Конспект уроку з мистецтва 4 клас "Мистецтво з глибини віків"

Про матеріал
Розробка уроку з образотворчого мистецтва інтегрованого курсу "Мистецво" за підручником (Н. Лємешева)
Перегляд файлу

Конспект уроку образотворчого мистецтва

для учнів 4 класу

Тема: Мистецтво з глибини віків.

Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися: організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, самостійно виконувати практичне завдання, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників, здійснювати самоконтроль, робити висновки; загальнокультурної, інформаційної; міжпредметної естетичної компетентності: спроможність аналізувати й оцінювати досягнення національної та світової культури; здоров'язбережувальної: раціонально планувати час,  дотримуватися правил техніки безпеки під час користування цеглинками LEGO; предметної мистецької компетентності: ознайомити учнів із мистецтвом України; формувати ключові компетентності учнів; розвивати в учнів пізнавальний інтерес до мистецтва нашої країни; ознайомити дітей з гончарством.

Завдання уроку: ліплення посуду з пластиліну та декорування його українськими візерунками.

Обладнання: відео, матеріали для демонстрації послідовності й техніки виконання роботи.

Матеріали та інструменти: пластилін, дощечка та ніж для пластиліну.

Хід уроку

I. Організаційний момент. Оголошення теми.

ІІ. Пояснення учителя.

На сьогоднішньому уроці ми з вами відвідаємо куточки України, які славляться на увесь світ керамікою: місто Косів Івано-Франківської області; селище Опішня, що на Полтавщині; місто Васильків Київської області.

      

Розглянь розписи кераміки. Скористайся підказками, визнач їхні характерні особливості.

зелені, жовті та коричневі елементи візерунка на білому тлі, доповнені рисочками

 

світло-жовтий колір візерунка з блакитними та зеленими елементами рослинного орнаменту на червоно-коричневому тлі, доповнений лініями

 

блакитні, жовті, зелені, коричневі елементи візерунка на світло-коричневому тлі, доповнені геометричними орнаментами

 

Кераміка - це вироби з опаленої глини.

  • Уяви, що ти у гончарній майстерні. Досліди, як глина стає посудом.

  • Діти, а ви знаєте як називається цей вид декоративно – прикладного мистецтва?

Гончарство - вид декоративно – прикладного мистецтва, твори якого (посуд, кахлі, іграшки тощо) виготовляють із глини.

ІІІ.Фізкультхвилинка:

https://youtu.be/dOnDFDJA9D4

 

IV.Практична робота:

 

Колективна творча робота: виліпи посуд із пластиліну прикрась ліпними українськими візерунками. Разом із однокласниками  оформіть виставку

Учні виконують завдання.

V.Підсумок:

Учитель розглядає роботу учнів, аналізує.

  • Діти, чи сподобався вам наш урок? (відповідь дітей)
  • Про що ви дізнались? (відповідь дітей)
  • Дякую за роботу! Урок закінчено.

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 травня 2023
Переглядів
386
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку