Розробка уроку з образотворчого мистецтва "Мистецтво з секретом" для 4 класу за підручником Н. Лємешової.
Конспект уроку образотворчого мистецтва
для учнів 4 класу
Тема: Мистецтво з секретом.
Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися: організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, самостійно виконувати практичне завдання, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників, здійснювати самоконтроль, робити висновки; загальнокультурної, інформаційної; міжпредметної естетичної компетентності: спроможність аналізувати й оцінювати досягнення національної та світової культури; здоров'язбережувальної: раціонально планувати час, дотримуватися правил техніки безпеки під час користування цеглинками LEGO; предметної мистецької компетентності: ознайомити учнів із декоративно – ужитковим мистецтвом Китаю; формувати ключові компетентності учнів; розвивати в учнів пізнавальний інтерес до мистецтва інших країн та народів; навчити порівнювати декоративно – ужиткове мистецтво України та Китаю.
Завдання уроку: створення новорічних прикрас із солоного тіста.
Обладнання: відео, матеріали для демонстрації послідовності й техніки виконання роботи.
Матеріали та інструменти: інгредієнти для солоного тіста, посуд для змішування, формочки, фарби, пензлі, горнятка для води.
Хід уроку
I. Організаційний момент. Оголошення теми.
ІІ. Пояснення учителя.
«Тонка, як листок паперу, дзвінка, як музичний інструмент, і синя, як небо між хмарами після дощу». Так говорили про китайську порцеляну. Її ще називали «білим золотом». А секрет виготовлення був державною таємницею. Сподіваюсь, ти здогадуєшся, що ми на Далекому Сході, у Китаї.
Якщо по порцеляновому посуді клацнути нігтем, почуємо мелодійний дзвін, схожий на звуки «тсе – ні – і ». Тому в Китаї порцеляну називають «тсені».
Зразок китайської порцеляни
Українська кераміка Китайська кераміка
ІІІ.Фізкультхвилинка.
https://www.youtube.com/watch?v=76Nwi_DKNh4
IV.Практична робота:
Учні виконують завдання.
V.Підсумок:
Учитель розглядає роботи учнів, аналізує.
1