Конспект уроку з мистецтва 4 клас. Відвідування закладів культури (музеї, галереї тощо).

Про матеріал
Розробка уроку з образотворчого мистецтва інтегрованого курсу "Мистецво" за підручником (Н. Лємешева)
Перегляд файлу

Конспект уроку образотворчого мистецтва

для учнів 4 класу

 

Тема уроку: Відвідування закладів культури (музеї, галереї тощо)

Мета уроку: формування ключових компетентностей: вміння вчитися:

організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, самостійно виконувати практичне завдання, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників, здійснювати самоконтроль, робити висновки; загальнокультурної, інформаційної; міжпредметної естетичної компетентності: спроможність аналізувати й оцінювати досягнення національної та світової культури; здоров'язбережувальної: раціонально планувати час,  дотримуватися правил техніки безпеки під час користування цеглинками LEGO; предметної мистецької компетентності:

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Наочність: музейна кімната.

Структура уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

ІІІ. Мотивація навчально – пізнавальної діяльності учнів

ІV. Повідомлення теми та завдань уроку

V. Визначення нового матеріалу

VI. Закріплення нових знань

Хід і зміст уроку

І. Організаційний момент

     1. Привітання;

     2. Перевірка підготовленості учнів з планом до заняття;

     3. Ознайомлення учнів з планом заняття.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

     Актуалізація проводиться у вигляді бесіди.

 

ІІІ. Мотивація навчально – пізнавальної діяльності учнів

  • Дорогі мої учні, сьогодні ми вирушимо на екскурсію в одне цікаве місце нашого закладу.

 

ІV. Повідомлення теми та завдань уроку

 

Тема уроку: Екскурсія до Черкаського обласного краєзнавчого музею.

 

Завдання уроку: ознайомлення учнів з українською культурою різних років.

 

V. Вивчення нового матеріалу.

- Дорогі діти, сьогодні ми з вами відвідаємо надзвичайно цікаве місце – Уманський краєзнавчий музей.

- Але перед тим як розпочати нашу екскурсію, хочу нагадати вам правила поведінки в музеї:

  • Не входити до музею з тваринами.
  • Залишати в гардеробі верхній одяг, великогабаритні речі (сумки, портфелі, рюкзаки, пакети), парасольки тощо.
  • Не торкатися і не притулятися до скляних вітрин, підставок, стін, картин.
  • Не заважати іншим відвідувачам. Дотримуватися тиші. Голосно не розмовляти, не кричати, не бігати по залах музею.
  • Вимикати в музеї мобільний телефон.
  • Не приносити предмети, які можуть забруднити приміщення музею або одяг відвідувачів (в тому числі їжа та напої).
  • Рекомендована відстань до експонатів — 50 см.

 

- Отож, розпочнімо нашу екскурсію.

 

Історія музею

Уманський краєзнавчий музей — краєзнавчий музей у місті Умані; один з найстаріших музеїв Черкащини; найбільше зібрання матеріалів, предметів і матеріалів з історичного розвитку, культури, економіки, персоналій міста і Уманщини.

Уманський краєзнавчий музей міститься в історичній будівлі (колишня приватна лікарня 1902 року)

Історія створення Уманського краєзнавчого музею бере свій початок у 1906 році, коли за ініціативою вчителя чоловічої гімназії, а згодом відомого українського археолога, мистецтвознавця та музеєзнавця Данила Щербаківського, був створений гурток любителів старовини. Члени гуртка зібрали цікаву збірку старовинних речей, декоративних розписів, побутових предметів, але музей не було відкрито через заборону місцевої влади.

У листопаді 1917 року відбулося відкриття «Історичного музею Уманщини» у приміщенні 1-ї Української гімназії імені Б. Грінченка. Організатором і першим директором музею був український археолог та мистецтвознавець Петро Курінний.

У 1924 році музей став державним і отримав назву «Соціально-історичний музей Уманської округи». Музей одержав нове приміщення, в якому знаходиться і зараз.

На той час він мав 5 відділів:

  • археологічний
  • соціальної боротьби
  • польського малярства
  • стародруків
  • картографічний

Серед колекцій музею були цінні археологічні матеріали, стародруки, старовинний картографічний матеріал, колекція парцеляни, меблів, нумізматики, колекція картин західноєвропейських майстрів та багато іншого.

У 1936 році музей реорганізовано в Уманський міськрайонний краєзнавчий музей.

У роки німецько – радянської війни музей було розграбовано. Були вивезені найцінніші колекції: картини іспанських, голландських, польських художників, колекцію парцеляни, археологічну, нумізматичну колекції, меблі XVI—XVII століть, стародруки.

Вже 30 березня 1944 року музей в Умані відновив свою роботу.

Уманський краєзнавчий музей сьогодні - це науково – освітня установа. Основні напрямки його діяльності полягають у збиранні, науковому вивченні і всебічному освітньо-виховному використанні музейних предметів.

На даний момент музей має 4 відділи:

  • картинна галерея;
  • музей культури та побуту Уманщини;
  • музей діячів літератури і мистецтв Уманщини;
  • квартира – музей видатної української патріотки Надії Суровцевої.

         експозиція, присвячена            експозиція присвячена            вітрина, що розповідає про
         гідрографії Уманщини              птаству Уманщини              бронзову добу на Уманщині

   

      діорама, що висвітлює            етнографічна експозиція -       у залі середньовічної історії
      побут первісних людей      відтворення традиційної хати     та Козаччини на Уманщині

 

VІ. Закріплення нових знань

Фронтальна бесіда.

  • Протягом екскурсії ви уважно слухали. Хотілося б, щоб ви озвучили та розповіли найцікавіше, що дізнались.
  • Наша екскурсія закінчена.

VІІ. Заключна частина

ПІДВЕДЕННЯ ВЧИТЕЛЕМ ПІДСУМКІВ ЗАНЯТТЯ

1.Вчитель повідомляє про досягнення цілей заняття;

2. Проведення об’єктивної оцінки результатів роботи.

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 травня 2023
Переглядів
1118
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку