця. Щоб скласти послідовність дій, необхідно спочатку визначити середовище та систему команд виконавця. А потім записати потрібні команди в певному порядку.
Ти вже знаєш, що виконавцем послідовності дій може бути той, хто розуміє і може виконати кожну команду цієї послідовності дій. Є різні виконавці послідовностей дій.
З поданих речень, діти обирають ті, що є спонукальними.
- Підійди до мене!
- Знайди малюнок в Інтернеті!
- Розв’яжи приклад!
- Вітаю з Днем народження!
- Чудова погода.
- Вимкни світло!
V. Засвоєння нових знань
Фізкульт хвилинка
Вчора сонце так світило,
Що ведмедя розбудило.
Виліз сонний iз барлоги
Та й подався на дороги.
А на тій дорозі снiг,
До ведмежих липне ніг.
"Рано,- думає бурмило,-,
Мене сонце розбудило".
Глянув на зимовий ліс
I швиденько спать поліз.
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
Практичне завдання
Релаксація
Гімнастика для очей
Швидко покліпати очима, заплющити очі та посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.
VIII. Підбиття підсумків уроку
Учні висловлюють думки, що їм сподобалось, дізнались на уроці.
Всі ви, діти, молодці,
Гарно працювали!
Але дзвоник пролунав.
Він мені і вам сказав,
Що урок вже час кінчати,
Треба йти відпочивати.
1. Скромний сірий колобок
Довгий, тонкий проводок
Зверху на коробці
Дві великі кнопки
В тебе є хороша книжка,
А в комп'ютера є ......(мишка)
2. Сотня клавіш, різні знаки
Спершу учні – небораки,
А тепер раз – два і готово
Відстукали слово.
Ось де пальцям фізкультура
І це все – ......(клавіатура)
3. Ось на нім комп'ютер пише
І малює без зупинки
Найцікавіші картинки
А влаштовує цей хор
Чарівник наш - ......(монітор)
4. Ось я кнопку натискаю
І папір вже заправляю.
Він друкує без зупинки
Вірші, пісні і картинки
І швидкий він, наче спринтер
Відгадайте, що це ...(принтер)
5. І комп'ютери порою
Розмовляють між собою
А для цього їм потрібна
Річ відома не усім
До телефону підключай
І повідомлення приймай,
Адже мову ми ведем
Про зв'язок через .....(модем)
1