Конспект заняття з варіативного курсу «Рахуємо швидко»

Про матеріал

Цей матеріал допоможе активізувати різні види діяльності учнів: мислення, мову, моторику; тренувати пам'ять; розвивати увагу, швидкий усний рахунок.

Призначений для вчителів математики початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Перегляд файлу

Фещенко Наталія Миколаївна

вчитель початкових класів

ОНЗ «Романівська гімназія»

 

Конспект заняття з варіативного курсу

«Рахуємо швидко»

2 клас

Тема. Додавання і віднімання до 100 з переходом через 10. (Обчислення з переходом: додавання до 100 кубики;  різні способи додавання та віднімання з переходом; додавання та віднімання до 100 таблички; крамниця: заплати за дві іграшки)

 

Мета. Створити умови для формування ключової компетентності у молодших школярів засобами  ІКТ,  через практичну роботу  закріплювати навички усного додавання та віднімання з переходом через розряд; формувати здоров’язбережувальну  та ІКТ-компетентності, продовжити формувати організаційні та загально-пізнавальні уміння та навички, розвивати логічне мислення, формувати ціннісне ставлення до самого себе і свого здоров’я.

 

Обладнання: демонстраційний та роздатковий матеріал, інтернет ресурс «Вчи.юа»

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Чи цікаво вам дізнатись,

Що сьогодні може статись?

Ну, то сядемо рівненько,

З планом уроку ознайомимось скоренько.

(Розминка, робота у групах, …)

 Уроки бувають сумними і веселими, цікавими та не дуже, творчими і звичайними. Дуже хочу, щоб ми сьогодні провели змістовний, чудовий урок.   А щоб мої очікування справдились, даю настанову :

                    Працюй наполегливо.

  Отримуй знання.

  Радься з однокласниками.

  Активним будь.

  Думай.

  Аналізуй.

ІІ. Розумова розминка.

- усі разом рахуємо десятками до ста.

- дівчатка називають парні числа,

- хлопчики 65 лічи назад,

- обчислення з монетами,

Розкласти на розрядні доданки: 42, 54, 27, 98, 22, 37, 80.

ІІІ. «Обчисли» Пре – тест.                          Пост-тест.

  1. 34+37=___
  2. 48-19= ___
  3. 28+16=___
  4. 34+48=___
  5. 25+37=___
  6. 84-55=___
  7. 36+45=___
  8. 49+13=___
  9. 91-17=____
  10.                       81-54=____
  11.                       63+27=____
  12.                       33+48=____

1) 35+27= ___

2) 45-19=___

3) 28+19=___

4) 54+27=____

5) 26+36=___

6) 83-56=___

7) 26+48=___

8) 49+33=___

9) 94-17=____

10)  28+54=___

11) 33+29=___

12) 56+26=___

  1. 34+37= 71
  2. 48-19=29
  3. 28+16=44
  4. 34+48=82
  5. 25+37=62
  6. 84-55=29
  7. 36+45=81
  8. 49+13=62
  9. 91-17=74
  10.  81-54=27
  11.                     63+27=90
  12.                     33+48=81

1) 35+27= 62

2) 45-19=26

3) 28+19=47

4) 54+27=81

5) 26+36=62

6) 83-56=27

7) 26+48=74

8) 49+33=82

9) 94-17=77

10) 28+54=82

11) 33+29=62

12) 56+26=82

Виявлення рівня поінформованості. Пре-тест.

(Відмітити кількість правильно виконаних прикладів на початку уроку, а потім порівняти з результатами в кінці уроку. Пост-тест)

 

4. Опрацювання тренажеру.

5. Робота в групах.(У кожній групі учні працюють по 5 хвилин)

«Експерт» опрацьовує матеріал потім виконує роль вчителя у групі.

А) Кругові приклади.

Завдання: Із набору карток створити «коло».

Б) Екзамен.

(Учні обирають «білет» та дають відповідь. Екзаменатор перевіряє правильність виконання.

В) Крамниця: заплати за 2 іграшки.

Г) Лото.

Із «мішечка» учень обирає фішку із числом. Завдання учням: скласти приклад.

 

ІV. Заключна частина. Пост-тест.

 V. Підсумок за планом (Кольоротерапія)

Білий -  колір чистоти і правди.

- Вам сподобалось працювати на уроці?

Червоний – колір життя, емоцій.

- Які емоції супроводили вас на уроці?

Жовтий  - колір сонця, золота.

- Яку користь ви отримали від уроку?

Синій – колір знань, роздумів.

-Чи справдились ваші очікування?

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 лютого 2018
Переглядів
787
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку