Конспект уроку з математики у 5 класі (НУШ)

Про матеріал
Конспект уроку складений за вимогами НУШ. Робота в групах, картки самооцінювання, прийом " Ажурна пилка".
Перегляд файлу

Клас      5                                                            Дата: 09.01.23

Тема:  Дільники і кратні

Цілі: формування предметних компетентностей: формування знань про   дільники і кратні, умінь знаходити дільники і кратні натурального числа та розрізняти їх

Формування ключових компетентностей: взаємодія в групі, бажання дізнатися нове, розвиток математичного мовлення, уміння передавати свої знання.

Очікувані результати: знання правил з теми, формулюють означення понять: дільник, кратне,  уміння знаходити  дільники і кратні  та розрізняти їх.

Тип уроку: Формування нових  знань   та умінь

Обладнання: картки самооцінювання груп 

Хід уроку

І. Організаційний етап

Усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів, будьте старанними та уважними.

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно і плідно працювати.

ІІ. Мотивація. Познайомити   учнів з темою уроку та знайти асоціації до слів дільники і кратні. (ділення, ділене, ділити)

ІІІ . Формування знань та умінь

  1. Робота в групах « Ажурна пилка»( завдання вивчити правила і приклади до них). Дві групи мають завдання по темі дільник натурального числа, а дві – кратне. Потрібно вивчити правила, навести приклади, вміти розповісти,  пояснити товаришеві.

Учні спочатку працюють у домашніх групах, тоді капітани міняються і розповідають свою тему іншій групі, а учні свою.

  1. Фронтальна робота по запитаннях після п. 26.

Звертається увага на найбільший і найменший дільник (кратне) до натурального числа. Приклади наводять усі групи.

 Повторення  вголос класом  нового слова: кратне

  1. Колективне розв’язування вправ №  919 і 922 – усно, №  925, 927,  930,932, 938- письмово. Завдання 933- компетентнісна задача, 939-для сильних учнів, щоб самостійно попрацювали.

ІV. Підсумок роботи в групах. Рефлексія

Учні заповнюють картки і роблять взаємооцінювання та самооцінювання.

Група №

Прізвище та ім’я учня

Працював старанно

Зрозу

мів

Майже зрозумів

Ще потрібно розібратися з темою

Заслуговує на оцінку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Домашнє завдання: опрацювати  п. 26, №  А) 926,928  Б) 933,939

 

docx
Додано
11 листопада 2023
Переглядів
563
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку