Конспект уроку "Золоте серце матері"

Про матеріал
Показати дітям роль матері в родині, вчити шанувати маму, викликати почуття вдячності за її турботу про сім’ю; ознайомити дітей із земним життям в дитинстві Пресвятої Богородиці; розвивати уміння формулювати оцінні судження; вдосконалювати вміння правильно висловлюватися; виховувати любов до матері та шанобливе ставлення до старших, до народних традицій.
Перегляд файлу

Конспект уроку з християнської етики. 2 клас

Золоте серце матері

Автор: заступник директора з ВР, учитель початкових класів Кабанець Валентина Іванівна

Дидактичні задачі уроку: показати дітям роль матері в родині, вчити шанувати маму, викликати почуття вдячності за її турботу про сім’ю; ознайомити дітей із земним життям в дитинстві Пресвятої Богородиці; розвивати уміння формулювати оцінні судження; вдосконалювати вміння правильно висловлюватися;  виховувати любов до матері та шанобливе ставлення до старших, до народних традицій.

Очікувані результати для учнів:

  • визначати зміст поняття «біблійна історія» та «жінки – мироносиці»;
  • розуміти значення для будь-якої людини потреби берегти та захищати своїх матусь;
  • пояснювати роздуми над поняттям «мамине благословення»;
  • уміти доводити свою думку всім присутнім;
  • мати величезне бажання бути справжніми синами і доньками.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Форма уроку: круглий стіл.

Обладнання: малюнок сонця, ікона Божої Матері, ікона «Жони мироносиці», аудіозаписи пісень «Молитва за матір» та «Мамина вишня», альбомні листки, фарби, роздатковий матеріал з прислів’ями.

Презентація до уроку

Структура уроку:

І. Підготовчий етап

1.Організаційний момент (1 хвилина).

Учитель:

– Слава Ісусу Христу! Слава навіки!

Запалює свічку:

– Во ім’я світла, доброти, милосердя,

Урок почати так гоже,

Що кожен встане і промовить

Слово Боже.

Діти всі разом промовляють молитву:

Отче Боже глянь на діти,

На дрібненькі Твої цвіти.

Світи сонцем і зірками

Над малими школярами.

Дай нам сили і охоти

До науки, до роботи,

Щоб росли ми здоровенькі

На потіху батька й неньки.

Дух Святий хай з нами буде,

Щоб з нас стали добрі люди.

2.Підготовка до сприйняття нової теми (2хвилини).

2.1. Робота з прислів’ям «При сонечку – світло, а при матінці – добре» (бесіда з учнями):

– Що спільного між сонячним світлом і любов’ю матері?

– Чи можна сказати ,що матінка – це сонце для дитини?

2.2. На дошці вивішується малюнок сонця як символ материнської любові.

– Діти, а давайте зараз всі разом назвемо риси ваших матусь,  від яких діткам стає  тепло, затишно й спокійно.

(Всі перераховані якості мам записати на променях сонця.)

– Які з цих прекрасних рис, що з’явилися на промінцях нашого сонечка, ви хотіли б побажати всім мама на землі?

– А якими словами ви зустрічаєте свою матусю, коли вона повертається додому?

3. Мотивація навчальної діяльності(2 хвилини).

– Сьогодні наш урок буде дійсно особливим, так як присвячений він дорогій і рідній людині – мамі. І розпочнемо ми його чудовою піснею про матусю у виконанні Раїси Кириченко. (слухання частини аудіозапису «Мамина вишня»).

 3.1. Робота над акровіршем,    (На екрані записаний вірш).

Ми вічно прагнем вирости,
А вона за нас радіти,
Ми без неї – сироти,
А для неї завжди діти,

  • Мама…Усе найрідніше, найдорожче, наймиліше від неньки. З перших

днів і впродовж усього життя ми прагнемо поспілкуватися, порадитися з

матусею, розділити з нею радощі і біди. Матуся – берегиня родинного вогнища, берегиня сім’ї.

4.Оголошення теми, представлення її змісту та очікуваних результатів.

ІІ. Основна частина. (31 хвилина).

5.Вивчення нового матеріалу (первинне сприйняття).

5.1. Гра « Мамине серце». (1 хвилина).

Діти передають ланцюжком  один одному м’яку іграшку. При цьому вони повинні назвати скарби матусиного серця (любов, доброта, щедрість, ласка, веселість, красота, милосердя, терпимість, уважність, спокій, витриманість тощо).

– Скажіть, а чи завжди вдячні ми матусям  і бабусям за любов, ласку, терпіння й турботу, якими вони оточують нас?

5.2.Читання тексту «Золоте серце мами».(4 хвилини).

5.3.Обговорення прочитаного (2 хвилини):

 – Яким чином мама благословляла Петрика, коли він ішов до школи?

– Чому Петрик дорожив цим благословенням?

– Чим Оленці сподобалося таке ставлення матусі до Петрика і Петрика до матусі?

– Як ти думаєш,чому Оленчина мама здогадалася, що коробочка – не порожня?

6. Осмислення знань і умінь.

 

 6.1. Практична робота(3 хвилини)

Поміркуй і підсумуй!

– Пригадайте, які твори (вірші, пісні) про маму ви знаєте?

– Продовжте ряд пестливих слів про маму:

Матуся – мама, матінка, ненька,….

Рідненька – люба, ріднесенька, дорога,….

– З чим можна порівняти маму?

Мама – мов сонечко, мов зірочка,….

– Закінчити речення:

Я люблю свою маму за те, що…

Я допомагаю мамі…      

6.2. Сторінками Дитячої Біблії(4 хвилини).

Підготовлені учні читають вір Ірини Ковальчук

1 учень: Сама Матір Божа землю нашу любить

Сама Матір Божа діточок голубить:

«Слухайте бо, дітки, будьте християни,

Не беріть від інших вірувань поганих…»

2учень:   Сама Матір Божа научає діток,

Як нам жити в ладі, як зростать на втіху.

Будувати неньку, рідну Україну…

Відродить звичаї, християнську віру.

3 учень:    Сама Матір Божа діточок втішає,

Їм гостинці гарні щедро посилає,

Душі їхні ростить щирими піснями,

Їх співають мами їм над колисками.

Учитель:

Крім рідної мами у нас є Небесна Заступниця –Пресвята  Богородиця Мати Ісуса Христа. Про Її дитячі роки ми і поговоримо далі.

Свята Діва Марія, дочка праведних Іоакима і Анни, пречиста Матір Господа нашого Ісуса Христа, з трьохрічного віку після свого введення у храм і до 15 років жила при храмі у Єрусалимі.

Свята Діва Марія

У повсякденних заняттях Вона дотримувалася наступного режиму, який достойний для наслідування кожною християнською дитиною. Коли сходило сонечко, Свята Діва прокидалася і поспішала у храм на молитву. Прокинувшись, і ми повинні освятити себе благочестивою молитвою, присвячуючи Небесному Отцю першу думку і перше почуття, дякувати за сон і просити допомоги на день прийдешній. Після вранішньої молитви, яка подібно вранішній росі, освіжає душу, юна діва поверталася до себе у кімнату (келію) і проводила час за читанням божественних книг, займалася рукоділлям: пряла льон, шила одяг.

Після роботи Свята Діва знову молилася. Вона молилася до тих пір, поки не з’являвся Ангел, з рук Якого Вона приймала їжу.

Дорогі діти! Ви бачите, що Діва Марія кожну Свою справу супроводжувала молитвою: молилася перед початком і кінцем будь-якої справи, прокидаючись вранці і відходячи до сну. Вона не тільки підростала тілом, але ще більше росла і укріплялася духом: з кожним днем Її молитва ставала все сильнішою і з допомогою Божою сходила Вона від сили до  сили, від досконалості до досконалості.

Любі мої, старанне навчання, читання корисних для душі книг, відвідування святого Храму Божого, сумлінна праця і щира молитва – ось, що так необхідно у житті для спасіння душі. Не забувайте про це ніколи!

6.3. Поетична хвилинка (3 хвилини).

Учитель читає вірш «Три обереги»

Три обереги має Україна:
То Матір Божа, мати – Батьківщина,
Та мати – жінка, що вас народила,
І пестила, й від лиха боронила.
Без трьох матусь цих нам життя немає,
Бо Матір Божа нас охороняє.
А Україна – то земля родинна,
Вона для нас мов пісня солов’їна.
А мати – жінка, хто ж така вона?
Сувора чи весела, чи сумна.
Так, дійсно, вона всякою буває,
Бо щире, ніжне, чисте серце має.
Те серце переборить всі пре гради,
Лише б дитина могла щастя мати.
І якщо було б так, що для дитяти
Потрібно було б серденько віддати,
То не вагаючись і миті, тая ненька
Назавжди віддала своє серденько.   Новикова С.

– Діти, чи зрозуміли ви, про яких матусь йдеться мова в цьому вірші?

– Так, дійсно. А яка ще одна мама є у дитини, що несе відповідь перед Богом за духовний розвиток  дитини, за її православне життя? (Хрещена мати).

– А хто з вас може зараз назвати ім’я, по-батькові, прізвище та день народження своєї хрещеної?

– Скажіть, а з якими святами ви вітаєте своїх мам, хрещених, бабусь, сестричок та інших жінок?

6.4. Знайомство з православним жіночим днем( 2 хвилини).

Протягом століть православні християни відзначають жіноче свято — добре, світле та радісне, пов’язане з найголовнішою подією — Воскресінням Христовим. Свято жінки-християнки — день святих жінок-мироносиць.

В другу неділю після Пасхи Православна Церква прославляє подвиг святих жінок-мироносиць – Марії Магдалини, Марії Клеопової, Саломії, Іоанни, Марфи і Марії, Сусанни та інших. Вони були супутницями Христа, служили Вчителеві, були віддані йому серцем та страждали разом з Ним. Вони супроводжували Ісуса Христа під час подорожей та йшли з ним на хресну смерть — на Голгофу. Вони були свідками хресних страждань Господа. Після хресної смерті Спасителя саме вони затемна поспішили до Гробу Господнього аби помазати тіло Христа миром. Вони ж першими і дізналися, що Христос Воскрес.

І день настав, і степ засяяв.
Заснув шакал, а птах співає…
Прийшли жінки – у склепі пусто.
І мироносиці пішли.
Усім про чудо сповіли.
Для всіх це чудо із чудес.
Сказав: «Воскресну!» – і воскрес!

– А хто з вас знає про це православне свято?

– Я дуже сподіваюсь, що відтепер ніхто і ніколи не забуде в цей день зробити щасливою свою матусеньку, хрещену, бабусеньку, сестричку та інших жінок.

7. Систематизація й узагальнення нових знань і умінь на перетворюючому та творчому рівнях.

7.1.  Конкурс – гра «Знайди свою пару: закінчи прислів’я» (3 хвилини).

  • Шануй батька й неньку – (буде тобі скрізь гладенько).
  • У дитини заболить пальчик, (а у матері – серце).
  • Яка сім’я, (такий і я).
  • Який кущ – така й калина, (яка мати – така й дитина).
  • Мати однією рукою б’є, (а другою – гладить).
  • Хто не шанує свою матір,(той накликає на свою голову прокляття).

– Подивіться на екран на правильність виконаного завдання.

7.2.Творча робота (8 хвилин).

– На яку квітку схожа ваша мама?

– А що найбільше їй подобається?

– Що приносить їй  найбільше задоволення і що, навпаки, засмучує?

– Чого вона вас навчила, навчає чи хоче навчити?

– Що вона вам дарує на свята і на дні народження?

-А зараз намалюйте квітку, яку б ви хотіли подарувати своїй матусі.

Самостійна робота дітей,під час якої звучить пісня «Молитва за матір».

ІІІ. Підсумковий етап. (6 хвилин).

8. Гра «Букет для ненечки».

– Я хочу пограти з вами у цікаву гру. Зараз кожен з вас скаже для своєї матусі хоч одне лагідне слово, а я їх запишу на плакаті. Потім ми їх повторимо і ви зможете дарувати своїм мамам букет із лагідних слів навіть кожного дня.

9. Рефлексія.

– Так чому ж кажуть, що у мами золоте серце? Мабуть воно дійсно складається із золота?

– А хто такі жінки – мироносиці?

– В який день православний світ вітає всіх жінок?

10. Домашнє завдання.

Намалювати українську землю у квітах любові до рідної матусеньки.

– Давайте подумаємо, що це можуть бути за квіти?

11. Заключне слово учителя.

Тож любі мої, бережіть своїх матусь, будьте до них чуйними й уважними. Нехай на очах вашої неньки блищать тільки сльози радості.

Хай образ мами благословен буде у віках. Завжди пам’ятайте про три обереги вашого життя: рідну ненечку, що народила й зростила вас; заступницю перед Господом – Діву Марію; та про Батьківщину, що дає нам силу та наснагу!

Хай вам щастить!

12.Спільна молитва – подяка Богу за набуті знання.

Спасибі, Боже,
Від маленьких діток
За щастя, здоров’я
На довгі літа.
Ми виростаєм
Розумні й сильні
Душею чисті
І серцем вільні.

 

 

Автор: 

Орлова Світлана Георгіївна

Джерело: 

Святковий ранок присвячений міжнародному жіночому дню.
«Зірки для мами»
Сценарій виховного заходу для учнів 1 класу

Вчитель. Любі діти, гості наші,
Знов весна нас всіх з’єднала
Й по секрету нам сказала,
Що чарівність в ній від мами.
І тому вона пригожа,
Що на маму трішки схожа.
Ну, а ми весну стрічаймо
І матусеньку вітаймо!

( Звучить музика)Входять діти до святкової зали і стають горошком

Що це за свято готується тут?
Може почесні гості прийдуть?
Може прийдуть адмірали?
Може прийдуть генерали?

Всі: НІ! НІ! НІ!

Гадати досить!
Дивіться, ось вони гості!
Щедрі, любі, кохані!
Всі. Здрастуйте, наші мами!

Матусю, рідна, наймиліша
Тобі ми шлем свої вірші.
Ти за усіх найкрасивіша
У тебе сонечко в душі.

Ти найдобріша рідна мамо,
Ти все прощаєш дітлахам.
Тобі матусенько так само
Я всю любов свою віддам.

Ти з нами поруч – в хаті тихо.
Так затишно і добре нам.
Є місце радості і сміху,
Веселим пісням і казкам.

Коли ти поруч, рідна ненько,
Нічого в світі не страшне.
І б’ється рівно в нас серденько,
Біда і горе всіх мине.

( )

Нічого кращого немає,
Коли маленького мене
Матуся рідна обнімає,
Покаже небо голубе.

Любов над нами сонцем світить,
Ми гріємось в твоїм теплі.
Вклонімось мамам вдячно, діти,
Низесенько, аж до землі!

Діти співають пісню

Людина починається з добра
Із ласки, щирості, любові.
Із батьківської хати і двора
І з теплоти, що є у кожнім слові.

Людина в світ приходить для добра
Щоб в світі цім добро творити.
Нам зрозуміти діточки пора
Що в серденьку з любов’ю треба жити.

Звучить музика і діти сідають на місця.

Коли б з’явився в мене
Чарівний килимок.
На тому килимкові
Злетів би до зірок.
Щоб зірку найяснішу
За хмарами дістати
І дорогій матусі її подарувати.

Але, на жаль, такого килимка
Не можемо ми дістати.
Тому рішили мамам
Зіркове свято подарувати.

І сьогодні для мами
Діти стануть всі зірками.
А ось і ведучі нашого свята
Це Катя, а це Андрій.

Виходять ведучі

Вед.1 Ми для вас любі мами,
Приготували шоу-програму.
Хай лунає в залі музика і сміх
Діти-зірки звеселять вас всіх.

Вед.2 Приймайте в дарунок
Вальс наш весняний

( )

Вчитель. Ти тільки вслухайся: бабуся! Бабусенька! Бабуня ! Яке ніжне, красиве, лагідне, пестливе й тепле слово! А чому?

Бо ти її онучко, дівчатко чи хлоп’ятко.
Бо ти її пташенятко, ластів’ятко чи курчатко,
Нехай іноді телятко, нехай іноді поросятко.

Вед.1 Давайте і бабусь всіх вітати,
Співати, радіти.

Вед.2 «Спасибі, рідненька»- так шепотять
На вушко бабусі всі діти.

Діти стають горошком

Маму дуже я люблю
Їй палкий привіт я шлю,
Та не тільки їй одній,
А й бабусенці своїй.

У святковий день Жіночий
Тільки но розплющу очі
До бабусі побіжу
Привітаю і скажу
Що люблю її без тями
Бо піклується за нами
І годує з нами грає
Перед сном казки читає.

Бабусю моя дорогенька,
Матуся моєї матусі,
Присядь біля мене близенько,
Я ніжно отак пригорнуся.

Моя бабуся люба, гарна й мила.
Вона найкраща від усіх людей.
І хоч вона вже трохи посивіла
Але так щиро любить нас, дітей.

Сміється сонце –я сміюся,
Всміхається бабуся,
Я в добрі очі їй дивлюся -
Ніяк не надивлюся.

Бабусини руки погладять
Стане тепліше.
Бабусине серце осяє любов’ю –
Стане світліше!

«Молода бабусенька» - кажуть добрі люди
І такою думаю, вона довго буде!

На сторінках календаря
Дата ця святкова
І бабуся, і матуся, Будьте завжди здорові!

Вед.1 А хто ж тут привітає
Дівчаток дорогих?

Вед.2 Сьогодні, всі ми знаємо,
Найкращий день для них.

Виходять джентльмени.
1-й. Дівчаточка, любі!
Ви – ніби принцеси.
Красиві, тендітні
Ну просто із п’єси.

2-й. Так будьте завжди
Прекрасні та милі.
А зараз прийміть
Вітання ці щирі.

Дівчинка. Дякуємо хлоп’ята,
А зараз вальс давайте танцювати.

Танок

Вед.1 З днем 8 березня
Із весняним святом.
З пролісками першими
В цей чудовий час.

Вед.2 Мами наші рідні
І бабусі милі,
Від усього серця
Ми вітаємо вас.

Лише перший з’явиться росток
Весною з-під землі,
Вітають дружно всіх жінок
Дорослі і малі.

Дівчатка танцюють танець з квітами «Весна»

Вед.1 Дорогі мами та бабусі
Ми зараз хочемо показати
Як ми вміємо вам допомагати

Вед.2 Народні артисти сьогодні на святі
Хочуть ще раз тут бабусь привітати.

Вед.1 Залишилось декілька хвилин
Для останнього вітання.
Разом. Наші останні вам побажання.

Діти стають горошком

Лише перший з’явиться росток
Весною з-під землі,
Вітають дружно всіх жінок
Дорослі і малі.

І сьогодні разом з нами
Кожен неодмінно хоче,
Уклонитись низько мамі
За її безсонні ночі.

За матусину науку,
За турботу і за ласку.
За її невтомні руки
Колискову пісню, казку.

Слово вірне, не лукаве
Душу пестило до болю.
Мама – сонечко ласкаве
У моїй щасливій долі.

Любі мами!
В день цей весняний
До землі вам, рідненькі, уклін.
Прийміть пісню від нас
І ці подарунки для вас.

Діти дарують мамам подарунки виготовлені власноруч

1. Ой сьогодні в мами свято,
І на кухні у нас тато,
Тато так обід варив,
Мало кухню не спалив.

2.Даня мамі помагав
І на кухні прибирав
Так посуду він помив –
Всі тарілки перебив!

3. Ми салат святковий з татом
Готували мамі в свято.
Коли котик скуштував,
Цілий день і ніч нявчав.

4.Раз у рік на свято мам
Я у руки віник взяв.
Залишилося від нього
Три соломинки усього.

5. Шили разом ми із татом
Подарунок сестрі в свято
Мало бути у нас плаття –
Вийшла стрічка в коси Каті.

6. Я для мами так старався,
Шість десяток получив,
А мій ґудзик відірвався,
То я сам його пришив.

7.Та хіба це допомога?
Я для мами посуд мив!
Потім вимив ще й підлогу –
Всіх сусідів затопив.

8.Я для мами теж трудився
У тазок води налив.
Наш будильник запилився,
То я з милом його мив.

9.Наймиліші, найдобріші,
Дуже любимо ми вас,
А тепер ловіть скоріше,
Поцілуночки від нас.

1.Пісня « Грицю, Грицю»(виконують дівчатка і хлопчики)

• Грицю,Грицю до роботи!
• В Гриця порвані чоботи!
• Грицю, Грицю до телят!
• В Гриця ніженьки болять!
• Грицю, Грицю врубай дров!
• Кахи-кахи не здоров!
• Грицю, Грицю хоч жениться?
• Не могу одговориться!
• Грицю, Грицю іди їсти!
• Ой, чекайте, де б це сісти!
• 4.Вірш «Хто кричав?»

• Йшов з лікарні Гнат селом.
• А дружки й спитали:
• -Що, брат, боляче було,
• Коли зуби рвали?
• -Ні, хлопчина їм сказав,-
• Не дуже боліло.
• -А чого ж то ти горлав
• В лікаря щосили?
• -Так то ж лікар заволав,
• Бо я став брикаться.
• Йому щипці поламав
• І вкусив за пальця!
• 9. Конкурси.
• а) «Кашка- малашка». 3пари (діти і батьки). Зав’язати очі і нагодувати кашею.
• б) «Хто швидше з’їсть». 3пари (діти, батьки). Яблуко прив’язане на нитці. У дитини руки зав’язані, мама тримає нитку з яблуком. Треба хоча б надкусити яблуко.
• в) « Сорочка».3 пари дітей. Великого розміру сорочка. Треба одягнути і застебнути сорочку. Хто швидше.
• г) «Впізнай на дотик». 3 пари (бабусі і онуки). Очі зав’язані. Онуки впізнають своїх бабусь по руках, а бабусі онучат по вушках.

• д) «Чи знає мама свою дитину».1 пара ( мама, дитина). Стають спинами один до одного і відповідають на запитання: Чи любить ваша дитина?
• - мити руки - дивитися телевізор
• - їсти цукерки - вчити вірші
• - прибирати ліжко - чистити зуби
• - кататися на велосипеді - їсти манну кашу
• - робити уроки - допомагати по
• господарству
• е) « Чарівні буковки». До букв треба дібрати ознаки.
• В- весела.
• І- інтелігентна
• Т- тендітна
• А- акуратна
• Є- єдина
• М-мила
• О- охайна
• Поставивши літери по порядку, виходить « ВІТАЄМО»

Сценка «Мама допоможе». Показують два хлопці. У кріслі сидить тато з газетою. Заходить син.
Син. Тату, допоможи зібрати пазл.
Тато. Прийде мама, допоможе. / Син виходить. Заходить.
Син. Тату, там на кухні кран прорвало, вода тече.
Тато. Прийде мама, відремонтує./ Знову виходить.
Батько потягує носом повітря. Заходить син.
Тато. Що це паленим пахне?
Син. А на кухні занавіски загорілись!
Тато (вскакує). Та чому ж ти мовчиш?
Син. Прийде мама, погасить!

ХАЙ МАТУСЯ ВІДПОЧИНЕ
Коли зроблено всі уроки,
то гуляти я не йду:
підмету у хаті, в сінях,
принесу теляті сіна.
Хай матуся відпочине,
Щоб не поралась сама,
Бо який же я мужчина,
Якщо помочі нема?

Скоро свято
Хлюпоче вода.
Не квартира – басейн!
Пливуть тарілки,
Наче зграйка гусей!
І стелиться дим
Над водою туманом,
У всі шпарочки
Заповза неслухняно…
- Пожежа на кухні?
- Чи повінь весняна?!-
Не знає, за що і хапатися, мама.
- Та що ж воно сталось?!-
питає у тата.
- Та це ми удвох…
Готувались до свята!

«МАМА»
Слова и музыка Анны Петряшевой

1. На свете слова нет
Роднее и дороже.
Встречаем с ним рассвет,
И спать ложимся тоже.
Есть в этом слове жизнь,
Есть в этом слове песня,
Нам без него никак не прожить!

Припев:

Мама, одно есть слово на планете – мама!
Мама, твоя любовь, как солнце, светит, мама!
Мама, дыханье радости и света – мама!
Мама, твоим теплом Земля согрета!
Мама, мама, мама!

2. Сегодня все цветы
Распустятся для мамы.
Сегодня все мечты
О добром и о главном!
Тепло любимых глаз,
И свет твоей улыбки
Важней всего на свете для нас!

5. Бабушка – лучшая подружка

С бабушкой мы буквы в книжках разбираем,
С ней играем в куклы и в футбол играем.
Все свои секреты шепчем ей на ушко,
Потому что бабушка, потому что бабушка - лучшая подружка...
Потому что бабушка, потому что бабушка - лучшая подружка...

Любим мы попрыгать, любим мы побегать,
И, конечно, любим вкусно пообедать,
Всех мы удивляем нашим аппетитом,
Потому что бабушка, потому что бабушка – повар знаменитый
Потому что бабушка, потому что бабушка – повар знаменитый

Если мы случайно встретимся с ангиной
Мы лечиться будем медом и малиной
И пройдет ангина даже без компресса
Потому что бабушка, потому что бабушка лучше, чем профессор
Потому что бабушка, потому что бабушка, чем профессор

С бабушкой мы буквы в книжках разбираем,
С ней играем в куклы и в футбол играем.
Все свои секреты шепчем ей на ушко,
Потому что бабушка, потому что бабушка - лучшая подружка...
Потому что бабушка, потому что бабушка - лучшая подружка...

13. Бабушка

Бывает что в жизни не балует,
Бывает сплошной переплет,
И только лишь добрая бабушка,
И только лишь добрая бабушка,
И только лишь добрая бабушка,
Утешит тебя и поймет.

Мы все для нее дети малые,
Примчишься сквозь ветер и дождь,
Ладони ее исхудалые
К губам осторожно прижмешь.

Припев:

Бабушка Зоя, бабушка Нина,
Бабушка Таня, баба Полина.
Бабушка, бабушка,
Я люблю тебя.
Бабушка Зоя, бабушка Нина,
Бабушка Таня, Лена, Марина.
Бабушка, бабушка,
Я люблю тебя.

Расскажешь про тайны укромные,
Дворовых баталий бои.
Мы все для нее внуки родные,
Мы все для нее внуки родные,
Мы все для нее внуки родные,
За каждого сердце болит.

Для каждого слово хорошее
Найдет за вечерним чайком,
И скромный гостинец положит нам
В дорожную сумку тайком.

Припев.

У бабушки комнатка светлая,
Глаза - в мире ласковей нет.
Молитвой ее беззаветною,
Молитвой ее беззаветною,
Молитвой ее беззаветною,
Я с детства храним и согрет.

Глядит на меня, улыбается,
И ходики тихо: тик-так.
Отрана моя, здравствуй, бабушка,
Прости если что-то не так.

Припев.

Я люблю тебя,
Я люблю тебя,
Я люблю тебя,
Бабушка.

Мама, мама- гарне слово,
Тільки скажеш- все готово!
«Мамо, кашки!»- кашка є.
«Мамо, чаю!»- враз наллє.
«Мамо, спатки!»- вже роздіта,
І у ліжку, і укрита.
«Мамо, ніжку зав’яжи!»
«Мамо, казку розкажи!»
Мама, мама- гарне слово!
Тільки скажеш- все готово!

 

 

 

docx
Додано
6 лютого 2023
Переглядів
793
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку