Конспект уроку з математики "Квест-урок "У пошуках скарбів"

Про матеріал
Цей урок надзвичайно цікавий і захоплюючий. Веселі пірати допомагають кмітливим учням подолати всі перешкоди, які для них створив капітан Гак. впродовж цілого уроку діти із захопленням виконують усі завдання та весело на фініші, знайшовши скриню зі скарбами, ділять їх між собою. Даний урок математики розрахований для учнів 2 класу.
Перегляд файлу

                                                 Підготувала

                                              вчитель початкових класів

                                                             Сигловатського ЗЗСО І-ІІ ст. - ЗДО

                                                     Михайлик Галина Миронівна

 

 

Мета :

формування предметних компетентностей:

- вдосконалювати навички швидко, правильно лічити;

-  обчислювати приклади табличного множення і ділення;

- навчитись знаходити зв’язок між діями множення і ділення;

- закріплювати вміння розв’язувати задачі;

- розвивати логічне мислення;

 формування ключових компетентностей:

 уміння вчитися – планувати власні дії;

            оцінювати свою роботу;

комунікативної – розвивати математичне мовлення;

- вміння доводити власну думку;

 - вміння діяти в нестандартній ситуації;

соціальної -  виявляти ініціативу;

- виховувати бажання здобувати знання;

- виховувати охайність у написанні;

- виховувати любов до рідної землі, рідного краю;

загальнокультурної – дотримуватись норм мовленнєвої культури;

здоров’язбережувальної – дбайливе ставлення до свого здоров’я.

 

 

Привітання від дітей до гостей

Ми вам раді, любі гості,

І вітаєм щиро вас.

І запрошуєм ласкаво

На урок у 2 клас!

 

 

 

 

 

І. Організація класу.

- Добрий день!

(Слайд 1)

Сьогодні наш урок  трохи незвичний.

У світ математики ще один крок

Допоможе зробити нам квест-урок

Це час міркувань, наполегливиий час

Й завдання давно вже чекають на вас.

Сьогодні в нас цікава гра-

Змагатись буде дітвора

В умінні міркувати,

Дружно й плідно працювати.

(Слайд 2)

 

(Слайд 3)

Зараз прошу вас присісти на підлогу і повторювати за мною.

  • Я маленький бутон квітки. (голову закрити руками)
  • Моя стеблинка тягнеться до сонечка! (витягнути тіло)
  • Мої бутони розкриваються! (розкрити кулачки)
  • Я красива сильна квітка! (руки покласти на груди)
  • Я дарую людям радість і красу! ( простягнути руки вперед)

Є такий вислів, що краса врятує світ. Але я думаю, що краса врятує світ  тільки у поєднанні з розумом та мудрістю. Я бачу, які ви красиві, а ви зараз покажете, що ви ще й розумні. Один  французький філософ Жан-Жак Руссо сказав такі слова, які я хочу адресувати вам:

«Ви талановиті діти! Коли-небудь ви самі  приємно здивуєтесь, які ви розумні, як багато вмієте, якщо  будете постійно працювати над собою, ставити нові цілі і прагнути до їх досягнення».

(Слайд 4)

Девіз нашого уроку:

(Всі повторюють хором)

Буду уважним,

Буду старанним.

Більше дізнаюсь –

І все буде гарно.

 (Слайд 5)

 Я хочу, щоб на сьогоднішній урок до вас завітала удача. Щоб кожен з вас був:

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація  навчальної діяльності.

Сьогодні на уроці ми вирушимо в далеке плавання морями й океанами на пошуки скарбів.

(Слайд 6)

Тема сьогоднішнього уроку: «Зв’язок дій множення і ділення. Розв’язування задач і обчислення виразів на дії різного ступеня.». Під час подорожі ви зустрінетеся з різними перешкодами і вам доведеться показати свої знання та вміння, щоб подолати їх. Відправлятися в подорож поодинці дуже небезпечно, то ж ми об’єднаємося у команду. Ви отримаєте зашифровану назву корабля. Розв’язавши завдання, які знаходяться на зворотній стороні корабля, ми дізнаємося назву нашої команди.

 

 (Слайд 7)

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Основна частина.

Ми знаходимося в порту, звідси розпочнеться наша подорож. Нам потрібно дістатися до «Острова скарбів». Та у мене для вас є неприємна звістка. Щойно у пошуках скарбів відплив корабель капітана Гака з піратами. Але я впевнена, що ми допливемо швидше, бо нам допоможуть міцні знання, кмітливість та взаємодопомога. Ми впораємося з усіма труднощами, якщо будемо дружно працювати у командах. То ж давайте повторимо правила роботи в групі.

(Слайд 8)

  • Висловлюватись по черзі.
  • Вислухати кожного.
  • Не перебивати товариша.
  • Бути доброзичливим.
  • Берегти час.

Скажіть чи готові ви до подорожі? Не зовсім! Щоб вирушити в далеке плавання, вам необхідно мати компас і карту. Щоб їх отримати, вам потрібно розгадати ребус. 

(Слайд 9)

https://abetkaland.in.ua/wp-content/uploads/2017/10/17-777-1.jpg  (Квадрат)

 

Молодці! Ви розгадали математичний ребус. Отже, ви отримали компас і карту, а тепер ми вирушаємо в плавання.  Приготуйтесь! На кораблі піднімаються вітрила!

 

 

 

 (Слайд 10)

Команда сміливців і їхній капітан

Прямують в знань безмежного бурхливого океану!

 

Дме холодний вітер. Наш корабель взяв курс на острів «Розминки». Але, що це? Капітан Гак розставив на островах своїх помічників-піратів, щоб нам створити перешкоду! Та без нагляду свого капітана пірати вирішили нам допомогти. Вони підготували завдання, які ми повинні виконати правильно, щоб дістатися до скарбів.

 

(Слайд 11-13)

Пірат, на прізвисько «Довга нога», попросив морських зірочок йому допомогти заховати завдання, щоб ми трохи похвилювалися. Але морські зірочки вирішили нам дати підказку і сказали, що завдання ви знайдете біля дошки. І що ж тут у нас за завдання? Потрібно правильно прочитати вирази.

       2 ∙ 5 = 10                          10 : 2 = 5                   2 ∙ 8 = 16             16 : 2 = 8

Ви справилися із завданням, поаплодуйте собі! Ми вирушаємо далі.

 (Слайд 14-18)

Нас зустрічають дельфіни і вказують нам шлях на  Острів «Пізнавальний». Вони розумні тварини і люблять пізнавати щось нове із підручника Математика 2 клас. Та на жаль нас знову на острові зустрів пірат на прізвисько «Швидкі ноги», то ж дельфіни і розгубилися. Але ж ми, учні 2 класу, не розгубилися і не боїмося труднощів і складних завдань. Завдання заховані в куточку символів України

(Слайд 19-21)

Попереду у нас мис Задачний. Його захопив пірат на прізвисько «Криве око». Щоб він пропустив нас дальше, ми повинні розв’язати задачу. Завдання з піратом ви знайдете біля Красуні Зими.

Задача

Двоє внуків посадили по 2 кущі смородини, а дідусь – на 6 кущів більше. Скільки кущів посадив дідусь?

(Слайд 22)

Дальше по курсу у нас Острів відпочинку. Та його захопив пірат «Довга шия».Пірат вирішив запросити нас до себе в гості на Острів відпочинку, нам потрібно дати відповідь на запитання.

        Які ще запитання можна поставити да розв’язаної задачі, коли нам відомо скільки кущів посадили дідусь і онуки?

         

(Слайд 23)

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

 

 

(Слайд 24-25)

Побувавши в гостях і перепочивши, ми подорожуємо далі. Нас зустрічають дельфіни і вказують на Острів «Виразів». Вони розумні тварини і люблять розв’язувати цікаві завдання із підручника Математика 2 клас. Та на жаль нас знову на острові зустрів пірат на прізвисько «Швидкі ноги», то ж дельфіни і розгубилися. Але ж ми, учні 2 класу, не розгубилися і не боїмося труднощів і складних завдань. Завдання заховані в куточку символів України.

Молодці! Я вами пишаюся. Продовжуємо подорож Математичним океаном.

 

 (Слайд 26-28)

Молодці!Тримаємо курс на бухту Геометричну. Тут нас зустрів пірат «Великі очі» і сказав, що завдання ви знайдете під своїми партами. Але і тут не все так просто. Знову потрібно дати правильні відповіді на запитання.

  1. Пригадайте, що таке периметр?
  2. Як знайти периметр будь-якої геометричної фігури?
  3. Які фігури зображено на малюнку?

 

 (Слайд 29)

Острів по курсу якийсь дивовижний. Давайте до нього підійдемо ближче. Так це ж Острів Дружби! Давайте прочитаємо вірш:

Хоч плавати нелегко

Через моря наук

Знання допомогли нам,

Як  рятувальний круг.

 

(Слайд 30)

Острів Дружби вказує нам шлях до Острова скарбів. Ось він Острів скарбів! Сходимо з корабля на сушу. Погляньте, на острові якісь сліди.Цікаво куди вони ведуть? Щоб пройти нам цими слідами, потрібно назвати добутки таблиці множення на 2. Сліди привели нас до скриньки. Тримайте ключ і відкриваємо скриньку.

 

 

Діти дістають золоті монетки-шоколадки.  Вони допоможуть відновити сили після важкої подорожі.

 

 (Слайд 31)

IV. Підсумок уроку. Рефлексія

  • Які знання сьогодні нам були потрібні, щоб потрапити на Острів Скарбів?
  • Про що нове для вас ми сьогодні на уроці дізналися?
  • Що найбільше вас зацікавило?

 

 (Слайд 32)

 

(Слайд 33)

Ви в команді добре грали,

Хоч без морського досвіду гравці

Відповіді показали-

Що усі ви-МОЛОДЦІ!

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 грудня 2023
Переглядів
269
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку