Конспект уроку з української мови "Поняття про текст"

Про матеріал
Урок: українська мова Клас: 2 Тема уроку: “Поняття про текст” Мета:Ознайомити учнів з поняттям “текст”; навчити розрізняти окремі речення і текст; розвивати вміння добирати заголовок до текстів відповідно до його змісту; виховувати спостережливість, бережливе ставлення до природи. Ключові компетентності: вміння вчитися- організовувати своє робоче місце, орієнтуватися в завданнях та вправах; здоров’єзбережувальна — турбуватися про свою поставу, поведінку під час легкого нездужання; соціальна — вчитися працювати в парах, бути толерантним, терплячими до співрозмовника. Література:Українська мова та читання. Підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х класах), Галина Іваниця — Харків. Видавництво “Ранок” 2019р. Обладнання: ілюстрації, презентація. Тип уроку: інтеграція.
Перегляд файлу

Урок: українська мова

Клас: 2

Тема уроку: “Поняття про текст”

Мета:Ознайомити учнів з поняттям “текст”; навчити розрізняти окремі речення і текст; розвивати вміння добирати заголовок до текстів відповідно до його змісту; виховувати спостережливість, бережливе ставлення до природи.

Ключові компетентності:

вміння вчитися- організовувати своє  робоче місце, орієнтуватися в завданнях та вправах;

здоров’єзбережувальна — турбуватися про свою поставу, поведінку під час легкого нездужання;

соціальна — вчитися працювати в парах, бути толерантним, терплячими до співрозмовника.

Література:Українська мова та читання. Підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х класах), Галина Іваниця — Харків. Видавництво “Ранок” 2019р.

Обладнання: ілюстрації, презентація.

Тип уроку: інтеграція.

Хід уроку

І. Організація дітей до уроку.

1.Привітання.

Добрий день! В добрий час!

Рада бачити всіх вас!

Всі за парти ми сідаємо,

До роботи приступаємо.

Щоб помилок уникати,

Треба мову добре знати!


ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

1.Введення казкового героя.

- Діти, пригадайте яких лісових мешканців ви знаєте?


Сьогодні до нас завітали: Вовчик, Лисичка, Білочка та Зайчик.


У них є вчителька- Мудра Сова.


Сьогодні лісові поштарі-сороки принесли нам листа від них. Що ж у ньому? Прочитаймо?


-Що ж робити? Відмовити Сові? Це нечемно! Давайте зробимо так- будемо працювати на уроці відповідно до нашої теми і таким чином допоможемо учням Лісової Школи.

-Згідні?

-Тоді до роботи!

 

 

 

IV. Повідомлення теми і мети уроку.


- Щоб дізнатись тему нашого уроку потрібно поставити цифри у порядку зростання та прочитати що утворилось.


- Наше завдання на сьогодні дізнатися що таке “текст”.

 

 

 

 

 

 

V. Вивчення нового матеріалу.


1.Введення поняття “Текст”.


-Прочитайте перший стовпчик.

        -Скільки речень у першому стовпчику?

-Про кого йдеться в кожному реченні?

-Чи можна до них дібрати заголовок?

-Прочитайте що написано у другому стовпчику.

-Скільки тут речень?

-Про кого йдеться в кожному реченні?

-Скільки малюнків можна намалювати?

-Чи можна дібрати заголовок до всіх цих речень?

-Порівняйте записи. Чим вони схожі?


2. Робота з підручником.


-Розгортаємо підручник на ст.11. Гляньте на картинку. Як ви думаєте, про що буде розповідатись у тексті?

 


-Давайте прочитаємо текст ланцюжком.

-Чи були вірні ваші домисли?

-Я ви думаєте, чому деякі слова є підкресленими?

-Який ви заголовок дали б цьому тексту?

-Спишіть цей текст.

3.Словникова робота.

- Діти, а хто знає що означає слово “багряний”?


Багряний-червоний

- Спробуймо скласти словосполучення з цим словом.


4. Фізкультхвилинка.


 

 

 

 

 

 

 

 

5. Вправа “Склади текст”


-Поки Лісові Друзі до  нас йшли в їхній книзі усі тексти деформувались. Наше завдання розмістити речення в правильній послідовності.

 


- Доберіть заголовок до цього тексту.


-Ну ж бо визначимо зачин, основну частину, кінцівку.


-Вони починаються з абзацу.

 


6. Робота в парах.


 -Зараз ви отримаєте картки , ви маєте визначити де текст. Спробуйте продовжити казку, щоб утворився текст.

 

 

 

 

 

 

VI.Підсумок уроку.

1. Вправа “Квест”


-Прочитайте словосполучення користуючись підказкою.

- Отже, з чого складається текст?

-Що можна дібрати до тексту?

-Що для вас було складним?


-Дякую за урок. До побачення.

 

docx
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
6519
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку