Розробка уроку у 2 класі на тему "Продукти, їжа" з предмету основ здоров°я.В цій розробці приділяється увага дбайливому ставленню до хліба,їжі.На уроці використовуються прислів°я, лічилки,ігри,вірші,а також творчі завдання-це складання казки за її початком та складання слів ,які характеризують слово "молоко".
Основи здоров`я 2 клас
Вчитель початкових класів Діанівської ЗОШ !-!!! ступенів
Коломоєць Світлана Олексіївна
Тема. Продукти, їжа.
Мета: засвоїти назви продуктів, вчити встановлювати взаємозв’язки в оточуючому середовищі, формувати вміння висловлювати свою думку, виховувати дбайливе ставлення до хліба, продуктів.
Обладнання: предметні малюнки, кольорові олівці.
І. Повторення вивченого матеріалу
1)мовна розминка
Бабин біб розцвів у дощ
Буде бабі біб у борщ (2 р)
2)робота над віршем Є.Гуцала «Горщик»
-Додайте останні два слова у кожний рядок.
В мами є (великий горщик)
Мама в ньому (варить борщик)
І такий смачний (той борщик)
Що ми ладні (з’їсти горщик)
-Що спільне у вірші «Горщик» і пісні «Сороко-білобоко»?
Одним словом-Їжа.
ІІ.Повідомлення теми і мети уроку
-Сьогодні ми будемо говорити про їжу,продукти.
ІІІ.Робота над матеріалом уроку
1)послухайте лічилку.Хто її знає?
Еники,беники,їли…
Еники,беники,квас-
Вийшов маленький Тарас.
-Виконайте малюнок до пропущеного слова(вареники)
2)робота над оповіданням М.Колеснікова»Помічник»
-слухання
-бесіда за прочитаним текстом
-інсценізація оповідання
ІVЗакріплення та осмислення знань:
1)гра « Допоможі Олі»
2)гра «Назви,не помились»(предметні малюнки)
3)робота над віршем В.Орлова «Сама»:
-слухання вірша
-бесіда за змістом
-установіть в правильній послідовності
Тісто пиріг борошно
4)продовжити казку за початком:
«Лежить пиріжок на тарілці,сумує.Ніхто його не їсть.Вже пиріжок і черствіти почав.Дуже гірко йому.А ось зійшло сонечко,викотився пиріжок на подвір’я і……
5)робота з розмальовками
-розмалювати те, що позначає їжу,продукти
6)творче завдання
-назвіть слова,які характеризують молоко
-а як би ви намалювали молоко?
7)гра «Спіймай слово»(називаються слова.Якщо це продукти або їжа-плескаємо у долоні)
8)робота над прислів’ям
У народі говорять:
Хочеш їсти калачі,не лежи на печі
-Без чого ми не можемо жити?Без якого продукту?
9)бесіда про хліб,бережливе ставлення до нього
V.Підсумок уроку
-Що було цікавим,новим для вас на уроці?
Музичне мистецтво 2 клас
Вчитель початкових класів Діанівської ЗОШ 1-3 ступенів
Коломоєць Світлана Олексіївна
Тема. Музичні барви осені.Виконання пісень про осінь.П.Чайковський»Жовтень».Малювання кольоровими плямами свого настрою після прослуховування музики.
Мета: повторити вивчені пісні про осінь,ознайомити з п’єсою П.Чайковського «Жовтень»,розвивати фантазію,уяву;виховувати любов та інтерес до музики.
Обладнання: портрет П.Чайковського,репродукції картин,вірші,загадки про осінь,аудіозаписи
I.Оргмомент
Добрий день,добрий час
Любить музику наш клас.
II.Актуалізація опорних знань
-Сьогодні у нас незвичний урок.Чому незвичний?Тому що ми побуваємо в гостях у справжньої чарівниці.А до якої чарівниці ми помандруємо ви дізнаєтеся,коли відгадаєте загадку.
Без пензлика,без олівця розфарбувала деревця.
III.Оголошення теми уроку
-Ми згадаємо пісні про осінь,послухаємо п’єсу П.Чайковського «Жовтень» і намалюємо свій настрій.
IV.Робота над матеріалом уроку:
1)повторення
-Чи подобаються вам пісні,які виконували на попередніх уроках?
-Чи наспівуєте ви їх дома?
(«Що нам осінь принесе?»,»Овочі»)
-Які вони?Веселі чи сумні?Швидкі чи повільні?
2)бесіда з учнями
Про цю чарівницю можна розповідати за допомогою різних видів мистецтва.Спробуємо це зробити.
-Художники розповідають про осінь за допомогою фарб (репродукції картин)
-Які кольори осені? Який настрій?
-А поетам допомогають розповісти про осінь слова. Вони складають вірші.
(підготовлені зазделигідь діти читають вірші)
-Композитору (людина яка пише музику)допомогають музичні звуки.Перед вами портрет П.І.Чайковського,одного з найкращих композиторів світу.У п’ять років він грав на фортеп’яно
(показ фото).Для того,щоб його маленькі племінники швидше навчилися грати на музичному інструменті він написав маленькі п’єси,які назвали «Пори року».Сьогодні ми з вами послухаємо п’єсу «Жовтень».
-Як треба слухати музику?(тихо чи кричати,вдумливо чи поспіхом?)
-Запам’ятай!Слухай музику від початку до кінця.Будь уважним,не відволікайся.Намагайся зрозуміти,які почуття виражає музика,про що розповідає?
(слухання п’єси)
3)малювання свого настрою
V.Підсумок
-Що ми робили на уроці?
-Що сподобалося?