Сучасний вчитель Це професіонал, який знаходиться у постійному творчому пошуку, йому необхідні гнучкість і нестандартність мислення, вміння адаптуватися до швидких змін умов життя. Повинен мати права і знати свої обов’язки, вчасно визначатися: ХТО КОМУ ВИНЕН? Це залежить від сутності вчителя,як людини, бо проект етичного кодексу вчителя потребує доопрацювання. Але саме в контакті вчителя з учнем міститься основа особистісно формувальна цінність сучасної школи. Тому вчитель – “агент змін”, який керується “педагогікою партнерства”.
Вчитель сучасної школи Повинен не просто вчити, він повинен формувати інтелектуальну творчу особистість, адаптовану до сучасних вимог, різнобічно розвинену, соціально зрілу, яка успішно засвоює ціннісний нормативний досвід поколінь, виробляючи свій власний досвід діяльності, творчості, спілкування
Ми готуємо людей до робочих місць, яких ЩЕ немає, до використання інформаційних ресурсів, яких ПОКИ не існує, для вирішення проблем,про існування яких ми ЩЕ не знаємо Ми готуємо людей до робочих місць, яких ЩЕ немає, до використання інформаційних ресурсів, яких ПОКИ не існує, для вирішення проблем,про існування яких ми ЩЕ не знаємо
Національна кваліфікаційна рамка сучасного вчителя Вміти спілкуватися з дітьми та їх батьками; Визначати свої дефіцити, планувати,організовувати та здійснювати своє підвищення кваліфікації; Творчо і критично ставитися до інновацій; Користуватися порадами колег; Володіти спектром навчання; Знати вимоги до оцінювання,порядок проведення іспитів,присвоєння кваліфікацій; Розуміти суть різних підходів до оцінювання і володіти набором засобів формуючого оцінювання; Вміти інтерпретувати дані для оцінки результатів своєї діяльності і кроку розвитку
Що для цього потрібно робити? Вчитель повинен вражати своїми знаннями; Зі співчуттям ставитися до дітей, з поганим самопочуттям або які запізнилися з вагомої причини; Знати нові факти зі свого предмета; Вимагати в розумних межах знання від своїх учнів і підтримувати дисципліну; Допомагати учням з вирішенням проблем; Повинен зацікавити учня чимось незвичним.
Ми готуємо людей до робочих місць, яких ЩЕ немає, до використання інформаційних ресурсів, яких ПОКИ не існує, для вирішення проблем,про існування яких ми ЩЕ не знаємо Ми вважаємо,що кожен вчитель повинен захоплюватися своїм предметом. Цікаві факти,фото чи статті можуть доповнити урок та зацікавити дітей.