Клас 5 Дата: 09.01.23
Тема: Дільники і кратні
Цілі: формування предметних компетентностей: формування знань про дільники і кратні, умінь знаходити дільники і кратні натурального числа та розрізняти їх
Формування ключових компетентностей: взаємодія в групі, бажання дізнатися нове, розвиток математичного мовлення, уміння передавати свої знання.
Очікувані результати: знання правил з теми, формулюють означення понять: дільник, кратне, уміння знаходити дільники і кратні та розрізняти їх.
Тип уроку: Формування нових знань та умінь
Обладнання: картки самооцінювання груп
Хід уроку
І. Організаційний етап
Усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів, будьте старанними та уважними.
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитися, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати.
Дружно і плідно працювати.
ІІ. Мотивація. Познайомити учнів з темою уроку та знайти асоціації до слів дільники і кратні. (ділення, ділене, ділити)
ІІІ . Формування знань та умінь
Учні спочатку працюють у домашніх групах, тоді капітани міняються і розповідають свою тему іншій групі, а учні свою.
Звертається увага на найбільший і найменший дільник (кратне) до натурального числа. Приклади наводять усі групи.
Повторення вголос класом нового слова: кратне
ІV. Підсумок роботи в групах. Рефлексія
Учні заповнюють картки і роблять взаємооцінювання та самооцінювання.
Група №
Прізвище та ім’я учня |
Працював старанно |
Зрозу мів |
Майже зрозумів |
Ще потрібно розібратися з темою |
Заслуговує на оцінку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V. Домашнє завдання: опрацювати п. 26, № А) 926,928 Б) 933,939