Конспект уроку з Захисту України

Про матеріал
Розробка уроків розрахована для учнів 10х класів під час навчання з використанням дистанційних технологій.
Перегляд файлу

УРОК З ЗАХИСТУ УКРАЇНИ В 10 КЛАСІ

Урок № 39

Тема уроку: Порядок дій в умовах особливого періоду, під час артилерійського обстрілу, у разі виявлення підозрілого предмету, виходу із зони бойових дій.

Мета:

навчальна: розповісти здобувачам освіти про порядок дій в умовах особливого періоду, ознайомити здобувачів освіти з діями  під час артилерійського обстрілу, у разі виявлення підозрілогго предмету, виходу із зони бойових дій.

розвиваюча: розвивати навички діяти в умовах особливого періоду;

виховна: виховувати почуття впевненості у власних силах, відповідальності за безпеку оточення, уміння використовувати свої знання на практиці.

Ключові компетентності:

спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя, інформаційно-цифрова компетентність, соціальна та громадянська компетентності.

Предметні компетентності:

характеризує основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях знає алгоритм дій у разі виникнення надзвичайної ситуації, порядок дій та правила поведінки під час виходу із зони бойових дій.

Наскрізні змістові лінії:

  • «Громадянська відповідальність» (НЛ-2)

Тип уроку: комбінований урок.

 

Етапи уроку

І. Організаційний момент

1. Звучання Гімну України

2. Техніка безпеки на випадок повітряної тривоги

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Слово вчителя.
  2. Перевірка домашнього завдання.
  • Що називається сховищем? Найпростішим укриттям?
  • Розкажіть про правила перебування в захисних спорудах?
  • Що передбачає медичний захист населення?
  • Що передбачає радіаційний і хімічний захист населення?
  • Що таке евакуація?
  • У разі виникнення яких загроз проводять обов’язкову евакуацію населення?
  • Що повинні при собі мати евакуйовані громадяни?

ІІІ. Оголошення теми та мети уроку

ІV. Сприйняття та засвоєння навчального матеріалу

  1. Пояснення вчителя (на основі презентації «Порядок дій в умовах особливого періоду, під час артилерійського обстрілу, у натовпі, у разі виявлення підозрілого предмету»)

V. Проведення психологічної хвилинки

Кінезеологічна вправа

VІ. Рефлексія

Виконання інтерактивних вправ із самоперевіркою, обговорення отриманих результатів.

«Якщо обстріл застав на вулиці»

«Порядок дій в умовах особливого періоду, артилерійського обстрілу»

VІІ. Оцінювання здобувачів освіти

VІІІ. Домашнє завдання

Пройти тестування на ресурсі «На Урок» «Порядок дій в умовах особливого стану, артилерійського обстрілу, у разі виявлення підозрілого предмета» .