Сучасна освіта передбачає формування не лише нового педагогічного мислення, але і перегляд та переоцінку всіх компонентів педагогічного процесу у світлі їхньої людинотворної функції. У цьому контексті важливе місце займає оцінювання навчальних досягнень учнів. Адже педагогічна оцінка є важливою умовою формування позитивного ставлення до навчання при створенні позитивної навчальної атмосфери в класі. Сьогодні оцінка в початкових класах часто виражається в оцінних судженнях і висновках учителя, які є її словесними показниками. Таким чином, мистецтво спілкування є важливою складовою оцінювання діяльності учнів, що служить, з одного боку, каналом зворотного зв'язку між педагогом та учнями, а з іншого боку, актом взаємодії між ними.
Варіанти позитивних оцінних висловлювань для вербального оцінювання учнва початкової школи
Сучасна освіта передбачає формування не лише нового педагогічного мислення, але і перегляд та переоцінку всіх компонентів педагогічного процесу у світлі їхньої людинотворної функції. У цьому контексті важливе місце займає оцінювання навчальних досягнень учнів. Адже педагогічна оцінка є важливою умовою формування позитивного ставлення до навчання при створенні позитивної навчальної атмосфери в класі. Сьогодні оцінка в початкових класах часто виражається в оцінних судженнях і висновках учителя, які є її словесними показниками. Таким чином, мистецтво спілкування є важливою складовою оцінювання діяльності учнів, що служить, з одного боку, каналом зворотного зв'язку між педагогом та учнями, а з іншого боку, актом взаємодії між ними.