Цей матеріал допоможе активізувати різні види діяльності учнів: мислення, мову, моторику; тренувати пам'ять; розвивати увагу, швидкий усний рахунок.
Призначений для вчителів математики початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Фещенко Наталія Миколаївна
вчитель початкових класів
ОНЗ «Романівська гімназія»
Конспект заняття з варіативного курсу
«Рахуємо швидко»
2 клас
Тема. Додавання і віднімання до 100 з переходом через 10. (Обчислення з переходом: додавання до 100 кубики; різні способи додавання та віднімання з переходом; додавання та віднімання до 100 таблички; крамниця: заплати за дві іграшки)
Мета. Створити умови для формування ключової компетентності у молодших школярів засобами ІКТ, через практичну роботу закріплювати навички усного додавання та віднімання з переходом через розряд; формувати здоров’язбережувальну та ІКТ-компетентності, продовжити формувати організаційні та загально-пізнавальні уміння та навички, розвивати логічне мислення, формувати ціннісне ставлення до самого себе і свого здоров’я.
Обладнання: демонстраційний та роздатковий матеріал, інтернет ресурс «Вчи.юа»
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Чи цікаво вам дізнатись,
Що сьогодні може статись?
Ну, то сядемо рівненько,
З планом уроку ознайомимось скоренько.
(Розминка, робота у групах, …)
Уроки бувають сумними і веселими, цікавими та не дуже, творчими і звичайними. Дуже хочу, щоб ми сьогодні провели змістовний, чудовий урок. А щоб мої очікування справдились, даю настанову :
Працюй наполегливо.
Отримуй знання.
Радься з однокласниками.
Активним будь.
Думай.
Аналізуй.
ІІ. Розумова розминка.
- усі разом рахуємо десятками до ста.
- дівчатка називають парні числа,
- хлопчики 65 лічи назад,
- обчислення з монетами,
Розкласти на розрядні доданки: 42, 54, 27, 98, 22, 37, 80.
ІІІ. «Обчисли» Пре – тест. Пост-тест.
|
1) 35+27= ___ 2) 45-19=___ 3) 28+19=___ 4) 54+27=____ 5) 26+36=___ 6) 83-56=___ 7) 26+48=___ 8) 49+33=___ 9) 94-17=____ 10) 28+54=___ 11) 33+29=___ 12) 56+26=___ |
|
1) 35+27= 62 2) 45-19=26 3) 28+19=47 4) 54+27=81 5) 26+36=62 6) 83-56=27 7) 26+48=74 8) 49+33=82 9) 94-17=77 10) 28+54=82 11) 33+29=62 12) 56+26=82 |
Виявлення рівня поінформованості. Пре-тест.
(Відмітити кількість правильно виконаних прикладів на початку уроку, а потім порівняти з результатами в кінці уроку. Пост-тест)
4. Опрацювання тренажеру.
5. Робота в групах.(У кожній групі учні працюють по 5 хвилин)
«Експерт» опрацьовує матеріал потім виконує роль вчителя у групі.
А) Кругові приклади.
Завдання: Із набору карток створити «коло».
Б) Екзамен.
(Учні обирають «білет» та дають відповідь. Екзаменатор перевіряє правильність виконання.
В) Крамниця: заплати за 2 іграшки.
Г) Лото.
Із «мішечка» учень обирає фішку із числом. Завдання учням: скласти приклад.
ІV. Заключна частина. Пост-тест.
V. Підсумок за планом (Кольоротерапія)
Білий - колір чистоти і правди.
- Вам сподобалось працювати на уроці?
Червоний – колір життя, емоцій.
- Які емоції супроводили вас на уроці?
Жовтий - колір сонця, золота.
- Яку користь ви отримали від уроку?
Синій – колір знань, роздумів.
-Чи справдились ваші очікування?