Конспект уроку з математики 6.Пропорції.

Про матеріал
Для розробки уроку використано збірник задач і контрольних робіт А.Г.Мерзляк і підручник А.Г.Мерляк Математика 6
Перегляд файлу

Клас: 6                                                                                   

 

Тема: Пропорції.

Мета уроку:

-освітня: працювати над засвоєнням учнями:

 -навички розв’язування завдань;

 -знаходження невідомих членів пропорції;

-виховна:сприяти вихованню та дисциплінованості учнів

-розвивальна: розвивати в учнів математичну мову, логічне мислення обчислювальні навики.

-корекційна: ровиток розмовної мови, робота над контрольним звуком, розвиток слухового сприйняття

Тип уроку: засвоєння знань, умінь та навичок

 

Хід уроку

 

               

  1. Організаційний етап

Привітання з дітьми, перевірка відсутніх учнів та перевірка домашнього завдання.

Знання пропорції та її властивостей допоможе вам в майбутньому в розв´язувати задачі з хімії, фізики, тощо.

  1. Актуалізація опорних знань

Фронтальне опитування:

 

 

  1.   Скоротити дріб ; ; ;
  2.   Що називають відношенням двох чисел?
  3.   Як називаються числа, з яких складено відношення?
  4.   Що є значенням відношення?
  5.   Що називають пропорцією?
  6.   Як називаються члени пропорції?
  7.   Сформулювати основну властивість пропорції
  8.   Як знайти невідомий крайній член пропорції?
  9.   Як знайти невідомий середній член пропорції?
  10. Усні вправи:

 

          В заданих пропорціях знайдіть число : ; ; ;

 

 

3. Мотивація навчальної діяльності. Формулювання мети й завдань уроку

 

Пропорція  це рівність двох відношень. Наприклад, відношення чисел а і b дорівнює відношенню чисел c і d. При цьому числа а і d називаються крайніми членами пропорції, а числа b і c  середніми її членами.  a : b = c : d

Якщо значення першого відношення у пропорції дорівнює другому відношенню, то пропорція правильна.

Основна властивість пропорції: якщо пропорція правильна, то добуток її крайніх членів дорівнює добутку середніх.

Правильним буде й обернене твердження:

Якщо добуток крайніх членів пропорції дорівнює добутку її середніх членів, то пропорція правильна (істинна).

Фізкультхвилинка

-Хлопніть в долоні (2 рази), якщо число ділиться на 2
 

 

 

Кожен учень розв’язує всі приклади.

Знайти невідомий член пропорції:

1,2 : 0,3 = Х : 4

Х : 0,3 = 16 : 4

1,2 : 0,3 = 16 : Х

1,2 : Х = 16 : 4

 

Розв’яжіть рівняння.

До дошки запрошуються 3 учні і кожен розв’язує по одному рівнянню. На місцях записують всі рівняння:

 

х : 28 = 3 :12              30 : у = 5 : 8              24 : 8 = х : 3

 

5. Підведення підсумків.

  1. На початку уроку, ми з вами поставили цілі, до яких повинні бути дійти.
  2. На вашу думку, чи досягли ми своїх цілей?
  3. Що вам сподобалось на уроці? А що ні?

 

6 . Завдання додому

№582,594

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 грудня
Переглядів
26
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку