Конспект "Веселий сніговик (круги Ейлера)"

Про матеріал

Конспект заняття з математики "Веселий сніговик" з використанням інноваційної технології - Круги Ейлера. Молодша група

Перегляд файлу

Веселий сніговик

Мета: закріпити вміння розрізняти і називати геометричні фігури (круг, трикутник), назви кольорів; вміння класифікувати предмети за їх сукупністю і кількістю «один», «багато», «порівно». Вправляти дітей у вмінні виділяти множини методами накладання і прикладання. Розвивати мислення, увагу,  пам'ять. Формувати інтерес до математики за допомогою ігрового матеріалу.

Матеріал та обладнання: набірні полотна для прикладання та накладання, демонстраційний та роздатковий матеріал – ялинки, сніговики та сніжинки; дидактичні ігри «Сніговички», «Цікаві круги», «Широкий – вузький», аудіо запис зимових мелодій.

Хід заняття:

  1. Ігровий момент

Він – не лялька й не людина,

На снігу стояти звик

В нього ніс – смачна морквина,

Хто це? Звісно…сніговик.

-       Дітки,  подивіться кого я сьогодні зустріла і привела до вас. Хто ж це? Сніговик. Він засмучений, як ви думаєте чому? Скоро Новий Рік і сніговичок зі своїми друзями поспішав до лісу по ялиночку, але залишився один і загубив своїх друзів. Допоможемо йому віднайти багато друзів і вкажемо, де ростуть ялинки на широкій чи вузькій дорозі.

  1. Дидактична гра «Сніговички»

Мета: вправляти у добиранні гудзики для сніговика за кольором, закріпити поняття «один», «багато».

-       Діти, перед вами лежать сніговики, але чого вони не мають? Правильно – гудзиків. Доберіть  гудзики різного кольору на животику у сніговика та назвіть їхній колір. А ще раз подивіться чого ще немає? – одного гудзика на капелюсі. Покладіть його. Скільки гудзиків на капелюсі – один, а на животику – багато. Якого кольору гудзики на животику, а якого на капелюсі?

  1. Дидактична гра «Цікаві круги»

Мета: продовжувати розвивати мислення дітей, шляхом виокремлення геометричних фігур (круг,трикутник) у кола різного кольору – круги Ейлера.

- Дітки, підійдіть до ялинки і подивіться що сніговик з собою приніс – геометричні фігури круг, трикутник. З якої фігури зроблений сніговик? – круг, а ялинка – трикутник. Ось у нас є багато трикутників та кругів, вам потрібно розділити їх у кола зеленого – трикутники, жовтого – круги.

  1. Фізкультхвилинка:

Раз – піднятись, потягнутись,

Два – зігнутись, розігнутись.

Три – у долоні три хлопка,

Головою три кивка,

На чотири – ноги ширше,

П’ять – руками помахати.

Шість – на стільчик знову сісти.

  1. Дидактична гра «Широкий – вузький» ( метод прикладання).

-Малята, наш сніговичок все ще засмучений, як ви думаєте чому? Тому що він все ще не знає яку дорогу обрати, щоб знайти ялиночку. Ось я маю дві смужечки, вони однакові? Чому? Що потрібно зробити щоб дізнатися, де широка, а де вузька смужка? Правильно: потрібно прикласти одну смужку на іншу, подивіться як я роблю і зробіть ви також. Молодці. Ось і пішли наші сніговички по ялинки широкою дорогою. Покладіть один сніговик на щироку дорогу,і посадіть  ялинки на вузьку дорогу. Скільки в нас ялинок? – багато, а сніговиків – один.

  1. Робота з набірним полотном

Мета: продовжувати вчити дітей виділяти множини «один»-«багато»-«порівно» використовуючи метод накладання та прикладання.

- Наш сніговичок не знає скільки він з друзями зможе донести ялинок. Допоможемо йому? Зараз викладемо в ряд сніговичків, і кожному з них дамо по ялинці, які викладемо під сніговиками. Ось подивіться, одному сніговичку не вистачає ялинки. А кого більше сніговиків чи ялинок? Що потрібно зробити щоб їх стало порівно? – докласти ще одну ялинку.

А зараз малята, погляньте на інші набірні полотна, на яких зображені сніговики. Скільки їх?- багато. Ваше завдання на кожного з них покласти по круглій сніжці. Подивіться як роблю це я. Кожен мій сніговик тримає по сніжці. Тепер ви дітки зробили так же на своїх набірних полотнах.

  1.                    Аналіз роботи. Підсумок

- Ви всі сьогодні молодці, допомогли сніговикам відшукати ялинки, визначити яку дорогу? – широку,вузьку.  Що вам найбільше сподобалося виконувати?

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шилкіна Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 листопада 2023
Переглядів
502
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку