Урок математики в 5 класі "Ознаки подільності чисел"( НУШ)

Про матеріал
Урок розроблено відповідно до вимог НУШ, вказуються предметні і ключові компетентності, є компетентнісні задачі , повторюються правила вуличного руху, рефлексія.
Перегляд файлу

Клас     5                                            

Тема: Ознаки подільності чисел

Цілі: формування предметних компетентностей: формувати вміння та навички застосовувати ознаки подільності натуральних чисел до розв’язуванння вправ.

Формування  ключових компетентностей: формувати вміння відстоювати власну позицію, застосовувати  знання до розв’язання компетентнісних задач; сприяти самовихованню відповідальності за свої знання, за своє здоров’я і життя.

Очікувані результати: знають ознаки  подільності, вміють ними користуватися при розв’язуванні вправ та задач

Тип уроку: Формування та удосконалення знань і вмінь

Обладнання: картки для дидактичної гри « Світлофор», кольорові олівці

Хід уроку

І. Організаційний етап.  Бесіда про роботу світлофора( безпека вуличного руху). Що означає вислів : « Зеленого вам світла!»

Дотримуватися правил потрібно скрізь, на вулиці , на уроці.

ІІ. Актуалізація знань та умінь

  1. Робота в парах.

Повторення ознак подільності, перевірка домашнього завдання.

Взаємооцінювання (добре підготувався, гарно розповів, все виконав, треба ще довчити)

 

  1. Усний рахунок. Навести приклад числа, яке поділяється на 2, 3,5, 9,10, хто читав додатково – на 4, 25 ,6.

ІІІ . Формування вмінь і навичок

1. Розв’язання вправ з підручника А) №  975  біля дошки, Б) №  977,980  самостійно, потім пояснюють.

2. Розв’язування компетентнісних задач з теми:

а) У Миргороді , на пішохідному переході( час зміни 30 сек) червоним світиться число . Скільки часу потрібно чекати, якщо цифри різні, воно непарне і ділиться на 3, а остання цифра не менша 6.( 27 с- це багато чи мало?)

б) Загорілось зелене світло , люди переходять, а ти чекаєш маму і рахуєш людей. Скільки їх, якщо це число ділиться на 2,  на 3 і  на 5 одночасно, і  не більше 33? (30)

записуємо відповіді з доведенням.

 

  1. Дидактична гра «Світлофор», учні розфарбовують червоним, жовтим, зеленим кольором  круги на картках, відповідаючи на запитання з теми.
  2. Перевірка правильності думок учнів, які доводять свої відповіді

( кілька пояснень записать). Картки здають.

ІV. Підсумок роботи. Рефлексія

 У зошитах малюють круг   і зафарбовують його

 зеленим кольором, якщо все зрозуміло і можна рухатися далі,

 жовтим-залишилися запитання,

 червоним- потрібно довчити, йти далі не можна.

 Ставлять собі оцінку за роботу на уроці( пишуть у кругові)

Хто може сказати , що дотримувався правил поведінки  на уроці? Підніміть руку!

V. Домашнє завдання:  повторити п. 27, 28, виконати вправи № 976, 978; по бажанню № 983


docx
Додано
11 листопада 2023
Переглядів
385
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку