Конспект узагальнюючого уроку на тему "Гідросфера"

Про матеріал
Мета: • узагальнити теоретичні знання та практичні навички з теми «Гідросфера»; • виявити рівень засвоєння навчального матеріалу та поглибити знання; • формувати пізнавальні інтереси учнів в умовах комп’ютерного навчання; • розвивати прийоми та навички роботи з картою, додатковою літературою, критичне мислення; • виховувати інтерес до знань, сприяти прагненню до вивчення природознавчих наук, поєднання географії з літературою, мистецтвом, життям.
Перегляд файлу

 

 

Хронометражна таблиця проведення уроку

 

Етап уроку

Назва етапу

Час

Примітка

І

Організаційний момент

60 с

 

ІІ

Мотивація навчальної діяльності

2 хв.

Перегляд фрагменту фільму

ІІІ

Актуалізація опорних знань

5 хв.

Робота з картками

ІV

Систематизація вивченого матеріалу

  1. Гра – аукціон:
  • казка «Подорож Крапельки»,
  • «Багатства Океану»,
  • «Топоніміка поверхневих вод моєї місцевості»,
  • «Значення води в житті людини»,
  • «Використання вод Світового Океану та їх охорона»,
  • «Рекорди поверхневих вод Землі. Моря й океани».

2. Гра «Най …»

 

 

3 хв.

5 хв.

3 хв.

 

3 хв.

5 хв.

 

5 хв.

 

8 хв.

 

 

Захист творчих робіт

 

 

 

 

 

 

 

Робота з картою

V

Підсумок уроку

4 хв.

 

VІ

Домашнє завдання

1 хв.

 

VІІ

Нестандартне завершення уроку

1 хв.

Пісня «Каламутна річка»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Гідросфера.

Мета:

  • узагальнити теоретичні знання та практичні навички з теми «Гідросфера»;
  • виявити рівень засвоєння навчального матеріалу та поглибити знання;
  • формувати пізнавальні інтереси учнів в умовах комп’ютерного навчання;
  • розвивати прийоми та навички роботи з картою, додатковою літературою, критичне мислення;
  • виховувати інтерес до знань, сприяти прагненню до вивчення природознавчих наук, поєднання географії з літературою, мистецтвом, життям.

Обладнання: фізична карта світу, фізична карта України, атласи, комп’ютер, презентація учнів в електронному виді, різнокольорові жетони, музичне оформлення, картки – завдання.

Тип уроку: узагальнення та контроль знань.

 

 

Вода – це життя,

А життя – це вода.

В.Вернадський

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

     Перегляд фрагменту фільму “Вода”.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

      Робота з картками – завданнями (вибрати номер картки з правильною відповіддю):

1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3) 

 

 

 

 

 

 

 

 

4)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6)

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Систематизація вивченого матеріалу

  1. Гра – аукціон. Правила проведення: перша група учнів презентує свою роботу в електронному виді. Друга група учнів повинні оцінити їх захист за допомогою жетонів (червоного та рожевого кольору)
  • казка «Подорож Крапельки»,
  • «Багатства Океану»,
  • «Топоніміка поверхневих вод моєї місцевості»,
  • «Значення води в житті людини»,
  • «Використання вод Світового Океану та їх охорона»,
  • «Рекорди поверхневих вод Землі. Моря й океани».
  1. Гра «Най …»

Учні класу поділяються на дві команди «Пірати» (команда хлопців) та «Анчоуси» (команда дівчат). По черзі задаються питання. Треба дати відповідь і показати на карті. Якщо учасник команди не може дати відповідь, то учасник іншої команди може відповісти. За кожну правильну відповідь учні получають по жовтому жетону.

                   «Піратам»                                                       «Анчоусам»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V.  Підсумок уроку.

VІ.  Домашнє завдання (диференційоване).

VІІ. Нестандартне завершення уроку – виконання пісні про річку «Каламутна річка».

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
23 березня 2019
Переглядів
683
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку