Урок математики у 2 класі з використанням здоров'язбережувальних технологій , «Технології навчання у русі» за методикою О.Д.Дубогай
Таблиця множення числа 2. Розв'язування задач на множення
Підготувала Било Євгенія Леонідівна, вчитель початкових класів Підлісецької загальноосвітньої школи І-ІІст. Кременецького району Тернопільської області
Підлісецька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів
Урок математики у 2 класі з використанням
здоров’язбережувальних технологій , «Технології
навчання у русі» за методикою О.Д.Дубогай
Таблиця множення числа 2. Розв’язування задач на множення
Підготувала:
учитель
Било Євгенія Леонідівна
2018р.
Тема. Таблиця множення числа 2. Розв’язування задач на множення.
Мета . Засвоїти табличні випадки множення числа 2; розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, математичну мову, вміння аналізувати тексти задач;використовувати здоров’язбережувальні технології; виховувати позитивне ставлення до уроків математики.
І. Організаційний момент.
Любі діти, підніміться,
Один одному всміхніться.
Успіхів усім побажайте
І тихесенько сідайте.
ІІ. Контроль, корекція та закріплення знань.
1.Перевірка домашнього завдання.
- Прочитайте результати обчислень(№630).
- Задачі № 631.
- Що спільного у цих задачах?
- Чим відрізняються?
- Прочитайте відповідь до першої задачі. Прочитайте відповідь до другої задачі.
ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.
Тема нашого уроку. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2.
Вправи та задачі на дії різного ступеня.
Завдання нашого уроку такі:
1.Засвоїти табличні випадки множення числа 2 і ділення на 2.
2.Знаходити значення виразів використовуючи таблицю множення числа 2.
3.Порівнювати вирази.
4.Розв’язувати задачі пов’язані з дією множення.
5.Розвивати логічне мислення.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Фізкультхвилинка .
Я малюю зайчика для вас – раз. (колові рухи руками над головою)
Це у нього, бачте,голова – два. (покласти руки на голову)
Це у нього вушка догори-три. (підняти руки від вух догори)
Це у нього хвостик сірий-чотири. (повернути тулуб праворуч,ліворуч.)
Це очиці весело горять - п′ять (прикласти руки до очей)
Ротик, зубки-хай морквинку їсть-шість. (імітація жування моркви)
Шубка тепла,хутряна на нім-сім. (плескання у долоні)
Ніжки довгі,щоб гасав він лісом – вісім. (підскоки на місці)
Ще довкола посаджу дерева - дев′ять. (посадити дерево,притоптати ярмарку)
Вправи для відновлення дихання.
І хай сонце сяє в піднебессі-десять. (стати навшпиньки)
«Свічка».
Взяти вузеньку смужку паперу й, уявити,що це свічка, дмухнути на неї.
Струмінь видиху повинен бути без різких коливань – папір контролює
Рівність видиху.
ІV. Актуалізація і систематизація знань.
47 , 34 , 52 , 2 , 95
50 , 40 , 2 , 10 , 60
7 , 9 , 15 , 2 , 13
Наче лебедиця по морю плила
Двійка – лебедиця або просто два.
Технологія «Письмо з мішечками».
Діти пишуть,тримаючи на голові мішечки з морською сіллю.
Мішечки нагадують про правильну поставу,зміцнюють м ′язи спини та шиї.
Водночас морська сіль у мішечках оздоровлює органи дихання.
4+4
2+2+2+2
4 • 2
2 • 4
Працюємо в парах.
Вправа «Зелена крапка».
Подивитися на зелену крапку:вгору,вниз,вправо,вліво. Замружити очі. Покліпати очима. Подивитися на кінчик носа.
Вправа «Моргання».
Швидко покліпати очима,заплющити очі та посидіти спокійно, по-вільно лічити до 5. Повторити 4 – 5 разів.
Пальчикова гімнастика . «Колечко».
Пальчики нехай стараються,
З великим вітаються,
У колечко єднаються.
З′єднуємо по черзі пальців в «колечка» з великим від вказівного до мізинця і
Назад;виконуємо спочатку однією рукою,потім двома,обов′язково з мовлен-
нєвим супроводом.
V. Підсумок уроку.
Метод «Кольоротерапія» (визначення настрою дитини за кольорами
за допомогою кружечків, які лежать на парті у дітей.)
Зелений-впевненість.
Рожевий-ніжність.
Синій-спокій.
Жовтий-радість.
Фіолетовий-тривога.
Коричневий-виснаження.
Чорний-байдужість.
VІ. Домашнє завдання.