Конспект уроку з теми: "Звичайні дроби"

Про матеріал
Дана розробка уроку дозволяє узагальнити та систематизувати знання учнів з теми Звичайні дроби, застосовувати знання та вміння при розв´язуванні вправ, розвивати мислення, обчислювальні навички, формувати екологічну компетентність через зміст текстових задач, виховувати дбайливе ставлення до живої природи, прищеплювати навички раціонального використання природних ресурсів, розвивати вміння формувати та висловлювати власну думку, сприяти розвитку навичок самостійної та групової роботи, виховувати відповідальність.
Перегляд файлу

 

 

 

             Конспект    уроку з  теми:

 

              Звичайні  дроби

                       

 

 

 

                                                                                                    Підготувала  вчитель математики     

          Прилуцького ліцею №6

 Кривошей Ірина Олександрівна

 

 

Тема: Звичайні дроби

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми Звичайні дроби, застосовувати знання та вміння при розв´язуванні вправ, розвивати мислення, обчислювальні навички, формувати екологічну компетентність  через зміст текстових задач, виховувати дбайливе ставлення до живої природи, прищеплювати навички раціонального використання природних ресурсів, розвивати вміння формувати та висловлювати власну думку, сприяти розвитку навичок самостійної та групової роботи, виховувати відповідальність.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації  знань

                                     Хід уроку

І Організаційний момент (привітання, мета, епіграф)

 

ІІ  Актуалізація опорних знань: Діти, рухаємось країною Звичайних дробів,  користуючись напрямком зазначеним на даному плані  (асоціативний кущ на презентації). Згадуємо наші основні моменти за допомогою  цих 8 пунктів. В кінці подорожі (уроку) вам треба зробити висновок: чи все було зрозуміло, чи деякі моменти незрозумілі, чи ви потребуєте допомоги.

 

ІІІ Узагальнення та систематизація знань

  1. Одержуємо путівку для нашої подорожі в пункті 1.

Учні відповідають  на запитання:

  1. Далі створимо 2 команди ( перший та другий варіанти). Перша команда  направляється до пункту 2, а друга до пункту 3. Відповідно виконують завдання.

 

Після виконання  взаємоперевірка ( обмінялись команди  враженнями від подорожі ). Далі по дорозі до пункту 4 розв´яжемо деякі задачі. На  презентації  слідуючі  задачі:

 

Розв´язують всі разом ( можна усно). Після виконання першої задачі йде обговорення важливості кисню для дихання людини, про велику роль при цьому лісів.  Виконавши другу задачу, йде обговорення про дбайливе ставлення до лісних ресурсів, після інформації  про зникнення немалої кількості лісів учні висловлюють думки про шляхи збереження лісів, а також про їх примноження.  Як приклад цьому задача 3. Поряд з обговоренням екологічних тем учні відповідають на запитання: в яких цих задачах  при розв´язанні використовується знаходження дробу від числа і знаходження числа за відомим значенням дробу.

  1. Прийшли до пункту 4. Діти згадують означення правильних та неправильних дробів, виконують завдання

  1. Наступний крок – повторення порівняння дробів,  по черзі виконують порівняння, коментуючи,  та кажуть на яке правило даний випадок.

 

  1. Фізкультхвилинка (включається відеоролик)
  2. Повторення  додавання та віднімання дробів (правила).   Діти розв´язують рівняння (1 та 2 рівняння – перша команда, 3 та 4 рівняння – друга команда).  Потім взаємоперевірка.

  1. Йдучи до пункту 7, слухаємо вірш-жарт.  Учень читає вірш.                                                             

 ПРОСТА АРИФМЕТИКА

Викликає вчитель Люду,                                                                                           Слабшу серед дітвори, і питає:                                                                               Скільки буде – 10 поділить на 3?                                                                     Розв´язать  вона не може                                                                                            Звісно, знітилась, мовчить.                                                                                    Вчитель каже:  «Так не гоже.                                                                                             Прості дроби треба вчить».                                                                                           «Хай картоплі є десяток,-                                                                                         Вчитель далі річ веде,-                                                                                               Розділи на трьох дівчаток.                                                                                                 То по скільки припаде?»                                                                                                Люда каже: « Зайвий клопіт,                                                                                                 І нащо мені це знать?                                                                                                               Я зварю їм ту картоплю,                                                                                           Потовчу – і хай їдять».

Учні відповідають на запитання: Що Люда не знала?  Як поділити 10 на 3? Як називається число, яке буде в результаті? Потім учні розв´язують завдання в парах.

 

Далі озвучують правильні відповіді
8. Заключний  наш пункт нашої подорожі  відвідуємо разом із рівнянням. Один учень виконує завдання біля дошки, останні  на місцях.

                                                                  Далі другий учень розв´язує задачу.

Учні з місця допомагають, якщо є така потреба.                   

 

 ІV Підсумок.  Учні висловлюють свої враження, даючи відповіді на запитання , поставлені на початку уроку.                                           

                                       

 

 

V Домашнє завдання

 

 

                          

docx
Додано
20 лютого
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку