Конспект уроку з модуля «Легка атлетика»

Про матеріал
Сприяти розвитку швидкості та швидкісно-силових якостей. Формувати стійкий інтерес до занять фізичними вправами та здорового способу життя. Виховувати дисциплінованість, наполегливість, вміння самостійно працювати.
Перегляд файлу

Конспект уроку №16 з модуля «Легка атлетика»

 

Клас: 7        

 

Тема уроку: модуль «Легка атлетика».

Мета уроку: виконання бігу 60м та стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Спеціальні вправи для метань.

Завдання уроку: 1. Повторити інструктаж з безпеки життєдіяльності.

2. Сприяти розвитку швидкості та швидкісно-силових якостей.

3. Формувати стійкий інтерес до занять фізичними вправами та здорового способу життя.

4. Виховувати дисциплінованість, наполегливість, вміння самостійно працювати.  

Тип уроку: комбінований.

Місце проведення: спортивний майданчик.

Обладнання: м’ячики для метання, футбольний м’яч, волейбольний м’яч, свисток,

Тривалість уроку: 45 хв.

ХІД УРОКУ

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА – 15 хв.

1. Шикування .  Привітання. Ознайомлення   зі  станом  здоров’я  учнів.  Вимір ЧСС. Повідомлення теми,  завдань уроку. Мотивація – досягти кращого виконання вправ з розділу легка атлетика та розвитку фізичних якостей: швидкості, швидкісно-силових якостей. Повторення інструктажу з безпеки життєдіяльності.

Проведення бесіди «Легка атлетика  - королева спорту».

Легка атлетика – вид спорту, який об’єднує вправи з ходьби, бігу, стрибків і метань. Більшість легкоатлетичних вправ загально доступні і виконуються людиною на протязі всього життя. Легку атлетику називають «королевою спорту». Нині вже не можливо встановити, хто й коли дав їй таку назву, про те цікаво, що за багато десятиліть ніхто не засумнівався в законності цього гучного титулу. Легка атлетика дійсно править спортивним світом, її люблять і визнають у найвіддаленіших куточках планети, вона є найпопулярнішим видом спорту. Легка атлетика входить до числа п'яти олімпійських видів спорту, які були представлені на всіх Олімпіадах. В легкій атлетиці біг поділяють на: біг гладкий, короткі дистанції, середні дистанції, довгі дистанції, наддовгі дистанції, кросовий, естафетний, бар'єрний біг, біг з перешкодами.

Естафетний біг належить до командного виду: дистанція поділена на кілька етапів, і кожен спортсмен про біг а є лише один етап.

Крос (біг по пересіченій місцевості) проводиться на різні дистанції, залежно від віку, рівня змагань (для дорослих від 500 м до 14 км).

В легкій атлетиці стрибки з розбігу поділяються на два види: через вертикальні перешкоди (у висоту і з жердиною) і через горизонтальні (у довжину і потрійний). Стрибки у висоту можна виконувати способами «переступання», «хвиля», «перекидний» і «фосбері-флоп». Стрибок у довжину — способами «зігнувши ноги», «прогнувшись» і «ножиці».

До легкоатлетичних метань належать штовхання ядра, метання диска, молота, списа, а також гранати і малого м'яча.

Перші чотири види є Олімпійськими видами.

Спортивна ходьба і тривалий біг активізують діяльність серцево-судинної і дихальної систем. Біг на короткі дистанції сприяє переважно розвитку швидкісно-силових здібностей, біг на середні і довгі дистанції — витривалості; бар'єрний біг — спритності, координації рухів. Стрибкові вправи розвивають швидкість, швидкісно-силові здібності, вдосконалюють координацію рухів. Розвитку сили, швидкісно-силових здібностей сприяють заняття метаннями.

2. Виконання організуючих і стройових вправ.

3. Виконання повільного бігу, ходьби. Вправи на дихання.

4. Перешикування в колону по три. 

5. Виконання комплексу загальнорозвивальних вправ.

Комплекс вправ.

 - вправи для м’язів шиї;

 - вправи для м’язів рук;     слідкувати

 - вправи для м’язів тулуба;      за вірним

 - вправи для м’язів ніг;        виконанням вправ

 - стрибки.

 Дозування вправ – 8-10 разів.  

6. Виконання вправ біля нестандартного обладнання (коліс).

7. Виконання бігових, стрибкових вправ(з високим підніманням стегна, захлестом гомілки назад, приставним кроком, стрибка на лівій, правій нозі, підскоками, хресним кроком, прискорення).

Вправи на відновлення та дихання. Вимір ЧСС.

ОСНОВНА ЧАСТИНА – 27 хв.

Інструктаж з техніки безпеки під час легкоатлетичних вправ, та техніки виконання вправ.

  1.               Виконання бігу 60м.
  2.               Виконання спеціальних вправ для метання (повторення техніки виконання метання малого м’яча).
  3.               Виконання стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги» (робота в групах хлопці, дівчата)
  • хлопці – стрибок, дівчата – робота з волейбольним м’ячем
  • дівчата – стрибок, хлопці – робота з футбольним, волейбольним м’ячами

 

 

 

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА – 3 хв.

1. Шикування. Вимір ЧСС.

2. Підсумок уроку. Проаналізувати роботу учнів (визначити учнів, які добре працювали на уроці), виставити оцінки.

3. Д/з: виконувати спеціальні бігові та стрибкові вправи.

4. Організований вихід зі спортивного майданчику.

doc
Додано
18 листопада 2020
Переглядів
937
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку