Конспект уроку з німецької мови на тему ,,Sport,,

Про матеріал
Конспект уроку з німецької мови для учнів 7 класу на тему ,,Sport,, містить матеріали для початку вивчення тематики з урахуванням всіх видів мовленнєвої діяльності
Перегляд файлу

Конспект уроку німецької мови

з використанням ігрових технологій

Клас: 7

Тема уроку: Sportausrustung

Тип уроку: комбіновано-мовленнєвий.

Ціль:  ввести та активізувати вживання нових лексичних

одиниць з теми «Спортивне обладнання», закріпити вживання структури «Man braucht…»;

Обладнання:  тематичні малюнки, аудіо -, відеоматеріали, «Wortkäfer»,              підручник .

Stundenablauf

I. Einstieg.

1. Begrüßung.

Es läutet. Unsere Stunde beginnt. Steht auf! Guten Tag, Kinder! Setzt euch. Heute haben wir einen herrlichen Tag, nicht wahr?

 

2. Mundgymnastik.

Wie geht’s? Habt ihr gute Laune?

3. Phonetische Gymnastik. (Singen)

4. Ziel.

Guckt auf die Bilder und sagt, wie unser heutiges Thema heißt?

Unser heutiges Thema ist „Sportausrustung“. Sagt mir, was werden wir heute machen? Seid aufmerksam!

– Werden wir neue Vokabeln zum Thema „Sportausrustung“ lernen?

– Werden wir viel über Sport sprechen?

– Werden wir faulenzen?

– Werden wir spielen?

– Werden wir schlafen?

Macht eure Bucher auf (s.121 Ub.1) und nennt die Worter!

Heute seid ihr keine Schüler, sondern 2 starken Mannschaften. Seid aktiv, kreativ und schnell!

(Клас ділиться на 2 команди).

 

II. Hauptteil der Stunde.

Aufgabe 1 «Running Dictation» (Aktivisierung der Lexik)

 (Команди протягом 2 хвилин  по черзі записують слова з теми «Спорт». Швидкість і правильність враховуються.)

 Aufgabe 2 «Neue Vokabeln» (Sprechen)

Schaut euch die Bilden an. Was ist falsch?

 (Команди отримують картинки з малюнками, шукають помилки і  виправляють)

Aufgabe 3 «Reiter» (Horverstehen)

(Окремі члени команд слухають пісню і обирають почуте слово)

Aufgabe 4 «Textabschnitt» (Lesen)

(Команди отримують частини тексту, які треба поєднати за змістом)

Aufgabe 5 «Millionar» (Lexik)

 

 III. Schlussteil der Stunde.

1. Zusammenfassung. Was haben wir in der Stunde gemacht:

– Haben wir neue Vokabeln zum Thema „Sport“ gelernt?

– Haben wir viel über Sport gesprochen?

– Haben wir faulenzen?

– Haben wir gespielt?

– Haben wir langweilige Aufgaben gemacht?

– Waren wir kreativ und schnell?

 

2. Schätzung. Ihr habt gut gearbeitet und bekommt solche Noten…

3. Hausaufgabe. Vokabeln, S.124; Übung 4 (schriftlich).

4. Abschied. Unsere Stunde ist leider zu Ende. Steht auf! Auf Wiedersehen!

 

docx
Додано
27 жовтня 2023
Переглядів
440
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку