Конспект уроку з Всесвітньої історії на тему "США та Канада"

Про матеріал
Урок націлений на виконання такої освітньої мети, як охарактеризувати особливості політичного та соціально - економічного розвитку Канади та США в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст., визначити суть проблеми Квебеку, висловлювати судження щодо необхідності розвитку українсько-канадських відносин на сучасному етапі; розвивати вміння встановлювати причино-наслідкові зв’язки, аналізувати, порівнювати, висловлювати власні судження, критично мислити; виховувати в учнів зацікавленість історією та повагу до історії інших народів.
Перегляд файлу

Тема: США та Канада

Мета: охарактеризувати особливості політичного та соціально - економічного розвитку Канади та США в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст., визначити суть проблеми Квебеку, висловлювати судження щодо необхідності розвитку українсько-канадських  відносин на сучасному етапі; розвивати вміння  встановлювати причино-наслідкові зв’язки, аналізувати, порівнювати, висловлювати власні судження, критично мислити; виховувати в учнів зацікавленість історією та повагу до історії інших народів.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Хід уроку

  1.                   Організаційний момент

Учитель повідомляє тему, мету та завдання, які стоять перед учнями під час розгляду нової теми.

  1.                   Актуалізація опорних знань

Історичний диктант

  1. Юридичне закріплення прав людини сприяло закріпленню …(демократії)
  2. Зміцненню демократії сприяло ..(падіння авторитарних режимів)
  3. Неоконсерватизм ..(течія яка пристосовує традиції до реалій)
  4.  Назвіть двох-трьох політиків, які уособлювали неоконсерваторів у країнах Заходу( М.Тетчер, Рональд Рейган, Жак Ширак)
  5. В якому році виникла екологічна організація «Грінпіс» (1971)
  6. Охарактеризуйте інтеграційні процеси в Західній Європі.
  1.                   Вивчення нового матеріалу
  1. Робота в групах.
  • Опрацюйте матеріал підручника на та сформулюйте короткі тези про стан розвитку США на кожному з етапів.

1-ша США в 1945-1960 (наймогутніша держава світу; Гаррі Трумен та його справедливий курс; викриття інакодумців та маккартизм;1950 ті рр. – перша хвиля НТР; боротьтба з дискримінацією афроамериканців на чолі з Мартіном Лютером Кінгом; напружені відносини з СРСР)

2-га США в 1961-1980 рр. (Джон Кеннеді – один з найяскравіших президент США; Ліндон Джонсон та його реформаторська діяльність; 1968р. – вбивство М. Л. Кінга; Річард Ніксон та спад напруги у відносинах з СРСР; «Вотергейська справа»; від Джимі Картера до Рональда Рейгана)

3-тя США в 1981-2000рр. (Рейганоміка як ліки від економічної кризи; 1988р. – президенство Джрджа Буша;1991-1992рр. дипломатичні звязки з Україною; «Головне – це люди» Білл Клінтон;1944р. рік України в США)

4-та США на поч.21 ст ( 2000 р. – перемога на виборах Дж. Буша молодшого; теракт 11 вересня 2001р.; 2008 р . Барак Обама та його реформи; 2016 р. Дональд Трамп та його стіна на кордоні з Мексикою; проблема біженців;

  1. Робота з таблицею.

- Складіть хронологічну таблицю за с. 48-49

Дата

Подія

 

 

 

4.Узагальнення і систематизація знань

Учитель прикріплює на дошці картки з іменами діячів та подіями, що пов’язані з ними, які були вивчені на уроці і пропонує учням пригадати дану інформацію.

5.Домашнє завдання: Опрацювати параграф підручника

 

doc
Додано
7 листопада 2019
Переглядів
3641
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку