Конспект уроку з основ здоров'я для 6 класу на тему Пожежна безпека. Правила поведінки під час пожежі. Засоби пожежогасіння.

Про матеріал
Конспект уроку з основ здоров'я для 6 класу на тему Пожежна безпека. Правила поведінки під час пожежі. Засоби пожежогасіння. В конспекті звернено увагу на причини виникнення пожежі, засоби пожежогасіння. Пропонуються цікаві завдання для учнів.
Перегляд файлу

Основи здоров’я.                                 Клас 6      Дата ___________

Тема: Пожежна безпека. Правила поведінки під час пожежі. Засоби пожежогасіння.

Мета: Розповісти учням про можливі причини й умови виникнення пожежі. Сформувати алгоритм дій під час пожежі. Розповісти про правила використання засобів пожежогасіння залежно від типу горючої речовини.

Хід уроку.

І. Організаційна частина.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Чому потрібно переносити та зберігати речовини побутової хімії окремо від продуктів харчування?
  2. Що слід зробити, перш ніж використовувати препарат для знищення комах-шкідників у вашому помешканні?
  3. Чому при отруєнні так важливо не зволікати з наданням першої допомоги?
  4. Як ви будете діяти, якщо на тіло потрапила суха отруйна речовина?
  5. Які речовини ми називаємо «побутовою хімією»?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

  Пожежа – це неконтрольоване горіння поза спеціальним вогнищем, що розповсюджується в просторі і часі.

Класифікація вогнегасників.

     1 – водяний (використовується для гасіння пожеж, де немає електропроводки та горючих рідин);

      2 – вуглекислотний (використовується для гасіння електропроводки);

      3 – порошковий ( використовується для гасіння будь-яких пожеж);

      4 – пінний ( використовується для гасіння твердих речовин і легкозаймистих рідин.

ІV. Практична робота. Використання засобів пожежогасіння.

V. Рефлексія.

      1. Чим можна загасити вогонь, коли він ще не набрав сили?

         (з’єднати стрілками правильну відповідь).

А) аерозоль                                                    снігом

Б) телевізор                                                    водою

В) папір                                                          піском

Г) деревину                                                    щільною тканиною

Д) пластмасовий совок                                 вогнегасником

       2. Які причини виникнення пожежі?

       3. Чому не можна кидати у вогонь використані ємності від дезодорантів?

       4. Які ви знаєте засоби пожежогасіння?

       5. Чому вітер не гасить пожежу на хлібному полі, в лісі, тоді як полум’я    свічки можна загасити, дмухнувши на нього легко?

       6.. Що належить до горючих матеріалів?

А) бензин       Б) папір        В) лід         Г) вата        Д) пісок

       7) Обміркуйте ситуацію. У підвалі житлового будинку розташована комерційна організація, яка веде торгівлю паливно-мастильними матеріалами для автомобілів. Чи безпечно це для мешканців будинку?

VІ. Підсумок уроку.  Домашнє завдання.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стужук Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
28 квітня 2022
Переглядів
1233
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку