Конспект уроку з основ здоров'я для 6 класу на тему Предмети і засоби особистої гігієни

Про матеріал
Конспект уроку з основ здоров'я для 6 класу на тему Предмети і засоби особистої гігієни. У конспекті уроку визначено основні завдання з теми. Здобувачам освіти пропонується розгадати загадки, розв'язати кросворд для узагальнення вивченого матеріалу.
Перегляд файлу

Основи здоров’я. Урок ____                                Клас 6      Дата ___________

Тема: Предмети і засоби особистої гігієни.

Мета: Ознайомити учнів із вимогами до предметів і засобів особистої гігієни; узагальнити й систематизувати знання про засоби й предмети особистої гігієни; виховувати охайність, акуратність.

Хід уроку.

І. Організаційна частина.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Які функції виконує шкіра?
  2. Як правильно доглядати за порожниною рота та зубами?
  3. Особливості догляду за руками та ногами.
  4. Що таке карієс?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Розгадування загадок.

  • Зуби є, рота немає. (Гребінець).
  • Гладеньке, замашненьке, миє чистенько. Треба щоб у кожного було, що дітки?.. (Мило).
  • Щетинкова голівка залазить у наш рот, рахує наші зубки, знімає з них наліт. (Зубна щітка).
  • Наче їжачок на вигляд, та не просить їсти. По одягу пробіжить – одяг стане чистий. (Одежна щітка).
  • Гумова Акулинка пішла гулять по спинці, поки вона гуляла, спинка рожевою стала. (Губка).

2. Предмети особистої гігієни.

  Для того щоб тримати тіло в чистоті, люди користуються предметами особистої гігієни – зубною щіткою, гребінцем для волосся, рушником. Мочалкою, бритвою, ножицями, пилочкою для нігтів та іншими речами. Предмети особистої гігієни мають бути індивідуальними й триматися в чистоті.

3. Засоби особистої гігієни.

  Крім предметів особистої гігієни, нам необхідні ще й засоби особистої гігієни – зубна паста, мило, креми, тоніки, гелі, шампуні, лосьйони, спеціальні маски для обличчя, косметичні серветки, вата й ватяні палички, туалетний папір та інші.

  1. Вибірковий диктант.

З перелічених назв різних предметів вибрати лише ті, які відносяться до предметів особистої гігієни: сумка, носова хустинка, ручка, шампунь, зубна щітка, гаманець, мочалка, гребінець, записна книжка, мобільний телефон, гель для душу, мило.

ІV. Практична робота. Вибір засобів особистої гігієни.

V. Рефлексія.

1.Які ви знаєте предмети особистої гігієни?

2.Які засоби особистої гігієни ви використовуєте?

3. Чи можна користуватися чужим гребінцем? Чому?

4. Як потрібно зберігати предмети та засоби особистої гігієни?

 

 Учням пропонується розв’язати кросворд.

  Впишіть предмети особистої гігієни.

У виділених клітинках – засіб особистої гігієни. (мило)

1 – мочалка, 2 – бритва, 3 – пилочка, 4 – ножиці.

V. Підсумок уроку.  Домашнє завдання.

 

doc
Додано
5 травня 2022
Переглядів
1428
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку