Конспект уроку образотворчого мистецтва
для учнів 4 класу
Тема: Мистецтво з глибини віків.
Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися: організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, самостійно виконувати практичне завдання, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників, здійснювати самоконтроль, робити висновки; загальнокультурної, інформаційної; міжпредметної естетичної компетентності: спроможність аналізувати й оцінювати досягнення національної та світової культури; здоров'язбережувальної: раціонально планувати час, дотримуватися правил техніки безпеки під час користування цеглинками LEGO; предметної мистецької компетентності: ознайомити учнів із мистецтвом України; формувати ключові компетентності учнів; розвивати в учнів пізнавальний інтерес до мистецтва нашої країни; ознайомити дітей з гончарством.
Завдання уроку: ліплення посуду з пластиліну та декорування його українськими візерунками.
Обладнання: відео, матеріали для демонстрації послідовності й техніки виконання роботи.
Матеріали та інструменти: пластилін, дощечка та ніж для пластиліну.
Хід уроку
I. Організаційний момент. Оголошення теми.
ІІ. Пояснення учителя.
На сьогоднішньому уроці ми з вами відвідаємо куточки України, які славляться на увесь світ керамікою: місто Косів Івано-Франківської області; селище Опішня, що на Полтавщині; місто Васильків Київської області.
Розглянь розписи кераміки. Скористайся підказками, визнач їхні характерні особливості.
зелені, жовті та коричневі елементи візерунка на білому тлі, доповнені рисочками
світло-жовтий колір візерунка з блакитними та зеленими елементами рослинного орнаменту на червоно-коричневому тлі, доповнений лініями
блакитні, жовті, зелені, коричневі елементи візерунка на світло-коричневому тлі, доповнені геометричними орнаментами
Кераміка - це вироби з опаленої глини.
Гончарство - вид декоративно – прикладного мистецтва, твори якого (посуд, кахлі, іграшки тощо) виготовляють із глини.
ІІІ.Фізкультхвилинка:
IV.Практична робота:
Колективна творча робота: виліпи посуд із пластиліну прикрась ліпними українськими візерунками. Разом із однокласниками оформіть виставку
Учні виконують завдання.
V.Підсумок:
Учитель розглядає роботу учнів, аналізує.