Тема: ІБЖ. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Підстрибування вгору з упору присівши. Акробатика: «міст». ОНН: підтягування. Вправи на паралельних брусах (хлопці): упор на брусах із опорою ногами – сід «ноги нарізно». Вправи на формування постави..
Завдання уроку:
1. Повторити правила поведінки на уроці.
2. Вчити виконувати загальнорозвивальні вправи зі скакалкою.
3. Розвивати спритність, гнучкість, швидкість.
4. Звертати увагу учнів до свідомого ставлення занять фізичною культурою.
Тип уроку: комбінований.
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: карімати, скакалки.
Дата:
Хід уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина. 1. Шикування – Рівняйсь! Струнко! Добрий день! |
2 хв. 10с. |
В одну шеренгу |
2. Повідомлення теми і завдань уроку. |
20с. |
Чітке повідомлення завдань уроку |
3. Інструктаж з техніки безпеки на уроці фізкультури. |
30с. |
Діти називають правила поведінки під час заняття |
5. Різновиди ходьби та бігу.
|
2хв. 1хв.
1хв.
|
Повільний темп Спина рівна Спостерігання за дітьми з обмеженими фізичними навантаженнями Відновлення дихання |
ІІ. Основна частина. |
34 хв. |
|
1. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою: - Руки піднімаємо перед грудьми – над головою, опускаємо перед грудьми, вихідне положення;
|
5хв.
|
Чітке виконування вправ Спина рівна
|
2. Вправи для розвитку гнучкості.
А) Місток з положення лежачи. Б) Піднімання ноги в положенні лежачи. В) Піднімання тулуба в положенні лежачи.
|
7 хв. 7 хв. 7 хв. |
Чіткий інструктаж Спостерігання за дітьми з обмеженими фізичними навантаженнями |
|
|
|
3. Вправи на паралельних брусах (хлопці): упор на брусах із опорою ногами – сід «ноги нарізно
|
8 хв. |
Виконування всіх правил ігор |
|
|
|
ІІІ. Заключна частина |
2 хв. |
|
а) шикування класу; б) підсумок уроку. |
1хв. |
В одну шеренгу |
Домашнє завдання. Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. |
30с. |
В повільному темпі |
Організований вихід з уроку. |
30с. |
|