Конспект відкритого уроку з англійської мови для 1 класу на тему «Тварини»

Про матеріал

Конспект відкритого уроку з презентацією допоможе вчителю перевірити лексику з теми "Domestic animals", тренувати конструкції "It is a…", “I`ve got a…", “We have got…",повторити назви тварин, кольорів, чисел.

Перегляд файлу

                                

Конспект відкритого уроку з англійської мови для 1 класу на

тему «Тварини»

Тема: Тварини.

Підтема: Свійські тварини та домашні улюбленці.

Мета:

Навчальна: тренувати лексику з теми ”Domestic animals”, тренувати конструкції ”It is a…”,  “I`ve got a…”, “We have got…” повторити назви тварин, кольорів, чисел; повторити вірш «My pet».

Розвиваюча: сприяти формуванню та розвитку пам’яті, уяви мислення, уміння побудувати монологічне мовлення. Виховна:виховувати повагу до оточуючих, прищеплювати любов до тварин,  виховувати бажання вивчати англійську мову.

                                      ХІД УРОКУ

I. Ранкова зустріч на тему ”Domestic animals”      

  1. Привітання (Greeting )
  2. Пісня “ Make a circle” https://youtu.be/ALcL3MuU4xQ?si=7RQUS2CNAZdno2iM
  3. Котик у руках вчителя “Hello, I`m a cat”, “ How are you?”
  4. Ігри на повторення вивчених ЛО (Let`s play the games): “You are dogs”(вчитель називає тваринку, а діти мімікою та рухами показують цю тварину), ”Sofia is a cat”(дівчинка обирає маску відповідної тварини і одягає на голову), “Echo” (вчитель називає слово-тварину, а діти повторюють декілька разів тихіше з кожним разом)  

 Повідомлення теми і завдань уроку (Introductory talk)

  II. Основна частина уроку

  • Повторення вивчених ЛО                      

Робота в парах.  Тренування структури “We have got…”.  Учні отримують пазли із зображенням тварин, збирають їх та називають тварин, зображених на пазлах, англійською. 

  • Повторення вірша “My Pet”. Розвиток монологічного мовлення. Діти за вчителем  повторюють вірш, потім розповідають самі вірш за бажанням. Деякі діти розповідають про своїх домашніх тваринок (за зразком віршика).
  • Фізкультхвилинка “If you are happy…”

  https://youtu.be/l4WNrvVjiTw?si=V90ud4rDV2F4IjGK

 

  • Тренування структури “It is a…” Повторення кольорів. Учні називають тваринок на слайдах та називають, якого вони кольору, відповідаючи англійською на запитання вчителя What animal is this?- It is a cat. What colour is the cat? - It is grey.
  • Робота в групах. Повторення цифр 1-10. Учні в класі поділяються на 3-4 групи, кожна група отримує іграшкові тваринки, знаходять однакові тваринки та записують на аркуші паперу  число іграшок. Вчитель пояснює, що якщо декілька тваринок, то назва тварин звучать по іншому (cat-cats, duck-ducks…) Два учні з кожної групи презентують своїх тваринок “We have got one dog, two cats…”

   III. Підсумок уроку            

Про яких тваринок ми сьогодні говорили? Що найбільше сподобалося  вам робити? Ми виконали всі завдання. Дуже дякую, діти, ви були дуже активними сьогодні і працювали дуже добре. Ви отримаєте зараз розмальовки з домашніми тваринками. Thank you, very much, children. You were very active today and worked very well. Have a nice day!

 

docx
Додано
16 жовтня 2023
Переглядів
134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку