Тема: осінні турботи тварин
Ключові компетентності:
вміння вчитися:
навчально-організаційні:
- своєчасно готується до уроку;
- співпрацює в групі;
загальномовленнєві:
- зосереджено слухає вчителя і товаришів, говорить не поспішаючи, чітко, вільно в процесі діалогічного і монологічного мовлення;
загальнопізнавальні:
- виконує творчі завдання в контексті навчальних завдань;
інформаційно-комунікативна:
- знаходить у повідомленні інформацію: конкретні відомості; висловлює свою думку щодо певної проблеми;
- створює висловлювання з опорою на власний досвід та почуту інформацію;
загальнокультурна:
- діє згідно з прийнятими правилами поведінки на уроці;
громадянська:
- прагне охороняти природу рідного краю;
здоров’язбережувальна:
- дотримується санітарно-гігієнічних норм під час уроку.
Предметні компетентності
(конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати):
Початковий рівень:
- називає звірів своєї місцевості;
Середній рівень:
- наводить приклади тварин, які змінюють забарвлення хутра,
які готують запаси кормів, які готуються до зимової сплячки;
- розпізнає звірів за їх зовнішнім виглядом.
Достатній рівень:
- розгадує кросворд з метою визначення теми уроку;
- спостерігає за звірами восени в групі та індивідуально;
- знаходить необхідну інформацію (за завданням вчителя)
у підручнику або інших джерелах (енциклопедіях, довідниках,
науково-популярних виданнях) про підготовку звірів до зими,
обговорює здобуту інформацію;
. – обговорює в групі власні спостереження за життям звірів
восени;
Високий рівень:
- описує поведінку звірів своєї місцевості восени;
- встановлює відповідність між зображеною твариною і способом
підготовки її до зими;
- пояснює залежність поведінки тварин взимку від
чинників природи;
- складає казку про осінні турботи звірів;
- презентує творче завдання.
Хід уроку
обираємо дитину дня (ДН Віола)