КЗ «Голубієвицький ліцей» Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області
Урок англійської мови у 1 класі
Тема: «Colours»
Підготувала:
вчитель початкових класів
Сичова Галина Миколаївна
Тема:COLOURS
Мета: узагальнити знання учнів по темі «Знайомство», "Кольори”, "Числівники”; навчати учнів діалогічного мовлення; навчати розпізнавати й називати десять кольорів і числа від 1 до 10; розвивати навички аудіювання, усного мовлення, пам’ять, увагу, фонематичний слух; формувати позитивну мотивацію до вивчення англійської мови; виховувати в учнів мовленнєву культуру, підтримувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Тип уроку: систематизація й узагальнення знань.
Обладнання:ноутбук, повітряні кульки, картки по темі «Числа», «Кольори», таблиця «Mymood»,таблиця «Ourrules»,вірш з ілюстраціями, різнокольорові пелюстки квітки, заготовки листочків для розфарбування та олівці для малювання, лепбук «Сolours»
Хід уроку
І. Організаційна частина уроку
1. Привітання.(Діти і вчитель тримаються за руки. Інтерактивний метод «Долонька до долоньки»).
T. Goodmorning, children.
Ps.Goodmorning, teacher.
T. I’mgladtoseeyou.
Ps. We are glad to see you too.
Teacher: Smile each other, clap your hands.
Пісня – привітання «Hello».
Гра «Вітання ланцюжком» (Hello! I am…..(name). Whatisyourname?)
Сьогодні ми повторимо все, що вивчили на попередніх уроках, а особливо фрази – привітання, числа та кольори. Але спочатку я б хотіла дізнатися, чи у всіх сьогодні гарний настрій.
Вправа «How are you ?»Ps. fine, thank you. I’mok.
«Whatisyourmood? – Good!», How are you feeling today?(Діти підходять до дошки і показують свій настрій)
Let’s reciteour rules.
2. Повторення чантів
(1,2,3,4, say HI! say HELLO!)
(1,2,3, 4,5, and 6, FISH and CHIPS)
(LOOK! LISTEN! POINT! SAY!
ІІ. Основна частина уроку
Кольори для малюків
Щоб навчитись малювати,
Треба кожен колір знати.
Green — зелений, як травичка,
Blue — блакитний, як водичка,
Yellow — жовтий, як курчатко,
Grey як сіре мишенятко,
Pink рожевий, наче ружа,
Black — це чорний, як калюжа,
Red — червоний, наче мак,
Purple- схожий на буряк,
White — це білий, білий сніг,
Що на землю м’яко ліг.
Brown маленьке ведмежатко:
Таке ж коричневе, як татко!
Brown спина, brown боки,
У ведмежатка-лежебоки.
3. Гра «What colour is missing?»(Який колір зник?)
Close your eyes, please.
Open your eyes, please.
Now it is your turn.
4.Гра «Agree or disagree»
5.Гра «Pass the colour»
Tune: Row, Row, RowYourBoat
Pass, pass, pass the color,
This is the game we play!
When the little song is through,
The color name we'll say.
Look at our balloons andsay what color are they?(What color is this balloon?)
А зараз погляньте, у вас на партах лежить завдання, розфарбуйте листочки за кольором, який я буду називати.
Фізкультхвилинка «Hands up, hands down.»
Let’s recite« Numbers»
Т: Let’scount! “ Number Train” and repeat numbers after me.
Гра «Guess the number»(Достають із коробки числа та називають їх).
Гра «Count the Balloons»
6.Робота в парах з роздатковим матеріалом . (Лепбук)
( Рахують предмети та записують відповідні числа)
7.Робота в групі
А зараз я пропоную зробити веселкову черепашку та вивчити новий чант, який називається « Rainbowturtle»
8.Make a rainbow turtle and chant!
Red, orange, yellow, green,
Blue, sky blue, purple.
Brown, black and pink –
It’s a rainbow turtle!
Гра «Find the colour»
Вчитель називає колір – діти повинні доторкнутися до будь-якого предмету такого ж кольору в класній кімнаті.
Гра «Who’s faster»
Діти стають у коло. В центрі лежать предмети різних кольорів ( кубики Lego). Бажано щоб було кілька предметів одного кольору. Вчитель називає колір – діти повинні швидко взяти предмет того кольору. Виграє той – у кого більше предметів.
Game. Roll and name the colour
Кинути кубик, назвати перший колір в тому ряді, номер якого випав і закреслити цей колір своїм маркером (або поставити свою фішку на нього). Якщо колір сказано не вірно- клітинка не зафарбовується (не помічається фішкою). Перемагає той, чиїх клітинок більше закреслено.
ІІІ. Заключна частина.
Підведення підсумків уроку. Рефлексія.
T. Діти, а зараз давайте подивимось, чи змінився ваш настрій протягом уроку. Я знову вас прошу підійти до дошки і відобразити свій настрій.Доповніть речення. «Мені сподобалося…» , «Я запам’ятав…»
Оцінювання (коментування)
Teacher:Youworkedwellduringthelesson. It was pleasure to teach you. Thank you.
Now, children, ourlessonisover. I wish you good luck! Good-bye!
1,2,3,4,5 I say Goodbuy!