28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Конспект уроку з трудового навчання для учнів 5 класу на тему «Презентація результатів проектної діяльності. Контроль якості виробу. Самооцінювання та оцінювання робіт»

Про матеріал

Розробка конспекту підсумкового уроку з трудовго навчання для учнів 5 класу на тему «Презентація результатів проектної діяльності (гольничка). Контроль якості виробу. Самооцінювання та оцінювання робіт». Головні завдання уроку: навчити презентувати власний виріб, оцінити зусилля, творчий підхід, виявити досягнення та недоліки під час роботи над проектом, створити атмосферу активної пізнавальної діяльності учнів, виховувати пріоритет творчості, розумне критичне ставлення до результатів власної роботи та роботи інших, зберігати дух взаємоповаги під час обговорення результатів роботи.

Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку «Презентація результатів проектної діяльності»2017 рік. Автор презентаціїБорульник В. Г.

Номер слайду 2

Весела квітка

Номер слайду 3

Це цікаво Крила у бджіл здійснюють приблизно 11400 рухів на хвилину. Для того, щоб зібрати всього 1 кілограм меду, бджолі необхідно відвідати 10 мільйонів квіток, так само потрібно зробити 150000 вильотів і пролетіти при цьому 300 000 кілометрів.

Номер слайду 4

Користуватись будь-якими інструментами (ножицями, голками, шпильками) без дозволу вчителя. Перед початком роботи перевірити робоче місце та інструменти. Голка повинна бути гострою, без іржі, плям. Леза ножиць повинні бути відточеними, а кінці повністю замикатись. Стежити, щоб ножиці лежали праворуч зі стуленими лезами, спрямовані кільцями до працюючого. Передавати ножиці кільцями вперед, тримаючи за замкнуті леза. Під час практичної роботи ходити по кабінету. Через кожну годину шиття робити відпочинок для очей на 5-10 хв. Перед роботою та після неї перелічувати голки і шпильки. Нитку потрібно відкушувати. Працюючи, роботу треба тримати на відстані 20 см від очей. Після закінчення роботи потрібно прибрати робоче місце. Вправа «так Чи ні?»

Номер слайду 5

Усе, що роблять Власними руками – Називають це дивами!!

Номер слайду 6

Вироби-аналоги

Номер слайду 7

Гольничка-органайзер

Номер слайду 8

Вправа «незакінчене речення. При виконанні проекту я дізнався(лася)…. Я навчилася…Я зрозуміла…Я захотіла…Я радію, якщо…

Номер слайду 9

Дякую за цікаві ідеї!Надхнення та творчих успіхів у подальшій роботі!

Перегляд файлу

Конспект уроку з трудового навчання для учнів 5 класу на тему «Презентація результатів проектної діяльності. Контроль якості виробу. Самооцінювання та оцінювання робіт»

Мета: навчити презентувати власний виріб, оцінити зусилля, творчий підхід, виявити досягнення та недоліки під час роботи над проектом, створити атмосферу активної пізнавальної діяльності учнів, виховувати пріоритет творчості, розумне критичне ставлення до результатів власної роботи та роботи інших, зберігати  дух взаємоповаги під час обговорення результатів роботи.

Очікувані результати: учні презентують свій виріб, виконують самооцінку проекту.

Основні поняття: презентація, самооцінка виконаної роботи.

Обладнання: мультимедійний пристрій, зразки ескізів.

Методи: проектування. Розповідь, демонстрація.

Тип уроку: узагальнення  знань, умінь і навичок учнів.

                                                              Хід уроку:

І. Організаційна частина

 Перевірка наявності учнів, підготовленості їх до уроку. Створення позитивного емоційного настрою.

Учитель. Доброго дня, діти! Я рада бачити вас на сьогодні на уроці!

Слайд 1

Тренінгова вправа « Квітка мудрості»

Учням пропонують обрати одну з пелюсток. На зворотному боці кожної пелюстки написано прислівя. Читаючи його. Учень прикріплює пелюстку до «серединки квітки», яка розташована на дошці. У результаті утворюється весела усміхнена квітка.

Підсумовуючи означену діяльність, учитель наголошує на тому, що створена власноруч квітка символізуватиме розквіт майстерності учнів, їхню наполегливу діяльність із виконання творчого проекту й успішний результат.

Слайд 2.

А чи відомо вам, що крила у бджіл здійснюють приблизно 11400 рухів на хвилину. Для того , щоб зібрати 1 кілограм меду, бджолі необхідно відвідати 10 мільйонів квіток, так само потрібно зробити 150 000 вильотів і пролетіти при цьому 300 000 кілометрів.

ІІ. Актуалізація опорних знань та життєвого досвіду учнів

  • Рефлексія (техніка «Запитальний ряд»)
  • Над якою темою, діти, ви працювали на попередньому уроці?
  • Що нового дізналися під час вивчення цієї теми?
  • Як ви вважаєте, для чого вам потрібні знання, отримані на попередньому уроці?

Слайд 3.

  • Вправа «Так чи ні»
  1. Користуватись будь-якими інструментами (ножицями,  голками, шпильками) без дозволу вчителя. -
  2.  Перед початком роботи перевірити робоче місце та інструменти. +
  3.   Голка повинна бути гострою, без іржі, плям. +
  4. Леза ножиць повинні бути відточеними, а кінці повністю замикатись. +
  5.  Стежити, щоб ножиці лежали праворуч зі стуленими лезами, спрямовані кільцями до працюючого. -
  6. Передавати ножиці кільцями вперед, тримаючи за замкнуті леза. +
  7.  Під час практичної роботи ходити по кабінету. -
  8.  Через кожну годину шиття робити відпочинок для очей на 5-10 хв. +
  9.  Перед роботою та після неї перелічувати голки і шпильки. +
  10.  Нитку потрібно відкушувати. -
  11.  Працюючи, роботу треба тримати на відстані 20 см від очей. -
  12.  Після закінчення роботи потрібно прибрати робоче місце.+

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

Сьогодні в нашій творчій майстерні панує особлива атмосфера, адже кожен з вас упродовж багатьох занять старанно працював, докладав чималих зусиль для того, щоб урешті- решт довести, що цей час витрачено недарма і що результат вашої праці зможуть побачити і оцінити інші. (Оголошує тему уроку)

ІV. Повідомлення теми, завдань уроку

Слайд 4.

 Вчитель призначає групу експертів, які проводять експертну оцінку виконаної роботи.

V. Захист та оцінювання результатів проектної діяльності

  • Практичне завдання. Захист проекту.

Слайд 5.

«Усе, що роблять власними руками, називають це дивами!»

Слайд 6.

 

  • Демонстрація виробів – аналогів.
  • Бесіда

- Чи готові ви до презентації?

Учням пропонується розпочати презентацію творчих проектів. Вони за власним бажанням по черзі презентують свої роботи, користуючись орієнтовним планом, складеним ними заздалегідь. Група експертів можуть ставити запитання по закінченні виступів, коректно оцінювати їх роботи.

Критерії оцінювання виступів

  1. Якість виконаної роботи.
  2. Естетичні вимоги.
  3. Якість проведення презентацій (логіка виступу, повнота відповідей на запитання)

 Учитель. Щойно ми стали свідками чарівного дійства, створеного нашими спільними зусиллями. Ви вміло впоралися з поставленими завданнями. Під час проведення уроку у нас працював представник засобів масової інформації. І я хочу надати йому слово.

Телерепортер. Доброго дня всім присутнім! Я веду свій репортаж з місця, де відбувалася презентація проектних робіт учнів 1-А класу. Ми мали змогу пересвідчитися в тому, що діти, які зібралися в цьому класі, справді є старанними, талановитими й по справжньому творчими. А зараз я хочу поставити кілька запитань учасникам сьогоднішнього заходу.

  • Скажіть, будь ласка, чи сподобалося вам працювати над проектом?
  • Чи складною була для вас ця робота?
  • Що в роботі над проектом було для вас найцікавішим?
  • Які труднощі вам довелося подолати під час виконання проектної роботи?
  • Що корисного дізналися чи навчилися ви, працюючи над проектом?

Отже, відповіді наших учнів ще раз довели, що виконувати проектну роботу цікаво і , звісно, корисно. Тож бажаю всім учням і надалі таких самих успіхів у виконанні будь – якої роботи. З вами був…..

V. Підсумок уроку

Проектна діяльність розвиває ваші творчі здібності, мислення, розширює кругозір, ви отримуєте нові навички й уміння роботи з різними матеріалами.

Слайд 7.

  • Рефлексія Вправа «Незакінчене речення»

При виконанні проекту я дізнався(лася)….

Я навчилася…

Я зрозуміла…

 Я захотіла…

Я радію, що…

Домашнє завдання

Підготувати матеріали для презентації проекту.

Слайд 8.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шаповалюк Галина Ігорівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
zip
Додано
13 лютого 2018
Переглядів
1250
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку