Конспект уроку образотворчого мистецтва
для учнів 4 класу
Тема: Чарівний Венеціанський карнавал
Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися: організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, самостійно виконувати практичне завдання, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників, здійснювати самоконтроль, робити висновки; загальнокультурної, інформаційної; міжпредметної естетичної компетентності: спроможність аналізувати й оцінювати досягнення національної та світової культури; здоров'язбережувальної: раціонально планувати час, дотримуватися правил техніки безпеки під час користування цеглинками LEGO; предметної мистецької компетентності: ознайомити учнів із мистецтвом Італії; формувати ключові компетентності учнів; розвивати в учнів пізнавальний інтерес до мистецтва інших країн та народів; ознайомити дітей із таким святом, як Венеціанський карнавал.
Завдання уроку: створення маски для шкільної чи театральної вистави.
Обладнання: відео, матеріали для демонстрації послідовності й техніки виконання роботи.
Матеріали та інструменти: кольоровий картон, папір, ножиці, клей, простий олівець, гумка.
Хід уроку
I. Організаційний момент. Оголошення теми.
ІІ. Пояснення учителя.
А чи знаєш ти країну, де народилася опера? Країну, яка є батьківщиною найвідоміших митців світу? Країну, де найсмачніша піца і спагеті? Так, це – Італія!
Там щорічно відбувається Венеціанський карнавал – традиційне, яскраве видовище, яке захоплює, зачаровує, перехоплює подих, залишається незабутнім спогадом у пам'яті кожного, хто хоч раз побував на ньому. Головний атрибут дійства – дивовижні, несподівані маски.
Роздивись фото та поміркуй, як єднає Веніціанський карнавал види мистецтва.
Музичне мистецтво Театральне мистецтво
Мистецтво танцю Образотворче мистецтво
Італійське слово «barka» означає «човен». У місті Венеція народилися пісні човнярів - баркароли. Вони є плавними і наспівними, а в акомпанементі - мірним погойдуванням. Нагадують хвилі, що набігають одна на одну. Під впливом цих пісень народилися інструментальні баркароли, написані композиторами різних країн.
Венеціанський захід сонця
ІІІ.Фізкультхвилинка:
IV.Практична робота:
Створи з кольорового паперу маски для шкільного карнавалу чи театральної вистави.
Виготовляючи маску, зверни увагу на те, що очі людини розташовані на середині голови за горизонталлю. Відстань між очима дорівнює довжині ока.
Ідеї для творчості
V.Підсумок:
Учитель прикріпляє на дошку роботи учнів, аналізує.