Основи здоров’я. Урок ____ Клас 6 Дата ___________
Тема: Предмети і засоби особистої гігієни.
Мета: Ознайомити учнів із вимогами до предметів і засобів особистої гігієни; узагальнити й систематизувати знання про засоби й предмети особистої гігієни; виховувати охайність, акуратність.
Хід уроку.
І. Організаційна частина.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1. Розгадування загадок.
2. Предмети особистої гігієни.
Для того щоб тримати тіло в чистоті, люди користуються предметами особистої гігієни – зубною щіткою, гребінцем для волосся, рушником. Мочалкою, бритвою, ножицями, пилочкою для нігтів та іншими речами. Предмети особистої гігієни мають бути індивідуальними й триматися в чистоті.
3. Засоби особистої гігієни.
Крім предметів особистої гігієни, нам необхідні ще й засоби особистої гігієни – зубна паста, мило, креми, тоніки, гелі, шампуні, лосьйони, спеціальні маски для обличчя, косметичні серветки, вата й ватяні палички, туалетний папір та інші.
З перелічених назв різних предметів вибрати лише ті, які відносяться до предметів особистої гігієни: сумка, носова хустинка, ручка, шампунь, зубна щітка, гаманець, мочалка, гребінець, записна книжка, мобільний телефон, гель для душу, мило.
ІV. Практична робота. Вибір засобів особистої гігієни.
V. Рефлексія.
1.Які ви знаєте предмети особистої гігієни?
2.Які засоби особистої гігієни ви використовуєте?
3. Чи можна користуватися чужим гребінцем? Чому?
4. Як потрібно зберігати предмети та засоби особистої гігієни?
Учням пропонується розв’язати кросворд.
Впишіть предмети особистої гігієни.
У виділених клітинках – засіб особистої гігієни. (мило)
1 – мочалка, 2 – бритва, 3 – пилочка, 4 – ножиці.
V. Підсумок уроку. Домашнє завдання.