Урок "Продукти,їжа" предмет Основи здоров°я 2 клас

Про матеріал

Розробка уроку у 2 класі на тему "Продукти, їжа" з предмету основ здоров°я.В цій розробці приділяється увага дбайливому ставленню до хліба,їжі.На уроці використовуються прислів°я, лічилки,ігри,вірші,а також творчі завдання-це складання казки за її початком та складання слів ,які характеризують слово "молоко".

Перегляд файлу

Основи здоров`я  2 клас

 

Вчитель початкових класів  Діанівської ЗОШ !-!!! ступенів

                                Коломоєць Світлана Олексіївна

 

Тема. Продукти, їжа.

Мета: засвоїти назви продуктів, вчити встановлювати взаємозв’язки в оточуючому середовищі, формувати вміння висловлювати свою думку, виховувати дбайливе ставлення до хліба, продуктів.

Обладнання: предметні малюнки, кольорові олівці.

І. Повторення вивченого матеріалу

1)мовна розминка

Бабин біб розцвів у дощ

Буде бабі біб у борщ (2 р)

2)робота над віршем Є.Гуцала «Горщик»

-Додайте останні два слова у кожний рядок.

В мами є (великий горщик)

Мама в ньому (варить борщик)

І такий смачний (той борщик)

Що ми ладні (з’їсти горщик)

-Що спільне у вірші «Горщик» і пісні «Сороко-білобоко»?

                     Одним словом-Їжа.

ІІ.Повідомлення теми і мети уроку

-Сьогодні ми будемо говорити про їжу,продукти.

 

ІІІ.Робота над матеріалом уроку

 

1)послухайте лічилку.Хто її знає?

Еники,беники,їли…

Еники,беники,квас-

Вийшов маленький Тарас.

-Виконайте малюнок до пропущеного слова(вареники)

2)робота над оповіданням М.Колеснікова»Помічник»

                  -слухання

 

 

                  -бесіда за прочитаним текстом

                  -інсценізація оповідання

ІVЗакріплення та осмислення знань:

                       1)гра « Допоможі Олі»

                 2)гра «Назви,не помились»(предметні малюнки)

                 3)робота над віршем В.Орлова «Сама»:

                                      -слухання вірша

                                      -бесіда за змістом

                                      -установіть в правильній послідовності

Тісто                     пиріг                          борошно

                  4)продовжити казку за початком:

«Лежить пиріжок на тарілці,сумує.Ніхто його не їсть.Вже пиріжок і черствіти почав.Дуже гірко йому.А ось зійшло сонечко,викотився пиріжок на подвір’я і……

                 5)робота з розмальовками

-розмалювати те, що позначає їжу,продукти

                 6)творче завдання

-назвіть слова,які характеризують молоко

-а як би ви намалювали молоко?

                 7)гра «Спіймай слово»(називаються слова.Якщо це продукти або їжа-плескаємо у долоні)

                 8)робота над прислів’ям

У народі говорять:

Хочеш їсти калачі,не лежи на печі

-Без чого ми не можемо жити?Без якого продукту?

                 9)бесіда про хліб,бережливе ставлення до нього

V.Підсумок уроку

-Що було цікавим,новим для вас на уроці?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Музичне мистецтво 2 клас

Вчитель початкових класів Діанівської ЗОШ 1-3 ступенів

                                         Коломоєць Світлана Олексіївна

 

Тема. Музичні барви  осені.Виконання пісень про осінь.П.Чайковський»Жовтень».Малювання кольоровими плямами свого настрою після прослуховування музики.

Мета: повторити вивчені пісні про осінь,ознайомити з п’єсою П.Чайковського «Жовтень»,розвивати фантазію,уяву;виховувати любов та інтерес до музики.

Обладнання: портрет П.Чайковського,репродукції картин,вірші,загадки про осінь,аудіозаписи

I.Оргмомент

Добрий день,добрий час

Любить музику наш клас.

II.Актуалізація опорних знань

-Сьогодні у нас незвичний урок.Чому незвичний?Тому що ми побуваємо в гостях у справжньої чарівниці.А до якої чарівниці ми помандруємо ви дізнаєтеся,коли відгадаєте загадку.

Без пензлика,без олівця розфарбувала деревця.

III.Оголошення теми уроку

-Ми згадаємо пісні про осінь,послухаємо п’єсу П.Чайковського «Жовтень» і намалюємо свій настрій.

IV.Робота над матеріалом уроку:

1)повторення

-Чи подобаються вам пісні,які виконували на попередніх уроках?

-Чи наспівуєте ви їх дома?

(«Що нам осінь принесе?»,»Овочі»)

-Які  вони?Веселі чи сумні?Швидкі чи повільні?

2)бесіда з учнями

Про цю чарівницю можна розповідати за допомогою різних видів мистецтва.Спробуємо це зробити.

-Художники розповідають про осінь за допомогою фарб (репродукції картин)

-Які кольори осені? Який настрій?

-А поетам допомогають розповісти про осінь слова. Вони складають вірші.

(підготовлені зазделигідь діти читають вірші)

-Композитору  (людина яка пише музику)допомогають музичні звуки.Перед вами портрет П.І.Чайковського,одного з найкращих композиторів світу.У п’ять років він грав на фортеп’яно

(показ фото).Для того,щоб його маленькі племінники швидше навчилися грати на музичному інструменті він написав маленькі п’єси,які назвали «Пори року».Сьогодні ми з вами послухаємо п’єсу «Жовтень».

-Як треба слухати музику?(тихо чи кричати,вдумливо чи поспіхом?)

-Запам’ятай!Слухай музику від початку до кінця.Будь уважним,не відволікайся.Намагайся зрозуміти,які почуття виражає музика,про що розповідає?

(слухання п’єси)

3)малювання свого настрою

V.Підсумок

-Що ми робили на уроці?

-Що сподобалося?

 

 

 

 

docx
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку