18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Конспект уроку з предмету для 2 класу на тему: “Тварини взимку”

Про матеріал
Зміст уроку відповідає вимогам програми НУШ-1. Передбачає формування ключових та предметних компетентностей. Очікувані результати здобувачів освіти: діти знатимуть, як зимують деякі тварини; які зміни відбуваються у житті звірів з приходом зими; чому потрібно дотримуватись правил поведінки в природі; як людина може допомогти звірям узимку. Використано новітні форми та методи начання. Комбінований тип уроку.
Перегляд файлу

Урок з предмету «Я досліджую світ»

Клас: 2

Підручник:  І.Жаркової

Тема:  Тварини взимку  

Мета: ознайомити учнів з життям звірів взимку, зі змінами, що відбуваються в їх житті; вчити наводити приклади тварин, які змінюють забарвлення хутра, готують запаси кормів;

розвивати спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати; навчати бачити красу природи; формувати навички охорони природи на прикладі звірів;

виховувати повагу до природи, бажання оберігати тварин.

       Формування предметних компетентностей:

а) природознавчої:

– формувати уявлення учнів про звірів та їх життя взимку;

- про причини змін у житті звірів, відповідно до зміни пори року;

- обговорити, як можна допомогти тваринкам;

- застосувати знання про звірів в різноманітних життєвих ситуаціях;

- формувати навички природоохоронної роботи;

б) комунікативної:

– формувати уміння учнів зв’язно висловлювати думку;

- спілкуватися державною мовою;

- налагоджувати взаємодію з оточуючими;

- розвивати навички спілкування.

         Формування ключових компетентностей:

громадської, соціальної, уміння вчитися, загальнокультурної, здоров’язберігаючої.

          Очікувані результати: учні знатимуть:

  • як зимують, деякі тварини;
  • які зміни відбуваються у житті звірів з приходом зими;
  • чому потрібно дотримуватись правил поведінки в природі;
  • як людина може допомогти звірям узимку.

             Предмети, які інтегруються: природнича, математична.

Обладнання:  зображення тварин, м'яч, відео-презентація “Тварини взимку”, групові завдання на листках, кубик Блума, телевізор.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку:

І. Організаційний момент

       1. Ранкова зустіч.

              Привітання.

Холодно зараз в лісах і в лугах,

Холодно зайчикам, лискам, птахам.

 Тепло і затишно в класі у нас,

Друзі мої, я вітаю всіх вас!

           Який у тебе настрій? Робота з лего

- У кого гарний настрій зранку, покажіть жовту цеглинку.

- Хто ще не прокинувся, сумує, покажіть блакитну цеглинку.

- Щоб всі прокинулись і могли працювати на уроці зробимо масаж з цеглинками лего.

             Ранковий масаж-лего.

Швидко лижі мчать з гори,                (рухи по спині зверху вниз)

Ріжуть кригу ковзани,                        (малюємо кола на спині)

Клюшка шайбу загоняє,                     (малюємо хвилясті лінії)

У ворота забиває.                                (постукування цеглинками)

                Щоденні новини.

- Тепер час працювати. Сьогодні Черговий синоптик....підійде до фліп-чарту і

розкаже, будь ласка, сьогоденні новини в області погоди.

- А можливо в тебе є своя новина?

(Зараз пора року — зима. Місяць — грудень. Сімнадцяте число, вівторок. На вулиці температура повітря ....Холодно. Похмуро. Опадів не має.  Вітер південно-східний).

  ІІ. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.

        Доповнення речень. Вправа з м'ячем.

Дерева та кущі взимку (Які?) .....безлисті.

На гілках дерев і кущах зимують (Що?) бруньки.

На ялинках і соснах зеленіють (Що?) .... листки-хвоїнки.

Однорічні трав'янисті рослини (Що роблять взимку?) ...відмирають.

Багаторічні трав'янисті рослини зимують у вигляді (Чого ?) ...насіння, кореневища, цибулини.

Узимку рослини перебувають у стані (Якому?) .... спокою.

- Не лише зміни відбуваються у житті  рослин взимку, а й тварин.

   Тема нашого уроку “Тварини взимку”.

 ІІІ. Сприйняття та усвідомлення нового навчального матеріалу.

            Гра  “Добре – погано” (групова робота)

І. Добре, що наступила зима.

ІІ. Погано, що наступила зима.

ІІІ. Страшніше для тварин взимку голод.

ІV.  Страшніше для тварин взимку холод.

- Що страшніше для тварин взимку допоможе нам дізнатись кросворд.

(Зошит, ст.59, вправа 1).

             Знайди зайву тварину.

І. Горобці, галки, ворони, ведмідь, сороки, синиці - тримаються поблизу людський осель і  живляться харчовими відходами.

ІІ. Дятел, орел живиться насінням та міцним дзьобом добуває з-під кори комах та гусениць.

ІІІ. Їжак, ховрах, хом'як, вовк упадають у зимову сплячку.

ІV. Заєць, білка, миша, кріт, бобер живляться заготовленими восени кормами.

Вовк і лисиця, що роблять взимку? (Полюють на дрібних тварин)

А дикий кабан? (Добуває з-під снігу жолуді, комах, мишей).

Заєць, косуля, лось, олень живляться гілками дерев, корою, сухою травою.

             Робота в зошиті.

- Давайте запишимо, яких тварин можна побачити взимку?

- Чим живляться птахи взимку?                

 Гра “Кубування з пантонімою”

    Дає вчитель  картинку, дитина показує тварину, всі відгадують.

 Потім відповідають на запитання... Зайчик, олень, ведмідь.

 

           Фізкультхвилинка.

 Гра  «Ведмедики» (Проблемні ситуації)

- Допоможи сім'ї ведмедя залатати дірочки в барлозі, щоб не дув холодний вітер, щоб  було спати тепло. Для цього розв’яжіть задачі.

1. Взимку до лісової годівниці із сіном прийшло 6 лосів і 10 косуль.

 На скільки більше прийшло косуль, ніж лосів до годівниці? (10-6 = 4)

Скільки всього тварин прийшло до годівниці? (10+6=16)

2. У лісі росло 60 ялинок. Перед Новим роком робітники лісгоспу зрубали 30 ялинок, а навесні посадили 40. Скільки ялинок стало в лісі? (70)

- Чому посадили більше, ніж зрубали?

      ІV. Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок .     

               Робота в зошиті.

  • Запишіть назви тварин та вкажіть лініями хто як зимує.

Білка, бобер, миша  - живляться запасами.

Їжак, ведмідь, хом'як — сплять.

Лисиця, заєць, косуля, кабан — добувають їжу.

               Відео “ Тварини взимку”

 V.  Підсумок уроку.

  •                   Дітки, а ми маємо змогу у будь-яку пору року та у будь-який час ласувати різноманітними стравами.
  •                   Давайте складемо корзину їжі для тварин.
  •                   Взимку тварини зайняті пошуками...(кормів)
  •                   Звірі, які не впадають у сплячку...

       Смачна пауза.

Діти ласують печивом у вигляді тварин (наприклад «Барні»).

 

1

doc
Додано
8 грудня 2020
Переглядів
223
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку