Конспект уроку образотворчого мистецтва
для учнів 4 класу
Тема: Диво сади.
Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися: організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, самостійно виконувати практичне завдання, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників, здійснювати самоконтроль, робити висновки; загальнокультурної, інформаційної; міжпредметної естетичної компетентності: спроможність аналізувати й оцінювати досягнення національної та світової культури; здоров'язбережувальної: раціонально планувати час, дотримуватися правил техніки безпеки під час користування цеглинками LEGO; предметної мистецької компетентності: ознайомити учнів із садово – парковим мистецтвом; формувати ключові компетентності учнів; розвивати в учнів пізнавальний інтерес до методів створення оранжерей та парків.
Завдання уроку: малювання графічними матеріалами декоративної композиції «Квіти диво – саду». Врівноваження композиції, виділення композиційного центру.
Обладнання: відео, матеріали для демонстрації послідовності й техніки виконання роботи.
Матеріали та інструменти: альбоми, художні матеріали (олівці, фарби), пензлики, горнятка для води.
Хід уроку
I. Організаційний момент. Оголошення теми.
ІІ. Пояснення учителя.
Тисячі років тому з – поміж гарячих пісків пустелі у місті Вавилон зазеленіли незвичайні сади. Їх створив вавилонський цар для своєї дружини. Це була величезна ступінчата диво – піраміда багаторівневих садів, де росли різноманітні породи дерев і кущів, духмяні квіти, виноградні лози.
Пропоную переглянути відео «Чудеса світу. Сади Семіраміди».
Мартен ван Хемскерк «Верховні сади і Вавилонська вежа»
Композиція – це взаємне розташування елементів твору, яке має викликати у глядача відчуття єдності, цілісності й гармонії.
Оранжерея в парку Версальського палацу. Національний дендрологічний парк «Софіївка».
Садово – паркове мистецтво – мистецтво створення декоративних садів, парків, ділянок зелених насаджень.
ІІІ. Фізкультхвилинка.
Розгляньте квіти. Це реалістичні зображення? Висловіть припущення, де вони можуть рости? Придумайте їм назви.
ІV. Практична робота:
Учні малюють.
V.Підсумок:
Учитель прикріпляє на дошку роботи учнів, аналізує.
1