Основи здоров’я. Клас 6 Дата ___________
Тема: Пожежна безпека. Правила поведінки під час пожежі. Засоби пожежогасіння.
Мета: Розповісти учням про можливі причини й умови виникнення пожежі. Сформувати алгоритм дій під час пожежі. Розповісти про правила використання засобів пожежогасіння залежно від типу горючої речовини.
Хід уроку.
І. Організаційна частина.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
Пожежа – це неконтрольоване горіння поза спеціальним вогнищем, що розповсюджується в просторі і часі.
Класифікація вогнегасників.
1 – водяний (використовується для гасіння пожеж, де немає електропроводки та горючих рідин);
2 – вуглекислотний (використовується для гасіння електропроводки);
3 – порошковий ( використовується для гасіння будь-яких пожеж);
4 – пінний ( використовується для гасіння твердих речовин і легкозаймистих рідин.
ІV. Практична робота. Використання засобів пожежогасіння.
V. Рефлексія.
1. Чим можна загасити вогонь, коли він ще не набрав сили?
(з’єднати стрілками правильну відповідь).
А) аерозоль снігом
Б) телевізор водою
В) папір піском
Г) деревину щільною тканиною
Д) пластмасовий совок вогнегасником
2. Які причини виникнення пожежі?
3. Чому не можна кидати у вогонь використані ємності від дезодорантів?
4. Які ви знаєте засоби пожежогасіння?
5. Чому вітер не гасить пожежу на хлібному полі, в лісі, тоді як полум’я свічки можна загасити, дмухнувши на нього легко?
6.. Що належить до горючих матеріалів?
А) бензин Б) папір В) лід Г) вата Д) пісок
7) Обміркуйте ситуацію. У підвалі житлового будинку розташована комерційна організація, яка веде торгівлю паливно-мастильними матеріалами для автомобілів. Чи безпечно це для мешканців будинку?
VІ. Підсумок уроку. Домашнє завдання.