Тема: США та Канада
Мета: охарактеризувати особливості політичного та соціально - економічного розвитку Канади та США в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст., визначити суть проблеми Квебеку, висловлювати судження щодо необхідності розвитку українсько-канадських відносин на сучасному етапі; розвивати вміння встановлювати причино-наслідкові зв’язки, аналізувати, порівнювати, висловлювати власні судження, критично мислити; виховувати в учнів зацікавленість історією та повагу до історії інших народів.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Хід уроку
Учитель повідомляє тему, мету та завдання, які стоять перед учнями під час розгляду нової теми.
Історичний диктант
1-ша США в 1945-1960 (наймогутніша держава світу; Гаррі Трумен та його справедливий курс; викриття інакодумців та маккартизм;1950 ті рр. – перша хвиля НТР; боротьтба з дискримінацією афроамериканців на чолі з Мартіном Лютером Кінгом; напружені відносини з СРСР)
2-га США в 1961-1980 рр. (Джон Кеннеді – один з найяскравіших президент США; Ліндон Джонсон та його реформаторська діяльність; 1968р. – вбивство М. Л. Кінга; Річард Ніксон та спад напруги у відносинах з СРСР; «Вотергейська справа»; від Джимі Картера до Рональда Рейгана)
3-тя США в 1981-2000рр. (Рейганоміка як ліки від економічної кризи; 1988р. – президенство Джрджа Буша;1991-1992рр. дипломатичні звязки з Україною; «Головне – це люди» Білл Клінтон;1944р. рік України в США)
4-та США на поч.21 ст ( 2000 р. – перемога на виборах Дж. Буша молодшого; теракт 11 вересня 2001р.; 2008 р . Барак Обама та його реформи; 2016 р. Дональд Трамп та його стіна на кордоні з Мексикою; проблема біженців;
- Складіть хронологічну таблицю за с. 48-49
Дата |
Подія |
|
|
4.Узагальнення і систематизація знань
Учитель прикріплює на дошці картки з іменами діячів та подіями, що пов’язані з ними, які були вивчені на уроці і пропонує учням пригадати дану інформацію.
5.Домашнє завдання: Опрацювати параграф підручника