Тема: Підсумковий урок
Мета: узагальнити вивчені теми із розділу «Моя сім’я. Добробут людини»; розвивати пам'ять, мислення, увагу, мовлення; виховувати любов до родини, заощадливість.
Обладнання: презентація, картки, щоденник вражень.
Хід уроку
І Організаційний момент
ІІ Мотивація навчальної діяльності
1. Поясніть прислів’я
Людина без сім’ї, що дерево без плодів.
Чого навчишся, того за плечима не носити.
2. Ребуси
Сім’я Родина
ІІІ Повідомлення теми уроку
- На сьогоднішньому уроці ми з вами повторимо усе, що вивчали раніше з цієї теми.
- Готові працювати?
IV Узагальнення знань учнів
1. Робота з підручником
- Розгорніть підручник на ст. 22
- Пригадаєте, що таке сім’я.
- На ст. 7 знайдіть відповідь на запитання : «Що таке родовід?».
- Розкажіть, як члени сім’ї можуть турбуватися однин про одного.
- Поясніть вислів: «Учитися- це не тільки твоє право, а й обов’язок».
- Яку сім’ю можна назвати дружньою?
- Ваш клас теж сім’я. Чи можете назвати ваш клас дружнім? А ще який ваш клас?
- Наведіть приклад першочергових потреб.
- Назвіть другорядні потреби.
- Назвіть матеріальні потреби.
- Назвіть нематеріальні потреби.
- Продовж речення: «Щоб досягнути успіху в житті, потрібно…»
- Скажіть мені, що таке гроші. Ст. 16
- Назвіть купюрю найбільшої вартості. А раніше, яка найбільша купюра була?
- Назвіть банкноту найменшої вартості.
- Що не можна купити за гроші?
2. Робота в групах «Міні-конкурс»
1. Скласти родовід Сашка
Учням роздаються конверти із підписаними фотокартками і потрібно скласти родовід Сашка)
2. Розподілити обов’язки у сім’ї
Учням потрібно записати обов’язки мами, тата та дітей.
3. Складіть список першочергових потреб, на які повинна витрачати гроші сім’я
Після виконання завдань конкурсу один учень і з групи презентує їх роботу.
3. Щоденник вражень
- Розгорніть ваш Щоденник вражень. Напишіть дату.
- Зобразіть у щоденнику те, що вам найбільше сподобалося під час вивчення цієї теми, перегляньте ще раз матеріал підручника на ст. 5-19.
V Підсумок уроку
- За допомогою цеглинок Лего продемонструйте свої враження від уроку, та від вивченої теми.