Клас 5
Тема: Ознаки подільності чисел
Цілі: формування предметних компетентностей: формувати вміння та навички застосовувати ознаки подільності натуральних чисел до розв’язуванння вправ.
Формування ключових компетентностей: формувати вміння відстоювати власну позицію, застосовувати знання до розв’язання компетентнісних задач; сприяти самовихованню відповідальності за свої знання, за своє здоров’я і життя.
Очікувані результати: знають ознаки подільності, вміють ними користуватися при розв’язуванні вправ та задач
Тип уроку: Формування та удосконалення знань і вмінь
Обладнання: картки для дидактичної гри « Світлофор», кольорові олівці
Хід уроку
І. Організаційний етап. Бесіда про роботу світлофора( безпека вуличного руху). Що означає вислів : « Зеленого вам світла!»
Дотримуватися правил потрібно скрізь, на вулиці , на уроці.
ІІ. Актуалізація знань та умінь
Повторення ознак подільності, перевірка домашнього завдання.
Взаємооцінювання (добре підготувався, гарно розповів, все виконав, треба ще довчити)
ІІІ . Формування вмінь і навичок
1. Розв’язання вправ з підручника А) № 975 біля дошки, Б) № 977,980 самостійно, потім пояснюють.
2. Розв’язування компетентнісних задач з теми:
а) У Миргороді , на пішохідному переході( час зміни 30 сек) червоним світиться число . Скільки часу потрібно чекати, якщо цифри різні, воно непарне і ділиться на 3, а остання цифра не менша 6.( 27 с- це багато чи мало?)
б) Загорілось зелене світло , люди переходять, а ти чекаєш маму і рахуєш людей. Скільки їх, якщо це число ділиться на 2, на 3 і на 5 одночасно, і не більше 33? (30)
записуємо відповіді з доведенням.
( кілька пояснень записать). Картки здають.
ІV. Підсумок роботи. Рефлексія
У зошитах малюють круг і зафарбовують його
зеленим кольором, якщо все зрозуміло і можна рухатися далі,
жовтим-залишилися запитання,
червоним- потрібно довчити, йти далі не можна.
Ставлять собі оцінку за роботу на уроці( пишуть у кругові)
Хто може сказати , що дотримувався правил поведінки на уроці? Підніміть руку!
V. Домашнє завдання: повторити п. 27, 28, виконати вправи № 976, 978; по бажанню № 983