Конспект уроку з мистецтва 4 клас "Диво сади"

Про матеріал
Розробка уроку з образотворчого мистецтва інтегрованого курсу "Мистецво" за підручником (Н. Лємешева)
Перегляд файлу

 

Конспект уроку образотворчого мистецтва

для учнів 4 класу

Тема: Диво сади.

Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися: організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, самостійно виконувати практичне завдання, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників, здійснювати самоконтроль, робити висновки; загальнокультурної, інформаційної; міжпредметної естетичної компетентності: спроможність аналізувати й оцінювати досягнення національної та світової культури; здоров'язбережувальної: раціонально планувати час,  дотримуватися правил техніки безпеки під час користування цеглинками LEGO; предметної мистецької компетентності: ознайомити учнів із садово – парковим мистецтвом; формувати ключові компетентності учнів; розвивати в учнів пізнавальний інтерес до методів створення оранжерей та парків.

Завдання уроку: малювання графічними матеріалами декоративної композиції «Квіти диво – саду». Врівноваження композиції, виділення композиційного центру.

Обладнання: відео, матеріали для демонстрації послідовності й техніки виконання роботи.

Матеріали та інструменти: альбоми,  художні матеріали (олівці, фарби), пензлики, горнятка для води.

Хід уроку

I. Організаційний момент. Оголошення теми.

ІІ. Пояснення учителя.

Тисячі років тому з – поміж гарячих пісків пустелі у місті Вавилон зазеленіли незвичайні сади. Їх створив вавилонський цар для своєї дружини. Це була величезна ступінчата диво – піраміда багаторівневих садів, де росли різноманітні породи дерев і кущів, духмяні квіти, виноградні лози.

Пропоную переглянути відео «Чудеса світу. Сади Семіраміди».

https://youtu.be/2lr9BySp4bU

                                   

                            Мартен ван Хемскерк «Верховні сади і Вавилонська вежа»

 

  • Про що розповіла картина?
  • Пригадайте, що таке композиція?

Композиція – це взаємне розташування елементів твору, яке має викликати у глядача відчуття єдності, цілісності й гармонії.

 

  • Розгляньте світлини та скажіть, чому композиційні уміння важливі у садово – парковому мистецтві. 

     парк Версаля / світ | Корисні поради і цікава інформація на будь-яку тему.   Софіївський парк, Умань: опис, історія, фото і ціни

           Оранжерея в парку Версальського  палацу.          Національний дендрологічний парк «Софіївка».

Садово – паркове мистецтво – мистецтво створення декоративних садів, парків, ділянок зелених насаджень.

ІІІ. Фізкультхвилинка.

https://youtu.be/tHzi5VwpBqo

 

Розгляньте квіти. Це реалістичні зображення? Висловіть припущення, де вони можуть рости? Придумайте їм назви.

 

 

 

ІV. Практична робота:

  • Намалюйте декоративну композицію «Квіти диво – саду». Починайте свою роботу із замальовки композиційного центру. Доповніть композицію іншими елементами, врівноважуючи її. Доберіть кольори та розфарбуйте художніми матеріалами за своїм вибором.

Учні малюють.

V.Підсумок:

Учитель прикріпляє на дошку роботи учнів, аналізує.

  • Діти, чи сподобався вам наш урок? (відповідь дітей)
  • Про що ви дізнались? (відповідь дітей)
  • Дякую за роботу! Урок закінчено.

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Мистецтво, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 травня 2023
Переглядів
402
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку