Конспект уроку з математики у 2 класі

Про матеріал

Урок математики у 2 класі з використанням здоров'язбережувальних технологій , «Технології навчання у русі» за методикою О.Д.Дубогай

Таблиця множення числа 2. Розв'язування задач на множення

Підготувала Било Євгенія Леонідівна, вчитель початкових класів Підлісецької загальноосвітньої школи І-ІІст. Кременецького району Тернопільської області

Перегляд файлу

Підлісецька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

Урок математики у 2 класі з використанням

здоровязбережувальних технологій , «Технології

навчання у русі» за методикою О.Д.Дубогай

 

 

Таблиця множення числа 2. Розв’язування задач на множення

 

 

 

 

 

 

 

       Підготувала:

 учитель

                                          Било Євгенія Леонідівна

 

 

 

 

 

                       2018р.

Тема. Таблиця множення числа 2. Розв’язування задач на множення.

Мета . Засвоїти табличні випадки множення числа 2; розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, математичну мову, вміння аналізувати тексти задач;використовувати  здоровязбережувальні технології; виховувати позитивне ставлення до уроків математики.

І. Організаційний момент.

 

 Любі діти, підніміться,

 Один одному всміхніться.

 Успіхів усім побажайте

 І тихесенько сідайте.

ІІ. Контроль, корекція та закріплення знань.

1.Перевірка домашнього завдання.

- Прочитайте результати обчислень(№630).

- Задачі № 631.

- Що спільного у цих задачах?

- Чим відрізняються?

- Прочитайте  відповідь до першої  задачі. Прочитайте відповідь до другої задачі.

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.

  1. Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ».
  • Які асоціації виникають у вас зі словом «математика»?

 

Тема нашого уроку. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2.

        Вправи та задачі на дії різного ступеня.

 

 

Завдання нашого уроку такі:

1.Засвоїти табличні випадки множення числа 2 і ділення на 2.

2.Знаходити значення виразів використовуючи  таблицю множення числа 2.

3.Порівнювати вирази.

4.Розв’язувати  задачі  пов’язані з дією множення.

5.Розвивати логічне мислення.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

  • Для чого вам потрібні набуті знання з математики на попередніх уроках? Який вид роботи вам найбільше подобається?
  • Всі види роботи  ми спробуємо виконати, здолати всі труднощі і разом придбати у Буратіно ключик, яким зможемо відкрити двері до замку математики. За кожне правильно виконане завдання ми будемо отримувати монетку і складати в гаманець.

 

Фізкультхвилинка .

Я малюю зайчика для вас – раз.                  (колові рухи руками над головою)

Це у нього, бачте,голова – два.                   (покласти руки на голову)

Це у нього вушка догори-три.                    (підняти руки від вух догори)

Це у нього хвостик сірий-чотири.             (повернути тулуб праворуч,ліворуч.)

Це очиці весело горять -  п′ять                    (прикласти руки до очей)

Ротик, зубки-хай морквинку їсть-шість.    (імітація жування моркви)

Шубка тепла,хутряна на нім-сім.                (плескання у долоні)

Ніжки довгі,щоб гасав він лісом – вісім.  (підскоки на місці)

Ще довкола посаджу дерева -  дев′ять. (посадити дерево,притоптати ярмарку)           

Вправи для відновлення дихання.            

І хай сонце сяє в піднебессі-десять.              (стати навшпиньки)

«Свічка».

Взяти вузеньку смужку паперу й, уявити,що це свічка, дмухнути на неї.

Струмінь видиху повинен бути без різких коливань – папір контролює

Рівність видиху.

ІV. Актуалізація  і систематизація знань.

 

 

  1. Інтерактивна вправа «Вилучи зайве».

47 , 34 , 52 , 2 , 95

 50 , 40 , 2 , 10 , 60

 7 , 9 , 15 , 2 , 13

  • Це число 2.

Наче лебедиця по морю плила

Двійка – лебедиця або просто два.

Технологія «Письмо з мішечками».

Діти пишуть,тримаючи на голові мішечки з морською сіллю.

Мішечки нагадують про правильну поставу,зміцнюють м ′язи спини та шиї.

Водночас морська сіль у мішечках оздоровлює органи дихання.

  1. Математичний диктант.
  • Записати число 2.
  • Запишіть число в якому 2 дес. 2 од.
  • Зменшити число на 6.
  • Запишіть число, яке менше від 20 на2.
  • Яке число вийде. Якщо поміняти цифри у числі місцями.
  • Зменшити число на 8 дес.
  • Додати 7 одиниць.
  • Перевірте математичний диктант
  •  

  • Останнє число подайте у вигляді однакових доданків.

4+4

2+2+2+2

  • Як називається сума однакових доданків?
  • Замініть вирази на додавання виразами на множення.

4 • 2

2 • 4

  • Як називаються числа при множенні?
  • Прочитайте вирази по-різному.

 

  • У нашому гаманці є монетки.

 

  • Подивіться уважно ще раз на ряд чисел. Які з чисел будуть добутками множення числа ---- Назвіть множники. Яких добутків не вистачає? Пригадали ми таблицю множення числа 2. І нам потрібні будуть знання для хвилинки відпочинку.

 

  1. Робота в парах.

 

 

Працюємо в парах.

 

 

  • Поясніть порядок дій у цих виразах і обчисліть.
  • А який же порядок дій у такому виразі? (17 – 15) • 2?

 

  1. Обчислення виразів.

 

  • Подивіться на свої завдання, виконайте їх:

 

 

 

  • Наш гаманець поповнюється монетками. Чи всі монети є в дійсності?

 

 

  • Що в дійсності зустрічається по два?

 

  1. Фізкультхвилинка для очей.

Вправа «Зелена крапка».

Подивитися на зелену крапку:вгору,вниз,вправо,вліво. Замружити очі. Покліпати  очима. Подивитися на кінчик носа.

 Вправа «Моргання».

Швидко покліпати очима,заплющити очі та посидіти спокійно, по-вільно лічити до 5. Повторити 4 – 5 разів.

 

 

  1. Робота над задачею.

 

 

  • Доповніть умову задачі так, щоб задача розвязувалась на дві дії.

 

 

  • Який вираз запишемо до задачі? (Записати)

 

 

 

Пальчикова гімнастика . «Колечко».

Пальчики нехай стараються,

З великим вітаються,

У колечко єднаються.

З′єднуємо по черзі пальців в «колечка» з великим від вказівного до мізинця і

Назад;виконуємо спочатку однією рукою,потім двома,обов′язково з мовлен-

нєвим супроводом.

V. Підсумок уроку.

 

  • Гаманець знову поповнився монетами. Всі завдання ми виконали. Давайте переконаємось.

Метод «Кольоротерапія» (визначення настрою дитини за кольорами

за допомогою кружечків, які лежать на парті у дітей.)

Зелений-впевненість.

Рожевий-ніжність.

Синій-спокій.

Жовтий-радість.

Фіолетовий-тривога.

Коричневий-виснаження.

Чорний-байдужість.

VІ. Домашнє завдання.

 

 

  • Наш Буратіно виявився дуже щедрим і ще підкинув нам монет.

 

 

  • За допомогою цих чисел ми зможемо намалювати ключик, який відкриє нам двері в замок «Математики».

 

 

docx
Додано
19 лютого 2018
Переглядів
2918
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку