29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Конспект уроку з ЯДС у 2 класі . Тиждень 21. Хочу-можу-треба.Тема. Чому деколи краще зробити як належить, а не як хочеться?

Про матеріал
вчити учнів одягатися відповідно до погоди; збагачувати словниковий запас учнів відповідно до тематики тижня; активізувати пізнавальну діяльність дітей; розвивати критичне мислення, самостійне мислення, уяву, логічне мислення, доказове мовлення; зв’язне мовлення дітей, пам'ять, увагу, фантазію, навички вільного спілкування, дрібну моторику руки; виховувати бажання дбати про своє здоров’я, бажання мріяти, поважати один до одного, взаємопорозуміння, вдячність, тактовність, щирість у спілкуванні з іншими.
Перегляд файлу

Конспект уроку з ЯДС у 2 класі .Тиждень 21.Хочу-можу-треба.

Тема. Чому деколи краще зробити як належить, а не як хочеться?

Мета:

вчити учнів розуміти умовні позначки прогнозу погоди;

дослідити, як погодні умови вливають на бажання людей;

вчити дітей визначати погоду за народними прикметами;

вчити учнів одягатися відповідно до погоди;

збагачувати словниковий запас учнів відповідно до тематики тижня;

активізувати пізнавальну діяльність дітей;

розвивати критичне мислення, самостійне мислення, уяву, логічне мислення, доказове мовлення; зв’язне мовлення дітей, пам'ять, увагу, фантазію, навички вільного спілкування, дрібну моторику руки;

виховувати бажання дбати про своє здоров’я, бажання  мріяти, поважати один до одного, взаємопорозуміння, вдячність, тактовність, щирість у спілкуванні з іншими.

 

Очікуванні результати :

сприймає монологічне висловлення;

розповідає про те, що його вразило;

підтримує аргументами власні думки або спростовує їх;

спілкується з однокласниками та з вчителем;

організує своє робоче місце для навчання;

об’єднується з іншими дітьми у групу, в пари  для спільної діяльності;

обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила;

розв’язує життєві проблемні ситуації з опорою на календар;

уміє читати за умовними позначками прогноз погоди;

визначає погоду за народними прикметами;

знає, як одягатися відповідно до погоди;

знає, що потрібно для походу.

 

I .Ранкова зустріч.

Розпочнемо урок з веселої руханки. Зарядися гарними емоціями

https://www.youtube.com/watch?v=rXgLGkwXWWk

Діти стають у коло і разом з учителем промовляють вітання.

Сонечко встало, іде новий день.

Любі малята усім: «Добрий день!»

Пташечка в небі співає пісень.

Ніби вітає усіх: «Добрий день!»

Дзвоник видзвонює

Дзень! Дзень – дзелень!

Учні, школярики, всім: Добрий день!

Діти, давайте спочатку посміхнемось та привітаємо один одного і побажаємо «Доброго здоров’я! Доброго дня!».

 

2. Новини дня. Дитина дня.

Календар погоди. Повідомлення синоптика.

 

Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).

На дворі________ (пора року).

Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).

Опади (були/не було).

 

II. Повідомлення теми уроку. Тиждень 21.

Чому деколи краще зробити як належить, а не як хочеться?

     

      Щодня в людей може виникати багато різних бажань. Чи можна виконати їх усі одразу? Кажуть, за двома зайцями поженешся, жодного не впімаєш.  Отже, варто зрозуміти, у якій послідовності треба виконувати бажання. Іноді нам щастить, і виконати бажання можна водночас із виконанням якогось нашого обов’язку: мама попросила піти до магазину, щоб купити продукти, а я хочу морозива. Тож якщо гроші на морозиво є, можна і все необхідне купити, і морозива, та ще й батьків морозивом пригостити. Але так виходить не завжди і все-таки треба вибирати. Як саме? Вирішує кожний з нас самостійно. Можна зробити ланцюжок бажань, врахувавши, коли їх необхідно виконувати і час, який на це потрібно витратити.

          Наприклад, хочу мультфільми по телевізору подивитися і треба пил витерти — мультфільм іде 8 хв, пил витирати — 2 хвилини, зараз 15.25, треба йти на плавання — 15.45. Встигну чи ні?

         Можна впорядковувати бажання за значущістю, у такому разі деякі бажання можна й зовсім не виконувати. Чи легко це зробити? Не завжди легко, але треба вирішувати, брати відповідальність на себе. Іншого шляху не існує. У чому складність?

         Треба врахувати кілька чинників і самому все вирішити, або запитати в батьків чи ще в когось із дорослих, порадитися з приятелями. Тут не можна як у задачці з математики порахувати, перевірити, порівняти результати і все зрозуміти, тому треба тренуватися це робити.

  Як зрозуміти яке бажання важливіше?

  Можливо, час виконання деяких бажань можна перенести, адже вони не такі значущі? Як упорядкувати бажання, щоб, виконуючи їх, не заплутатися? (Можна зробити ланцюжок, піраміду чи сходинки бажань.)

 Іноді трапляється так, що важливість того чи іншого бажання може змінитися. А залежить це також від різних чинників. Наприклад, хочу молока — треба піти до магазину й купити, але зараз друзі грають у футбол, тож я спочатку пограю з ними, а потім піду до магазину. Але тато прийшов з роботи, у нього болить горло, потрібне гаряче молоко, тож треба бігти до магазину, зараз це важливіше.

Як пов’язані бажання, можливості та обов’язки?

Отже, ми помітили: спочатку треба виконувати свої обов’язки, а вже потім якісь свої бажання-забаганки. Щоб це зробити, треба вміти вгамовувати якісь свої бажання.

 

1.  Робота з підручником. Частина 2.( стор.37,38) Волощенко, Козак.

Вправа 1 .Розглянь малюнки. Чиї вчинки та наміри ти вважаєш правильними?

                 Обґрунтуй свій вибір.(стор. 37)

 

III. Мультфільм Таши “Дерево бажань”.

https://www.youtube.com/watch?v=JbWpykJpyVs&feature=emb_logo

  • Чи були у твоєму житті ситуації, коли твої бажання та  можливості не збігалися?

Що ти робив/робила в таких випадках? Розкажи.

  1. Фізкультхвилинка.

IV. Вправа “ Обери одяг для прогулянки?”

  • Розкажи, який одяг ти обереш для прогулянки, побачивши такий прогноз.

- 10 °C  (сонячно)                   +2 °С (падає сніг)

  • Які переваги отримав той, хто вийшов на вулицю не так, як захотілося, а так, як підказала погода? Як ти вирішуєш, що вдягти?
  1.  Робота зі схемою «Хочу. Можу. Треба». Робота в групах.

- Розгляньте схему дізнайтеся, як навчитись узгоджувати «хочу», «можу», «мушу».

- Наведіть свої приклади, коли у вас не узгоджувалися «хочу», «можу», «треба». Похожее изображениеКартинки по запросу схема хочу могу треба

V.  Створення аплікаціїї  “Одягни дівчинку і хлопчика”.

Придумай і намалюй стильний зимовий одяг для дівчинки та xлопчика. Виріж його з тканини та зроби аплікацію. (Можна вирізати з картону дівчинку і хлопчика, а одяг вирізати з тканини).

VI. Підсумок уроку. Рефлексія

Сьогодні я дізнався/дізналася про…

Мені було цікаво дізнаватися про…

Я навчився/навчилася…

 

doc
Додано
10 лютого
Переглядів
353
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку