Конспект уроку з математики " У пошуках золотого ключика"

Про матеріал
Формування предметних компетентностей: продовжувати формування в учнів основ математичних знань, фактів, способів дій, співпрацювати з іншими учнями; формувати вміння аналізувати, виділяти істотне, оцінювати інформацію та використовувати її в практичних ситуаціях, критично мислити; продовжити навчання працювати самостійно й у групі.
Перегляд файлу

 

Конспект уроку

 з математики

у 3 класі

«У пошуках  золотого ключика»

Золотой ключик: стоковые векторные изображения, иллюстрации | Depositphotos

                                  Бутка О. В.

 

 

 

 

 

 

Тема уроку: Усне додавання і віднімання виду 320+ 340.

Формування предметних компетентностей: продовжувати формування в учнів основ математичних знань, фактів, способів дій, співпрацювати з іншими учнями; формувати вміння аналізувати, виділяти істотне, оцінювати інформацію та використовувати її в практичних ситуаціях, критично мислити; продовжити

навчання працювати самостійно й у групі.

Формування ключових компетентностей: формувати уміння застосовувати логіко-математичне мислення для вирішення проблем у повсякденному житті; формувати здатність застосовувати вміння математично обгрунтовувати, розуміти математичні докази і спілкуватися математичною мовою та використовувати відповідні засоби; сприяти формуванню здатності і бажання застосовувати логічне та просторове мислення.

Очкувані результати: учні вміють упорядковувати та узагальнювати ознаки об’єктів навколишнього світу за однією або декількома ознаками; визначають істотні ознаки; встановлюють взаємозв’язки між арифметичними діями; учні лічать у межах 1000; визначають знайомі геометричні фігури на предметах навколишнього середовища; вміють знаходити значення числового виразу; обгрунтовують вибір дій для розв’язання проблемної ситуації.

Обладнання: зображення Буратіно, лист, ключики, скринька, картки для ігор та завдань « Сусіди чисел Шифрувальник, Математична розминка, Ланцюжок обчислень, Рівняння, Склади Буратіно», геометричні фігури

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

1.Організаційний момент

- Діти, розпочинаємо наш урок математики. Та він сьогодні буде незвичайним.

Погляньте, до нас сьогодні завітали гості. Привітайтесь, посміхніться. Посміхніться один одному.

- З яким настроєм ви прийшли на урок?

(У кого поганий настрій, біжіть зарядіть себе гарним настроєм)

2. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності

- Давайте, ми зараз проговоремо дефіз уроку, щоб він пройшов не тільки весело, ай плідно, щоб ми закріпили усі свої набуті математичні знання

Дефіз уроку:

З математикою будемо дружити,

Математику будемо любити.

Вправи будуть гартувати,

 Ми розумними зростати

 

-Скажіть , чи любите ви казки?

Чи хотіли б ви , щоб сьогодні на урок завітав до нас із казкових героїв?

Ви знаєте, до нас і справді завітає герой із казки. А от хто саме, ми дізнаємось розставивши числа в порядку зростання.

Гра «Шифрувальник» ( Розмістити числа в порядку зростання) ( біля магнітної дошки)

119

120

121

122

123

124

125

126

Б

У

Р

А

Т

І

Н

О

Отже, хто ж до нас завітає?

Поява Буратіно із листом про допомогу

Він завітав до нас не просто так, він хоче попросити про допомогу. Ось у нього для нас є лист.

Лист Буратіно

Дорогі діти, будь ласка допоможіть мені!

Папа Карло дав мені золоті монети. Я поклав їх у скриньку і закрив на ключик. Але трапилося лихо, ключик випав мені з рук і розбився на багато частин.

Допоможіть зібрати ключик і відчинити скриньку.

Зібрати його не так вже і просто, адже треба виконати багато завдань. Вони складні, я не зможу впоратися сам, бо не хотів вчитися. А тепер не знаю, що робити

Допоможіть мені, будь ласка!

-         Допоможемо Буратіно, діти?

-         За це він обіцяє подарувати нам справжній ключик ось від цієї скриньки, де на нас чекають подарунки.

Отож, розпочнемо. За кожне правильно виконане завдання зможемо отримати частинку ключика нам треба постаратися.

1 завдання - «Сусіди чисел» ( спочатку за партами, потім на середині)

Дібрати сусіди до таких чисел

100

257

400

509

Ми пограємо у гру, ви станите тими числами до яких добирали сусіди

Встаньте в порядку зростання

Дайте крок уперед у кого число складається з 1 сотні; 2сот., 5дес., 7од.

Крок назад у кого складається з 4 сотень;5 сот.,9 од.

Встаньте парами.

Знайдіть суму ваших чисел.

Знайдіть різницю чисел.

-         Ось і справились. Отримуємо 1 част ключика

 

  1.         завдання -«Математична розминка»( на картках)

Далі на нас чекає математична розминка

1)Записати число в якому певна кількість сотень, десятків, одиниць

2)Розкласти числа на розрядні доданки.

 

 

Це завдання перевірять наші гості, і скажуть чи можемо ми отримати ще 1ё частинку ключа. А тим часом ми працюємо далі

 

  1.         завдання  - «Ланцюжок обчислень» (на дошці , парами)

Тут ви повинні будете працювати парами. Від кожного від вас залежатиме чи правильний буде результат. Будьте уважні.

 

 

 

 

Яке із чисел більше?

На скільки число 36 менше від 50?

Яке із чисел менше ?

У скільки разів число 4 менше від 40?

Отже,  отримуємо ще 2 част : за попереднє і за  це завдання.

 

4 завдання «Задача»

Цвіркун може стрибнути на носі Буратіно 6 разів. Скільки дорівнює довжина носа Буратіно, якщо один стрибок цвіркуна становить 2 см?

-         Скільки разів цвіркун може стрибнути на носі ?

-         Скільки см становить один стрибок?

-         Чи можемо знайти скільки см прострибає цвіркун за 6 своїх стрибків?

-         Якою дією?

Отже , записуємо:

Задача

6*2 =12 (см)

Відповідь. 12 см

Тут на нас чекає ще одне додаткове завдання.

Намалюйте відрізок, такої  ж самої довжини, як ніс Буратіно.

Отримуємо уже 4 частинку, думаю що ми вже стомились і нам час відпочити разом з Буратіно

Фізкультхвилинка

Буратіно потягнувся

Раз – нагнувся,

 два – нагнувся.

Руки в сторони розвів,

 Ключик певно не зустрів.

Щоби ключик нам дістати

Треба на носочки встати.

Потім трохи пострибати

І до роботи знову приступати.

  1.         завдання - «Рівняння» ( в зошитах, взаємоперевірка)

Трішки відпочили, гайда далі працювати.

Х + 14 = 54

Х : 5 = 9

Х – 26 =10

  1.         * Х = 25

6– завдання «Геометричні фігури» ( виходять на середину)

Зараз ми пограємо в ще одну гру. Ви були уже числами, а тепер будете  геометричними фігурами.

Підійдіть сюди, оберіть собі якусь геом. Фігуру, опишіть про неї від свого імені.

Гра «Я – геометрична фігура» ( Описати обрану геометричну фігуру від свого імені)( круг, квадрат, трикутник, чотирикутник)

Намалювати квадрат зі стороною 4см. Знайти його периметр. ( за партами)

Р = 4 + 4 +4 +4 =16 (см)

Гра «Скласти Буратіно з геометричних фігур» ( за столиком)

Скільки ви використали кругів, трикутників, прямокутників , квадратів?

Підсумок уроку

Ось ми і справилися із усіма завданнями і отримали усі частинки ключика. Тепер можемо його скласти

Складання ключика з отриманих частин.

Ось такий ключик розбив Буратіно, даруємо його йому, тепер він може повернутись у свою казкову країну і відкрити скриньку.

За це він дарує нам інший ключик від цієї скриньки, де на нас чекають подарунки за нашу допомогу

- Ну що ж , відкриємо скриньку? Цікаво, що ж там? Як віи думаєте?

Раз, два , три,

Ключик, скриньку відчини!

-         А тепер усі разом

Скринька з подарунками.

Ой,  погляньте, тут монетки солоденькі. Ми допомогли Буратіно дістати  справжні, золоті. За це він подарував нам шоколадні.

Рефлексія (Оціни на скільки добре ти працював на уроці)

Ось і закінчилася наша казкова пригода.

Чи сподобалась вона вам?

Як ви думаєте чи могли б ми допомогти Буратіно, якби не вивчали математику?

Підійдіть сюди. І кожен подумайте і ми визначимо  як нам працювалось.

Буратіно і я  дуже вдячна вам за вашу доброту, за допомогу, за наполегливість і старання.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
29 жовтня 2023
Переглядів
173
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку