Конспект уроку з основ здоров"я

Про матеріал

Тема.: Твоя домівка

Мета: формувати уявлення учнів про домівку як рідне гніздо;

виховувати дбайливе ставлення до свого дому, бажання піклуватися

про нього.

Перегляд файлу

Урок з основ здоровя

 

Тема.: Твоя домівка

Мета: формувати уявлення учнів про домівку як рідне гніздо;

виховувати дбайливе ставлення до свого дому, бажання піклуватися

про нього.

                                                    ХІД УРОКУ

1.Організаційний момент.Емоційне налаштування на роботу.

Не просто слухати, а чути.

 Не просто відповідати, а міркувати.

 Дружно і плідно працювати.

 Часу не гаємо, про здоров’я урок починаємо.

Кожен має рідний дім. Кожен обирає для себе зручне і красиве

житло. Здавна відомо, що оселя має велике значення для здорового

щасливого життя. Кожен повинен турбуватися про неї. Саме про це

ми й поговоримо на сьогоднішньому уроці.

2.Мотиваця навчальної діяльності.

2.1.Повторення вивченого на попередніх уроках.Гра «Збери слова»(Слайд3).

2.2.Творча робота -розказати про свою родину за планом.

1.Моя родина – це мама,………

2.Моя матуся……..

3.Мій татусь…….

4.Мій братик…..,моя сестра…..

5.Я ……

2.3.Вивчення молитви за родину.

D:\род-6.jpg

3.3.Повідомлення теми,задач уроку.

  • Зрозуміти,що домівка – це рідне гніздо.
  • Вчитися любити свою домівку.
  • Дбати і піклуватися про свій дім.
  • Цінувати,шанувати сімейні традиції,берегти родинні реліквії,підтримувати добробут родини.

4.Робота над темою уроку.

4.1.Словникова робота.

реліквія       традиції    рідне гніздо     облаштування спортивного

 куточку   вдома і стіни    допомагають

4.2.Розгадування кроссворду.

Зошит, с.17,завдання 2.

4.3.Робота за підручником.

Підручник,с.39-40,

Дай відповіді на запитання:

1.За ким та чим ти більше сумуєш,коли кудись відїжджаєш?

2.Як повідомити рідним про твоє місцеперебування?

3.Назви улюблені місця своєї домівки.

4.Розкажі про безпечність своєї домівки?

5.Як ти бережеш своє здоровя вдома?

                                      Фізкультхвилинка

 

Які вправи, що розвивають силу, гнучкість, вправність, вам відомі?

Ми берізки і кленці,

 В нас тоненькі стовбурці.

Ми в стрункі стаєм рядки,

Випрямляємо гілки.

Ледь зіп'явшись з корінців,

Дістаєм допромінців.

 Наші ручки-пагінці

Хиляться на вітерці

Вправо, вліво.

 І весь сад нахиливсь вперед-назад.

4.4.Творча вправа «Я говорю від імені під'їзду»

Пропоную учням уявити себе складовими під'їзду (двері, вікно,

сходинки стіни тощо) і розповісти про їх життя тоді, коли про них

піклуються, і тоді, коли їх не бережуть, коли пишуть на стінах,

малюють у ліфтах і т. ін.

Під час обговорення з'ясувати:

  • Чи легко було розповідати про життя під'їзду?
  • Які з'явилися думки, ідеї, почуття, бажання?

Висновок: кожен повинен дбайливо ставитися до своєї оселі,

піклуватися про неї.

4.5.Робота в зошиті (С. 17)

1) № 1.Поміркуй та дай відповідь.

4.6.Робота в групі. Поясніть прислів'я.

Батькова хата усім багата.

Місто — для багатства, село — для здоров'я.

5. Підсумок уроку.

5.1.Рефлексія.

 

Опишіть свої домівки.

Якою ви хотіли би бачити свою оселю?

Що ви робите для цього?

Що кожен може зробити для підтримання порядку у своїй оселі?

Що можна зробити для своєї оселі, під'їзду, вулиці?

Для чого це потрібно? Як це впливає на наше здоров'я?

Чому людина завжди сумує за рідною домівкою?

docx
Додав(-ла)
Bogdalova Elen
Додано
20 жовтня 2018
Переглядів
868
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку