Даний матеріал дає можливість учням продовжувати знайомитись із клавіатурою
Тема: Ще про клавіатуру
Мета: закріпити знання пристроїв комп’ютера, їх призначення, вміння працювати з мишею та
клавіатурою;
формувати навички роботи з клавіатурою, закріпити розташування та призначення
основних клавіш на клавіатурі ;
розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи
на комп’ютері;
виховувати відповідальність, самостійність, зацікавленість інформатикою.
Тип уроку: повторення вивченого матеріалу, формування вмінь і навичок
Обладнання: комп’ютери, мультимедійна дошка, підручник, презентація до уроку.
Програмне забезпечення. Клавіатурний тренажер Rapid Typing. Програма «Сходинки до інформатики» Кіт - риболов
Хід уроку
Завдання:
1. |
М |
И |
Ш |
К |
А |
|||||||
|
2. |
Б |
Л |
О |
К |
|||||||
3. |
К |
Л |
А |
В |
І |
А |
Т |
У |
Р |
А |
||
К |
О |
Л |
О |
Н |
К |
И |
||||||
5. |
Д |
И |
С |
К |
||||||||
П |
Р |
О |
Ц |
Е |
С |
О |
Р |
|||||
М |
О |
Н |
І |
Т |
О |
Р |
||||||
6.
7.
УРОК
Мививчаємоклавіатуру.
(Після кожного слова в реченні ми повинні натискати клавішу "Пропуск") Наше речення набуде такого вигляду:
Ми вивчаємо клавіатуру
- Введеня однієї великої літери;
- Переміщення курсора;
- Введення команд;
- Відміна виконання команди;
- Введення великих літер.