Конспект уроку з математики у 3 класі " Розв'язуємо рівняння"

Про матеріал
Розробка уроку з математики у 3 класі з теми "Розв 'язуємо рівняння" створена за програмою НУШ. Допоможе вчителю застосувати поданий матеріал для кращого засвоєння цієї теми учням 3 класу.
Перегляд файлу

 

Урок з математики у 3 класі

Тема  Розв ‘язуємо рівняння

  Мета: 1) ознайомити учнів із пам’яткою розв’зування рівнянь на основі властивостей рівняння,        повторити властивості рівнянь, продовжити знайомити учнів із способами  розв’язування рівнянь, повторити порядок дій у виразах;

2) розвивати уміння і навички розв’язування рівнянь, розв’ язувати задачі складанням рівнянь, обчислювати вирази на декілька дій;

          3) виховувати інтерес до математики.

Обладнання: мультимедійна презентація

                                                         Хід уроку:

І. Організація класу

Міркувати швидко.

Відповідати-  правильно.

Лічити – точно.

Працювати -дружно.

ІІ. Актуалізація опорних знань умінь та навичок учнів.

1.Каліграфічна хвилинка.

-Напишіть каліграфічно відповідь на питання : «Чому дорівнює добуток чисел 6 і 8?»

2. Усний рахунок.

- Обчисли вирази , пригадай таблицю множення і ділення, порядок дій у виразах, відповідь покажи на картках для усного рахунку.

(72:8:3·7 )+(54:6:3·9)-43= 5

2·8:4·3:6·9:3·10=60

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

На попередньому уроці ми ознайомились із способом розв’ язування ускладнених рівнянь, в яких праву частину подано числовим виразом на основі властивостей рівності. Ми переконалися, що таким способом розв ‘язувати ускладнені рівності значно простіше.

ІV. Повторення вивченого

Коментар учнів про те , як розв’язали рівняння .

Х+24=18+24                              або    х+24= 18+24

Х+24=42                                                 х=18

Х=42-24

Х=18

18+24=18+24

42=42

У лівій і правій частинах рівняння записано суми, значення цих сум рівні, у сумах однакові другі  доданки ( їх виділено червоним кольором), тому мають бути однакові і перші доданки. Отже: х=18.

V.Ознайомлення з новим матеріалом

  1.   Пояснення суті способу  розв ‘ язування  рівнянь  1 на с.68 підручника

а+8=12                 а+8=12

а=12-8                  а+8=4+8

а=4                       а=4

4+8=12

12=12

Спосіб розв’язування на основі властивостей рівностей

  1. Читаю вираз , поданий у лівій частині рівняння.  Визначаю відомий компонент.
  2. Замінюю число у правій  частині рівняння таким самим виразом, із таким самим відомим компонентом.
  3. Зіставляю математичні вирази, записані у правій і лівій частині рівняння.  Якщо між однаковими математичними виразами , які містять спільний компонент, стоїть знак рівності, то й інший компонент у них також однаковий.
  4. Записую відповідь.

VІ.Фізична хвилинка «Раз, два, три»

VІІ. Закріплення вивченого

  1. Розв  ‘язування рівнянь 2  на с.68 за підручником із застосуванням властивостей рівностей.

7·с=21             36:х=9

       7·с=7·3            36:х=36:4

       с=3                 х=4

      7·3=21             36:4=9

       21=21             9=9

  1. Розв  ‘язування задачі  3 на с.68 складанням рівняння

У ящ.- 12 кг груш

У кош.- ? кг, у 3 рази <

 Нехай х кг груш у кошику

х·3=12

х·3=4·3

х=4 (кг) -груш у кошику

Відповідь: 4 кг груш у кошику.

  1. Знаходження значень виразів 4 на с.68 підручника із викоритсанням знань таблиці моноження і ділення , порядку дій у виразах.

78-36:6+3=75

80-(25:5+9)=66

VІІІ.    Рефлексія навчальної діяльності учнів.

-          Які способи розв’язування рівнянь ви знаєте?

-          І з яким новим способом розв  ‘язування рівнянь ви познайомились?

-          Чи всі прості рівняння ви можете розв  ‘язати способом на основі власивостей рівностей? (Так).

-          Як ви розумієте цей спосіб розв  ‘язування  простих рівнянь    на основі властивостей рівняння?

ІХ. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці за допомогою цеглинок ЛЕГО.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Уколова Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 жовтня 2023
Переглядів
1659
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку