Конспект уроку з математики для 2 класу " Знайомство з таблицею множення на 4 . Закріплення таблиці на 2 та 3" "

Про матеріал
Конспект уроку з математики для 2 класу" Знайомство з таблицею множення на 4 . Закріплення таблиці на 2 та 3" "
Перегляд файлу

Тема :Ознайомлення з таблицею множення числа 4. Закріплення таблиці множення та ділення на 2 і 3. Робота над задачами

Мета: актуалізувати знання таблиць множення та ділення чисел 2-3; ознайомити учнів із таблицею множення числа 4; удосконалювати обчислювальні навички; формувати вміння розв'язувати складені задачі; розвивати логічне мислення; поповнювати словниковий запас учнів; стимулювати інтерес до вивчення математики; виховувати охайність, старанність.

Обладнання: ілюстративний та роздавальний матеріал, цеглинки LEGO.

Тип уроку: комбінований урок.

Форма проведення: урок-пригода.

Освітні галузі: математична, природнича

Хід уроку

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

1. Організація класу

Всі почули ви дзвінок,

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався,

На перерві постарався.

Зараз сядуть лиш дівчата,

А за ними і хлоп'ята.

Ми урок розпочинаєм,

Математику вивчаєм.

2. Мотивація навчальної діяльності

Перегляд уривка з м/ф « Щенячий патруль»( Рятівники.)

—Тваринок якої професії ви побачили?

— Сьогодні, діти, я і мої помічники запрошуємо вас до Математичного патруля ,попрацюємо рятівниками. Хто такий рятівник?

3. Усні обчислення. Розв'язування ланцюжків прикладів

— Щоб переконатися в тому, що ви зможете виконати цю роль, хочу вас перевірити. Коли я йшла на урок, мене зустрів листоноша і передав шифрування. Хто спробує їх розшифрувати?

4. Каліграфічна хвилинка. Написання цифри 4

— Рятівник записує у блокнот усі свої добрі вчинки, тому давайте і ми з вами запишемо цифру якій сьогодні допоможемо! А щоб її написати вам слід відгадати загадку!

• Гордовита, ніби зірка.

Ви вгадали? Це... (четвірка).

5. Повідомлення теми і мети уроку

— Рятівник повинен бути дуже уважним.

— Що показує нам Скай?( множення на 4)

— Нам належить провести рятувальну операцію та врятувати таблицю множеннч на 4.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

1. Актуалізація знань про компоненти дій та порядок дій у виразах, що мають множення або ділення

— Отже, операція починається... А для того щоб приступити до рятування лід перевірити вашу готовність , а щоб це зробити пропоную вам пригадати математичні дії та їх компоненти.

 

— Супер! До рятувальної операції готові! А тепер переходимо до першого завдання ! Допожіть Гонщику правильно розв’язати вирази. Яку дію виконаємо першою у виразі без дужок? Яку дію виконаємо першою у виразах із дужками? Виконайте завдання

2. Актуалізація знань замінювати множення додаванням однакових доданків

—А чи знаєте ви що рятувальник повинен бути розумним. І от до нашої команди порятунку звернувся Маршал . Діти чи готові ви йому допомогти? ( так) Замініть  множення додаванням. Обчисліть вирази.

  • Оооо , бачу ви хочете трошки відпочити! Давайте виконаємо фізкультхвилинку

https://youtu.be/9GU7Kn_b6oc

3. Створення «Асоціативного куща»

— Де ви зустрічали четвірку?

4. Ознайомлення з таблицею множення числа 4

— Миші намагаються завадити нашій рятувальній операції . Вони не торкалися виразу ліворуч, але погризли з правої сторони. Наш Здоровань втратив частину інформації ,яка допоможе нашій команді! І ми  не зможе вивчити табличку  множення на4 тому ми негайно маємо допомогти нашому другу замінити  вирази на додавання множенням та відновити всю інформацію.

— Прочитайте таблицю множення числа 4.

— Що ви помітили у відповідях таблиці множення числа 4? Як вони утворюються? (Кожна наступна відповідь утворюється додаванням числа 4 до попереднього результату.)

5. Первинне закріплення таблиці множення числа 4

— Зараз ви будете самостійно вивчати матеріали справи — порівняння. Обчисліть добутки, скориставшись таблицею множення.

6. Актуалізація розуміння поняття «удвічі довший»

 Рятувальник натрапив на стежку, по якій ішов  Роккі . Виміряйте її довжину. Інші рятувальники  сказали, що далі  він пішов стежкою вдвічі довше. Обчисліть довжину цієї стежки.

7. Формування вмінь розв'язувати задачі

— Ви як професійні рятувальники повинні висувати здогади, припущення. Пропоную вам розв'язати задачі.( номера з підручника)

8. Удосконалення вмінь розв'язувати задачі

— Складаємо схожу задачу  та розв’язуємо їх!

— Сьогодні ви стали справжніми РЯТУВАЛЬНИКАМИ ! Операцію виконано, матеріали вивчені! Діти  , ви чудово попрацювали!

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА(рефлексія)

1. Підсумок уроку. Вправа «Мікрофон»

— Винесіть результат: де була помічена цифра 4? (У таблиці множення.)

— З чим ви впоралися легко?

— Над якими завданнями довелося більше помізкувати?

   

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 лютого 2023
Переглядів
959
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку